娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Legendrick 發表於 2007-8-18 02:07 AM

help!!!!!大家有冇辦法改善我既睡眠!?

呢個問題煩左我好耐    我晚晚1.2點先訓 但係係床碌左勁耐先訓得著  好喇..到訓著喇.. 唔知點解7點幾起鬼左身架喎.. 我果陣係好眼訓  但係就冇辦法訓番..         
qv|,d2I
8I l(N#REvU%VL%s| qD &{S y'J|D4VaA;z
呢樣野搞到我個人好唔健康   唔知各位大佬有冇方法呢:)

chong2002 發表於 2007-8-18 02:13 AM

咁既情況多數因為壓力問題
4Mq(Aw)o'HhJG 可以試下訓前用香分.ek,@/W`S T
平時夜多做運動如打波等
4ey6E0vB] 試下睇下解唔解決都問題

GTOGTO 發表於 2007-8-18 02:19 PM

我都覺得有機會係壓力問題
9p?;dhM d } iOy{ 人地話臨訓前做運動出一身汗,好易訓到大天光
d9pHz Y3b!J ?D3f 又可以強身健體

155220 發表於 2007-8-18 06:00 PM

1,2點先訓?太晚了...我建議你11點前就訓,早睡早起。

ronald001120 發表於 2007-8-18 11:08 PM

你訓之前
G#Y?h5R 唔好諗甘多野 O&n/@~3Y I"g,F
試下慢慢放鬆個身體v3^;}-` F
由頭開始
5zGZ/d&n,C 至腳

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.