聖柏會唔會真係打黎香港???!!!!
一個超強颱風最有機會去台灣$`c!`4w!N
但都有機黎香港
風速可以上到200km/hr 或者最高雄
破壞力之大......不敢想像 天然現象咩都有可能發生......0q+f1?^DdG O/a/Kn ]
_v8{:bya2Q Pc
自然既野比人為既野難捉摸千萬倍:haha: 放心放心﹗個風來到香港一定減弱﹗ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 即時咁好玩@@'' 好野!好打風,又有假放啦!好野!颱風萬歲! 其實好多時寧願打黎香港,話哂咩風打黎我地都唔會受太大影響。
最多菜價貴幾倍,逼幾個鐘返屋,同埋股市停下咁。(|U]#N-{,xA bh
d9l3K2J-}:D{ C
但佢一打去其他國家,真係閒閒地死十幾件… [quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-8-16 02:59 AM:
2007/08/16 02:00 即時衛星圖像
此刻地球赤道上有4個熱帶風暴
.T(Rt[-p!DN,h&{
[url]http://weather.unisys.com/hurricane/w_pacific/2007/index.html[/url]yv5NHd~1w
預測會打台灣............ [/quote]gQC aF6utr$~$o
你個咩軟件黎嫁:lol:9Y | ^&~'X8J BEZmd
8H;g)mQ!L5A0JRl
幾正喎:lol: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2007-8-16 01:37 PM:#i3Ne?#q
其實好多時寧願打黎香港,話哂咩風打... [/quote]