娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hlkp 發表於 2007-8-18 03:27 PM

大家覺得iq重要定eq重要??

以下是一些智能的範疇:"s-]~O Q,g2QRcUj6|
-N/p-e]2n
智力商數 IQ(Intelligence Quotient)4HHO5i#Y|x
是對人智力水平的一種表示方式,它代表一種潛在能力,提供記憶、 運算、 問題解決等生存必備的能力,也就是智力測驗所測出的數值。
n4or3e'e h*b&d}rg0O ;K&D7xE nt h
情緒商數 EQ(Emotion Quotient);R)N1_&MOCJ H+q g6n|
此商數乃指面對多元的社會變化衝擊,情緒的穩定程度。商數愈高者表示承受變動的能力愈強,不但順應變化的環境,同時可以調適環境,進而創造環境的一種積極面情緒。
*`] f%XYg V$gs7y
:M&ekgXw[,|v 判斷商數 JQ(Judgment Quotient) Yk)o$zY C
好的分析將會有好的判斷,否則就變成妄斷或賭注。因此要培養好的判斷商數,則需從分析能力培養起。如果有好的判斷,決策較不易出錯。未來是與時間競賽,因此要做出好的決策,就須依賴高的判斷商數了。
/E5{HV?\G^
`5a"m$hj'l 逆境商數 AQ (Adversity Quotient)
K N.FrC,` 逆境商數就是當個人或組織面對逆境時, 以其方式對逆境的不同反應。一個人AQ愈高,愈能彈性地面對逆境,積極樂觀,接受困難及挑戰,愈挫愈勇,終究表現卓越。相反,AQ低的人,則會感到沮喪、迷失,處處抱怨,逃避挑戰,缺乏創意,往往半途而廢,終究一事無成。
Q7h-H9Ir-o4\ qmk kZ"~2G?
創意商數 CQ (Creation Quotient)
T S)F9P6nu)Q 與眾不同皆創意,生活中的各種事務處理、工作中各種問題的解決,能有新的方式、新的點子,且處理的效果比其他舊有的方式為佳。這種新點子、新方法產生的能力稱為創意商數。1c6m$S4G sAh0v:a)B|3RV

X\Kn6C 健康商數 ****(Health Quotient)mO:M6C,]9y
健康商數包括身心狀態,對健康知識的瞭解與生活習慣的適當性等,即『身心的健康』程度愈高者,商數愈高。『健康知識認知』愈正確者商數愈高,『生活習慣』佳者,商數則愈高。此三項常會交互影響,任何一項朝正向發展,將可影響其他兩項往正向發展。要維持高的健康商數,則需時時檢驗身心狀態,多吸收相關知識並維持良好的習慣。 cq oHTP\k

;]O F`c*m8d 理財商數 FQ (Finance Quotient)Y }r/M,Dt8d2kQ,Y
不同的人有不同追逐財富的方式,但如何衡量一個人的理財能力呢? 理財商數提供了一個新的方向,來衡量一個人的理財能力和創造財富的智慧。它是指一個人在財務方面的智力,是理財的智慧。理財商數包括兩方面的能力:一是正確認識金錢及金錢規律的能力;二是正確使用金錢及金錢規律的能力。
*oscnY Y(\:zs4hBC1B
精神商數 SQ (Spiritual Quotient)
0a,A?eE 人除了以肉體方式存在之外,還有心理、情緒、社交、智性等層面的存在,最重要的是靈性(Spiritual)的存在。一個人快樂不快樂、成功不成功、健康不健康,跟 IQ 往往關係不大,跟EQ 的關係也不一定密切(EQ 爆棚者未必都快樂、成功、健康),但是跟 SQ的關係最直接——SQ 高,生命最快樂、最成功、最健康。
#Z/lde)g|Y2b dvZ'`)E ZF,P-U
發展商數 DQ(Development Quotient)
vPdo)a8j w 發展代表開發與展現,是一種生成演變的能力,發展商數乃表示,一個人促使物態或事態轉變的能力,這種能力也是人類社會進步的泉源。事態物態不斷轉化與變化,可以交織出新的社會環境,所以發展商數愈高的人愈有辦法去改變環境進而創造環境。
C9FP'd2sloYp Y8` a
9G;w7jc0d2H
%n$SYF+a
5k"rv+od;~tg
$l)eA%e_0ks 大家覺得咩野重要d??

