九歲女童AL2A1B考科大浸大
你話大學應唔應該收佢好 ?l R*[o P Q6`K4x4g-~B4n_\k)X MR,t6OB
收佢, 細路女一個, 對心智發展未必咁好.;k/B/\ r]:x%JRq$g
唔收, 浪費左人地D天才.
純粹因為考生年齡而拒收, 有年齡歧視之嫌.O}?b5NK'A%q-S
多個小朋友, 對大學係免費宣傳. 聽講好似話BU入面有個協助兒童身心發展部門可以睇住一班咁細個既神童既身心發展
B1n ?G1u\
開頭可能會難適應
因為大學生活都係學習既一部份 人地係天才,未免太浪費. 如果大學收左佢 俾佢讀下先修班 等佢適應下 不過大學入面個個都十幾二十歲 可能會出代溝 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-8-17 09:30:
0r_s9mq%bJW*r5^
我本人係文科人 , 覺得文科一定要心智成熟
所以如果佢係文科 , 我就唔讚成 ...:f4n$TVq
?[!Y @ t0v\+s
不過 , 我估佢應該唔係文科~~ [/quote]
文科好少出狀元的...LrE7h9Q8k?#u
你話我應該讀文科定理科好?:naughty: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我想睇佢份中文作文寫成點:lol: [quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 10:25 AM:
讀文科都係出君子 ... 所謂 "君子固窮" ~~1S;N@g*Mc
你自己唸拉~~ [/quote]
偽先生 , 你都係文科出身的一名君子;) [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-8-17 10:03 AM:
k5A#s4d@ d/zY
7_?5?(I Fv{
文科好少出狀元的...*[9T5l+wJ_
你話我應該讀文科定理科好?:naughty: [/quote]
現代社會重理重商輕文y%SU8S8b Gc.Y,Qb
冇計
數學神童,機械神童聽得多
幾何聽過作詩神童,寫文神童...
同埋文科成就好難量度wC1r@N.O|8j R
唔似得理科咁一目了然 [quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2007-8-18 02:07 AM:c*K0E-e2Z
現代社會重理重商輕文i)vN.g0tII#L
冇計$GqY.M2Py;K1}2~;t
數學神童,機械神童聽得多
幾何聽過作詩神童,寫文神童... Sad$_(^(\-F1j*a
y0R*cj#c(u,g,u_
同埋文科成就好難量度"q0L ~ m#NS,l
唔似得理科咁一目了然 [/quote]
今次呢個係數學神童, 2A1B三科都係計數科目, 報既亦係數學系.
今年14才既8优會考生都話最驚係中文作文, 因為年紀輕人生體驗唔夠. 有冇人記得當年既神童輝 ?
佢心算快過計數機, 聽講佢大個左會考數學不及格, 做了劏牛工人。 [quote]Originally posted by [i]shehboy[/i] at 2007-8-18 07:27:#}9Y{2y;Fk:O5Q0R/O;KMT
有冇人記得當年既神童輝 ?"I4NbX}$ln
佢心算快過計數機, 聽講佢大個左會考數學不及格, 做了劏牛工人。 [/quote]*L of3b A T tx
心算快只能應付小學同中一二既數,我自問心算比很多人快,但去到中二,都發覺心算作用不大... [quote]Originally posted by [i]shehboy[/i] at 07:27 AM:
有冇人記得當年既神童輝 ?
佢心算快過計數機, 聽講佢大個左會考數學不及格, 做了劏牛工人。 [/quote]kl7b _(R
,Jl)i ?3g
錯了7~]B `%k!B}
佢大個左之後對數學失去興趣,轉讀文科.... 而且升上大學%uq%hV GT1sD
並不是那些妒忌人家的智商低能人所說....數學不及格, 做了劏牛工人 [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 07:57 AM:
心算快只能應付小學同中一二既數,我自問心算比很多人快,但去到中二,都發覺心算作用不大... [/quote]
H9iuCas]*y
你長大後會數學不及格, 做了劏牛工人。 :dev: 其實跳過心理發展的其中一個階段無乜大影響yv4M.V"s _m@O
最大的影響是可能少了空閒,縮短和人的相處時間6[#YfQ:aS8Vp
實際上該是不了多少的= = [quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-8-18 13:18:'qJ!F!M(QT
vn4ft4f H
`?k,U/M_M
你長大後會數學不及格, 做了劏牛工人。 :dev: [/quote]5E/P3z3Dw/M
t wO`6i"{g4jb.g)f
我想我再讀年半,去考會考數學已經可以合格:PR'DS#rbA)y7X7? ^
n h{{^]w[SA
我今年數學仲有全級第1,無咁快攪到唔合格既:P
頁:
[1]