剛剛3點幾同2個朋友係屯門三聖見到個靚女........心都up埋
一個靚女...20-25歲8F WTIb因為喊得太勁同埋晚上,所以估唔到佢幾多歲...f ?[HY
事發係咁既:7W,UE"Hq.LM7kI6Xi
我同2個FD係屯門4圍踩單車,之後入左舊咖啡灣,我個後壁力威也斷左
所以決定返歸...同埋一個FD踩得勁慢,一個踩快小小1@F`*r5tT`9h
之後聽到對面傳泥好大既喊聲,之後叫返前面個FD返泥過對面睇下有冇野幫到手
之後個女仔話冇問題,最後講左句THANK YOU....
我地3個到左青山灣果到停低左...諗諗下,佢地跳海咪大獲...之後都係等佢落泥問清楚n9c:]g,W^2kQ
等佢果時,2個FD話得2個可能性...vT mH5Q
1.比人強姦
2.比仔飛
之後出現係眼前...向海果邊行=口=''
之後一個FD衝左過對面馬路睇下咩情況...
之後我地2個人都過埋去,一路行一路同佢傾下...,uE$J;tFT
之後佢喊得冇咁勁,佢話:
"d.[zJ4w T
[我個男朋友渣車係小纜掉低左我呀,我想追返佢呀]
w+M_#yW7~w)mIu7tD)y
=口=''
小纜到E到.......5公里WO...'y(|\8QJr @*DE
嘩e個男人真係濺,比我見到佢一定打佢一獲!!!oA!a.IJ,G
就算個女仔點錯發都冇理由夜mama 1點幾2點掉低一個女仔係山卡la....;lX"M;^k(s(SfL)] K
之後我個fd係咁叫佢返屋企先,唔好唔開心住la
之後頂...一部的士都冇...之後叫到部小巴...7}JXv@8H
佢臨上小巴話:j l.Pr gA:c
[你地如果見到個著白色衫既人你同佢講佢女朋友好掛住佢la 唔該]
佢臨上車同我地微笑左一下...%grT?;F |0w+Q(s
=======================================================
如果我地唔過去多口問下...佢行去跳海都有機會...
就算唔跳海,佢行到幾時??行到暈低lo
不過e+仲有dd膽心...早知帶卡片laaMD Br
下次踩單車去街都要帶卡片!!!
如果比左佢,叫佢返到屋企或者有咩事打比我都好la
上左車佢都仲喊緊架...