娛樂滿紛 26FUN's Archiver

msv 發表於 2007-8-23 04:55 AM

剛剛3點幾同2個朋友係屯門三聖見到個靚女........心都up埋

一個靚女...20-25歲8F WTIb
因為喊得太勁同埋晚上,所以估唔到佢幾多歲...f?[HY

d*~6|z G
/_ZaE:K9F6e
;K `.B+z2e+|.{L 事發係咁既:7W,UE"Hq.LM7kI6Xi
我同2個FD係屯門4圍踩單車,之後入左舊咖啡灣,我個後壁力威也斷左
"`7x4~7y j;T;lO.? 所以決定返歸...同埋一個FD踩得勁慢,一個踩快小小1@F`*r5tT`9h
之後聽到對面傳泥好大既喊聲,之後叫返前面個FD返泥過對面睇下有冇野幫到手
3yr6Qyg8L:z 之後個女仔話冇問題,最後講左句THANK YOU....
;aW/E!v}j$L 我地3個到左青山灣果到停低左...諗諗下,佢地跳海咪大獲...之後都係等佢落泥問清楚n9c:]g,W^2k Q
等佢果時,2個FD話得2個可能性...vT m H5Q
1.比人強姦
{,T"N5jdJ 2.比仔飛
],DOCm%l9eB
8m2Hj[g 之後出現係眼前...向海果邊行=口=''
6e%@N8Fr`9c e 之後一個FD衝左過對面馬路睇下咩情況...
4B:y ndZx 之後我地2個人都過埋去,一路行一路同佢傾下...,uE$J;tFT
之後佢喊得冇咁勁,佢話:
&A(}T'{7v'Q[#y;?)S "d.[zJ4w T
[我個男朋友渣車係小纜掉低左我呀,我想追返佢呀]
x {0g CPn ^d G w+M_#yW7~ w)mIu7tD)y
=口=''
mhf@zY#{m 小纜到E到.......5公里WO...'y(|\8QJr @*D E
嘩e個男人真係濺,比我見到佢一定打佢一獲!!!oA!a.IJ,G
就算個女仔點錯發都冇理由夜mama 1點幾2點掉低一個女仔係山卡la....;lX"M;^k(s(SfL)]K
之後我個fd係咁叫佢返屋企先,唔好唔開心住la
;h9u:jTG 之後頂...一部的士都冇...之後叫到部小巴...7}JXv@8H
佢臨上小巴話:j l.Pr gA:c

g'fa0q~*t'As [你地如果見到個著白色衫既人你同佢講佢女朋友好掛住佢la 唔該]
AiW-LjFbO 佢臨上車同我地微笑左一下...%grT?;F |0w+Q(s
=======================================================
L$o7M%M$m 如果我地唔過去多口問下...佢行去跳海都有機會...
7WL.b xi,\j6N 就算唔跳海,佢行到幾時??行到暈低lo
H3jMX!vS
j1L6~.pC7}h 不過e+仲有dd膽心...早知帶卡片laaMD B r
下次踩單車去街都要帶卡片!!!
Lk!Mb Z$H(c 如果比左佢,叫佢返到屋企或者有咩事打比我都好la
j&v6k.W fQDm0^ 上左車佢都仲喊緊架...
\7E gDA'b} J:O)x#mq
見到女仔喊真係好辛苦...個心好唔書服!!!2nGVy3S4]3r
果個男人真係好濺!!!
AM%S#ohYy&[Kg0N(] 以上時間係am!!!
9pf&~ H Sc `&i 佢係小纜行到三聖比我地發現都要行個幾2個鍾...
*AW\fH 佢唔係普通咁行...#L(X5g-?-m@4kSQ
佢係一路喊一路行,行下停下同埋行到咩泥咩去好似飲最酒咁...3| E rW(X.o:G
2Sc7P6k6Kzb/Z!N7k
唉,希望果個女仔冇事la...g)z.rS%RE-~
頭先同佢節車果時有2個15,6歲的女仔行過勁啤住我...2個男人一個女仔...以為我地咩咩咩咩咩都似-.- z+X/Q_ b*r]*b
不過算la...我做緊好事!!

kiki12345 發表於 2007-8-23 05:08 AM

哇~~~~g7Bi'?:H%a
大好人呀~~
*B#r1\1Lb*\P#G good job~!`R#L"e.H3_
不過下次應該拎住呢個機會~
@!~$wb/@4Q%@ 俾你電話佢ma!
;a%[]_z,GMY 咁咪可以乘人之危lol~
r:m_kB
a.vW Vx~W.j;C 雖然幫人唔係期望有回報~ j8M:z[g(L1E W0k
但人都總要為自己既live long project 想下~!8o3DO k3sD$SCv
Gn?(q%dV:A
keep on doing good things buddy~!

