娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Legendrick 發表於 2007-8-18 02:03 AM

你有冇攬住野訓覺既習慣架?

我唔知點解訓覺係都要攬住個枕頭 唔攬好似唔舒服咁:eek::eek:

chong2002 發表於 2007-8-18 02:15 AM

咁既情況,根據心理學黎講
:u5M.d;k`3AC1Fb 你本身個人想要安全感反映於你既行為上

em610610 發表於 2007-8-18 02:20 AM

我都係= =
p"i:zaw8Q'M ] 攬住個枕頭訓舒服好多~~

a13670 發表於 2007-8-18 03:54 AM

冇攬野呀
;Y:wR9BJ7? %_] m z7^`
你地仲乜攬野??

sakura310 發表於 2007-8-18 07:37 AM

咁未必係缺乏安全感ge
Df4]6H8ml !I}"i7R2fv0s
例如有d人,平時訓覺已經有個枕頭XbbMm6s
但係都要多個抱抌h v4cv!K'z s:x^%\
(近日ACG界都好興出抱抌俾某方面有興趣人士...)

米多人不怪 發表於 2007-8-18 12:23 PM

我都係...........:redface:

BBNN 發表於 2007-8-18 01:03 PM

我有個公仔由細攬到大:D

GTOGTO 發表於 2007-8-18 02:12 PM

可能手腳攬住軟綿的野舒服點
b8T H%U u2?e9p 但我個人覺得好阻手阻腳 xj7R"r7[W LuF bd MB
阻住晒我訓覺自油活動,影響睡眠質素

loklok117 發表於 2007-8-19 08:05 PM

我成家人都有條虫虫(攬枕):D

@娛樂滿紛 發表於 2007-8-20 01:06 PM

我仲以為女仔先會添.
-v2NU{,e5LED8f 我就一定吾會 啦.

-仔仔仔- 發表於 2007-8-20 02:10 PM

[quote]Originally posted by [i]a13670[/i] at 2007-8-18 03:54 AM:3NS"z,Q3kVx&q4}
冇攬野呀
W4Z(C6N,C!G#G.@t ;i%fcD {0h
你地仲乜攬野?? [/quote]
h7b4YT[6A%U+sh 攬咪攬囉,有問題??:o'~hT yG#{
差人拉呀:noway:

敗北 發表於 2007-8-20 05:52 PM

鍾意露半隻腳出黎夾住張被:dev:

yuri 發表於 2007-8-21 04:58 AM

唔會攬住野訓覺 如果唔係係影響我訓覺

︱ 綽〞 發表於 2007-8-22 06:23 PM

有攬架~~GL)IO`qvMw
攬個細個d o既枕頭6`?T%[u'_6_^
唔攬唔舒服

haukwankin 發表於 2007-8-23 05:36 PM

以前有,不過戒o左...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.