ch3mistry 發表於 2007-8-18 05:09 PM

有iq 冇eq 冇用i-JSN%DD#o/^5i.j
冇iq 有eq 冇用

155220 發表於 2007-8-18 05:53 PM

eq低人際關係差,點叻都無用啦。

sakura310 發表於 2007-8-18 06:17 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-8-18 05:53 PM:
w N:U.X ~ eq低人際關係差,點叻都無用啦。 [/quote]
BG'~ sq h#gS^h9kk
咁我又唔係咁睇wor#N5l*@#S4e0R2|
當然我唔否定eq的重要性
P1E1eT'k
/NYV8w3I;f+zN5B 舉個例子,有個好自閉ge人,完全唔識同人相處ge,但佢iq爆燈Q(]+})vAWb7e h
某日世界發生左大件事,好多天才專家都無哂辦法ba`$c#`W5Z2n
唯獨是呢個咁自閉ge人諗到個解決方法,而且個方法係work ge#S2L*T2y6Tk
在這種情況下,我諗住人會話佢係無用掛
5\1aW*Y1y2?
d!b$](BE+d4V 反而我覺得,「eq低人際關係差,俾佢再叻,在社會中生活始終是種不便」
TS&Mg yb+ks J[ Ng2KQh$a M^
補充一句,任憑eq再高,但iq低,真係好大件事
b1_;Ow b:G 我反而覺得iq高,eq低無咁嚴重
5N%I\Rj#?O,p oO
]w#c'u z,v [[i] Last edited by sakura310 on 2007-8-18 at 06:19 PM [/i]]

hold_find 發表於 2007-8-18 09:02 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-8-18 06:17 PM:'I [9k.m0\/?S)e2B
x3L-NQe M
NNT9N)s
咁我又唔係咁睇wor @ }}%@-e!x7u\*c
當然我唔否定... [/quote]|%[K.O({:ZDV
響你個情況,我可以講呢句"佢係無用"(C1RW"v1P!o;KB j
冇eq但iq爆燈,我話知佢個方法有幾work,前提係要有人發現/佢有講人知
i[)?+~#xI$J MV 再有用的方法但冇人用等於冇用

敗北 發表於 2007-8-18 09:48 PM

iq eq並重最好
y tMg+V7e"Z&m QFC 物極必反 iq高到爆燈都未必好事

@娛樂滿紛 發表於 2007-8-20 01:11 PM

IQ EQ 都高最好. (鬼吾G HAHA.)

勇勇 發表於 2007-8-20 08:04 PM

[color=Blue][size=6]你覺得自己冇邊樣,邊樣米重要囉![/size][/color]

QuiGonJinn 發表於 2007-8-21 01:46 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shehboy 發表於 2007-8-25 03:22 PM

發明咁多乜Q既人根本有問題, FQ根本係JQ, AQ, SQ, DQ既綜合, DQ亦係關乎CQ, JQ同AQ, 再睇真SQ,JQ同CQ咪決定左AQ咯... 咁樣玩法可以無限伸延, 玩咩?'| krS} X t'c%K
j'lgTQ^
我認為IQ, EQ, JQ, CQ 就係四大板塊, 基本上呢四樣性質唔同, 互聯性不大, 其他果幾個Q只係雞尾酒式的變種, 有巧立名目之嫌.
%Lg0`:I S_@T :n:MI;{ THvm^
至於HQ就同其他Q唔同, 因為HQ高既唔一定身體好, 健康的人亦唔一定HQ高. 唔應該擺埋一齊. UdIAP6LA

B(O/I&[[+G]t 仲有, 應該加多項 LQ (Language Quotient), 有D語言天才可掌握7,8種語文, 但好似與咁多種Q都無乜關係.

shehboy 發表於 2007-8-25 03:36 PM

AQ應改為Appearance Quotient([b]外表商數[/b]), 呢個世界, 唔單只先敬羅衣後敬人, 靚仔靚女出黎行走江湖好多野都零舍著數.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.