msv 發表於 2007-8-23 05:23 AM

我17歲差2個月-.-''
+z#jad+CL
C/y$Q.ji1k+C 不過當識多個朋友都好既...不過真係好膽心,好想知道佢點樣/..\

wind69 發表於 2007-8-23 07:28 AM

..係呢d日子...半夜四更...咁ge氣氛....仲要o係舊咖啡灣{;_-\.a"[)y2T3T

5N#C1FG's3Y 碰上一個正在哀鳴號哭ge 靚女.......
n`9_*KYHZ"u &i X(gzAak
真係唔好怪我無人情味!係咁多不合常理ge情況下,
p)y%Zz R I
wY1cLD k)B8O%M vd 我一定會乜都唔諗就報警,然後以高速離開現場...B+zeU jfy*A"m
c*rR2N rp&n/s:M"Rt

8|9?Bs!w`6w {#_1I 所以呢,樓主...你確實係一個好人。:good:v b(nx |6i4F
oi)ou S
但...當你提到她跟你們說'[8y:h#m2T8]
BUK#bU$h@-[B+]
"你地如果見到個著白色衫既人你同佢講佢女朋友好掛住佢la 唔該" jR-|[1o Z1|

T|j hbQ?n4F&s*` 我真係打左個冷震囉

feiku 發表於 2007-8-23 09:56 AM

有無攪錯呀,半夜3更放低個女仔係青山公路. 如果遇到壞人點算. ] vk.iRs+jK$e
好彩遇到你地咋. 值得一 讚.

haukwankin 發表於 2007-8-23 10:57 AM

"你地如果見到個著白色衫既人你同佢講佢女朋友好掛住佢la 唔該"
{/Y9?M$l*e .G IS|.E5?3l mm
大佬,農曆七月仲咁講,嚇死人咩= =

d228216 發表於 2007-8-23 11:13 AM

咁既情况你應該叫個女仔call屋企人或朋友梨接佢, 或者送埋佢返屋企, 再唔係就報警, 差人會送佢返屋企.

msv 發表於 2007-8-23 11:20 AM

個女仔著綠色3...所以我冇諗到其他野-.-''
:\ZH-jH1{|Q,pk5L l QM g$Rl.Y)O v4d'A U
不過一個女仔咁夜行左咁耐都算好勁,^x2w(W-e/e
佢叫我地睇到佢條仔同佢講聲...佢條仔放低佢應該係至少90分鐘前既事lu...-QP-dM5d0{u(|
所以可以遇到佢男友既機會都係極低...y$D7\3YON

:PA o#K+J7~!o,H!q s 不過真係好想知條油咩樣........

ronald001120 發表於 2007-8-23 11:34 AM

做得好
c5b fC7g 比著我都會甘做R$M(h Zl!l(R?
無lala有個女仔三更半夜係條公路度喊
/s J7CzG-] g/O6]qj 唔理佢老唔老笠係唔係鬼都走去睇下
M1Z+Iu-Kn,De9J 唔知咩事/M(O7ovU
可能冇事幫佢call車畀埋錢又點話
N2CN6V(e;t cG 如果有事幫佢去差官錄口供或去醫院都方便D
"v:W a['MPvVaQ2R 一個女仔係度都十分危險%Q r!W$] X|"NW(Jk4S?
唔好諗有冇回報E8~2|9C'Uv6z b%{ J
最緊要幫到人
e~z @KR
Op&x h&HW [[i] Last edited by ronald001120 on 2007-8-23 at 11:35 AM [/i]]

msv 發表於 2007-8-23 11:36 AM

我同個fd 怕佢去跳海0.0
o9W%z(|M(GY ~E 正正果條路係可以行去海中心...

自由神 發表於 2007-8-23 11:42 AM

我都試過類似經歷Y/IM TWS&H }
不過當時條仔o係佢後面無遠+ye`'c)|(N9C
我問個女仔有無事,佢搖搖頭u"w*b+J gk
咁我就走啦!當時我得15歲
r wg,nVY 個男仔係飛飛地:haha:}'El(VrD:w:?P
番去諗番,都覺個自己命大

ronald001120 發表於 2007-8-23 11:50 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-23 11:42 AM:
q,vx2r5Ldc,O 我都試過類似經歷b,c!E#S3~^o j R7M3g
不過當時條仔o係佢... [/quote]_4f{*\x h5E
如果甘既清況
2uQd Uan4PY 我多數唔理
!n&^ r'VdO]3vK nua*U 因為條仔都係後面
;Dh6O)^5}b&D-A:I&mp 除非你識打兩手
J3O#ksh*T[ 重要面對佢有可能吹到雞出來既清況)eb'pm4\f+JT
先走到安慰佢

d228216 發表於 2007-8-23 11:50 AM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2007-8-23 11:34 AM:-b4Gb'rY*Mu!X
做得好
8k2W(h7I_`:av V 比著我都會甘做
MX|UB,q"a#o 無lala有個... [/quote]fT}'@2VC
:good::good::good:#L.tz:P5?
怕事又想幫人, 可以報警, 比咗差餉嫁, 有事梗係call 佢啦!

自由神 發表於 2007-8-23 11:55 AM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2007-8-23 11:50 AM:
:GA G,p3SI^s#cu %W5_B3s-?K:qS
如果甘既清況
q#Q`2Mg 我多數唔理
+HvvU7lf(AB 因為條仔都係後面,W ]q1zU o!?{S
除非你識打兩手
9?!Pw5}1D*] 重要面對佢有可能吹到雞出來既清況
]rM,_"A6u$T 先走到安慰佢 [/quote]
9uH,Kzq0RZ 因為我見佢好痛苦咁坐左o係度O c ?$n2R;a
而個金毛飛就無理佢,食緊煙#k)KI O`d:V,N np
打兩手?我果時得15歲咋#QV-EP_D5\:q s"Rt
打鬼咩........ [/vDfWy$wo*T
不過我自己都唔知點解當時夠薑走過去:haha:

ronald001120 發表於 2007-8-23 12:02 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-23 11:55 AM:
U#t?0xh-P*l
|1l}F{dX 因為我見佢好痛苦咁坐左o係度R\ {7}0Q4?\ Mr
而個金毛飛就無理佢,食緊煙2a_-s^ajhg&}
打兩手?我果時得15歲咋
o0`a&n-l 打鬼咩........
e:t|H3E 不過我自己都唔知點解當時夠薑走過去:haha: [/quote]
;i!SWH%m5GR 唔一定y7pw)tP'g T-p b
可能你識柔道空手道4C5t1}%`s'dY
由細學到大
wn#m5I#U}y k[ 甘就夠打(c}A\\ZT;wPF
不過見到甘都無謂搞事 | W%e*k wV"A!?
多一事不如少一事

自由神 發表於 2007-8-23 12:05 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2007-8-23 12:02 PM:
&?Km7UD`MV*C pe'Z5lL;v0O&\&] Q
唔一定/hs#A `$K \f9S
可能你識柔道空手道0gYW'Has!D|
由細學到大
},sF6l c)J 甘就夠打wDC|/o
不過見到甘都無謂搞事
5Yu9{_6?:lo|U~ 多一事不如少一事 [/quote]9x cz6R EYEW
無呀!咩功夫都無學過。 fA6C+VUc
交就打過幾場:D
?.ao w(Q0H 個女仔搖頭話無事啦!
+\9y._-v U$B"k| F| 咁我咪走囉

ronald001120 發表於 2007-8-23 12:10 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-23 12:05 PM:g p-v:h&i
2[u%Cw(S!R
無呀!咩功夫都無學過。&@"K2Wnv
交就打過幾場:DD'M)o0x9Td@aMk+_ I
個女仔搖頭話無事啦!yV M#BP:r2d!];^
咁我咪走囉 [/quote]b[{?OG&n Vy
唔係話你識
?:Ta:{9{G i 我話可能者

msv 發表於 2007-8-23 12:26 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at  11:50 AM:f@l'O3x s
h2k9Bsd#s[
:good::good::good:f+n+A4P&A n
怕事又想幫人, 可以報警, 比咗差餉嫁, 有事梗係call 佢啦! [/quote]@(l ]T,@)\|!c

^0s3qV#M)} 又唔係怕既...比仔掉低姐,怕佢諗唔開去死炸...X dA+^?A

7K` @ieN CrL d差佬...ed情況靠唔住

msv 發表於 2007-8-23 12:30 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at  12:05 PM:
*U2m pq?S
~X#j!r)s1p.we 無呀!咩功夫都無學過。kGFB`Ur3m*d;g%t Nj
交就打過幾場:D
{F{Ub3`u3@] 個女仔搖頭話無事啦!
p#q|,x @"} 咁我咪走囉 [/quote]&J `.{\p

XA-n!r5~9Y 我e獲個女仔初頭都話冇事架...但係冇事就唔會喊成咁laPp;P?D p)m2D&}g
-i2L1e"J0Fk} wq
之後走左佢又喊過,喊得仲勁...
n2VHR7ax`"Un 15米內都聽得到...

ronald001120 發表於 2007-8-23 12:30 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-8-23 12:26 PM:
.j kE-YB#y&Mh
E @"pa$QBj
j6p$V2c6MJ 又唔係怕既...比仔掉低姐,怕佢諗唔開去死炸...0dmW8@{ zEXUp
[~Q^v1N[Zd
d差佬...ed情況靠唔住 [/quote]
h4iV`W)M 我覺得報警都無用
M4MoQR/J*cSR d差佬信唔過

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.