娛樂滿紛 26FUN's Archiver

msv 發表於 2007-8-23 04:55 AM

剛剛3點幾同2個朋友係屯門三聖見到個靚女........心都up埋

一個靚女...20-25歲3n7t(u#~xcR
因為喊得太勁同埋晚上,所以估唔到佢幾多歲...1jY$h[6?&j:Cu4k

,Zv x6@*\BK ;GwkChZ }$W)tE

4v]'L J R3h L2ALD(s;m 事發係咁既:
-n9yb,ub:?Q)t 我同2個FD係屯門4圍踩單車,之後入左舊咖啡灣,我個後壁力威也斷左%A+TWv4B;P:j R
所以決定返歸...同埋一個FD踩得勁慢,一個踩快小小;M)V8U3S;T$Z]#Z
之後聽到對面傳泥好大既喊聲,之後叫返前面個FD返泥過對面睇下有冇野幫到手
U'@W kF4yS ` 之後個女仔話冇問題,最後講左句THANK YOU....
{SX1m\Rm 我地3個到左青山灣果到停低左...諗諗下,佢地跳海咪大獲...之後都係等佢落泥問清楚WS8|,z'R?T6Fp-c
等佢果時,2個FD話得2個可能性...K9`W^NI#Vz
1.比人強姦 D%[2JeC R6V
2.比仔飛
g,I)BH\?gb iuQZ6Y P zZ
之後出現係眼前...向海果邊行=口='' t"`5t&liZCKDa)z
之後一個FD衝左過對面馬路睇下咩情況...Y a(_~4e)jx
之後我地2個人都過埋去,一路行一路同佢傾下...
!l?W#`P 之後佢喊得冇咁勁,佢話:
g)dnzr?6p(jl3i
D4ESiW4[z9Z#u [我個男朋友渣車係小纜掉低左我呀,我想追返佢呀]
O2Fw\.e;If&xfnx
;rna? u =口=''
d2mc,d:]!b 小纜到E到.......5公里WO...#zD,x+Py`&h
嘩e個男人真係濺,比我見到佢一定打佢一獲!!!RD/z@a`S|V
就算個女仔點錯發都冇理由夜mama 1點幾2點掉低一個女仔係山卡la....I8Z!t6M2L6LO(|%cA![$V
之後我個fd係咁叫佢返屋企先,唔好唔開心住lacpVY5scav
之後頂...一部的士都冇...之後叫到部小巴...S Q Q2z.qm*~
佢臨上小巴話:
#X#F^P#y {q b%_-o){n&A+ur
[你地如果見到個著白色衫既人你同佢講佢女朋友好掛住佢la 唔該](Y(japv^Ki
佢臨上車同我地微笑左一下...
l$TM-tc!so =======================================================
jE%v w5}*| ox 如果我地唔過去多口問下...佢行去跳海都有機會...O@"E:ZC$^
就算唔跳海,佢行到幾時??行到暈低lozIa)XJ _!G-v
@Xe9_r
不過e+仲有dd膽心...早知帶卡片la T}} n3K~;R(DJ
下次踩單車去街都要帶卡片!!!
&y4l$z u[}&T([?*h 如果比左佢,叫佢返到屋企或者有咩事打比我都好la
ak1H k${4Faq 上左車佢都仲喊緊架...
fWM4`Qa XB
2J"O1Un"c1vA 見到女仔喊真係好辛苦...個心好唔書服!!!CCG3E4|c9b%i
果個男人真係好濺!!! k&U?3e@GvM9i
以上時間係am!!!
[R5d*{3T.~ Tp 佢係小纜行到三聖比我地發現都要行個幾2個鍾...
WF pc,@U@kd 佢唔係普通咁行...5A-dn(|3v3j
佢係一路喊一路行,行下停下同埋行到咩泥咩去好似飲最酒咁...
;^ H:f7zi ]~*O HQ&I pK1PA&il.`
唉,希望果個女仔冇事la...
0R8sT,nW4j 頭先同佢節車果時有2個15,6歲的女仔行過勁啤住我...2個男人一個女仔...以為我地咩咩咩咩咩都似-.-
9X/Q(S2X0{ _M 不過算la...我做緊好事!!

kiki12345 發表於 2007-8-23 05:08 AM

哇~~~~
h#DwJb9`n{RU 大好人呀~~8R Z+W2M/[nZ1K
good job~!
s*oc g x`2` 不過下次應該拎住呢個機會~
c@2{2Wv*Al 俾你電話佢ma!$A5znrf%Q f2aR.s
咁咪可以乘人之危lol~RWA8Y{1t

Y6A)XH8^3l 雖然幫人唔係期望有回報~
] q2c{vA"`p{ 但人都總要為自己既live long project 想下~!4OpKs[6ow6z

7Q&}R}M3h keep on doing good things buddy~!

msv 發表於 2007-8-23 05:23 AM

我17歲差2個月-.-''
bD)Q?9vNZ`
KD:o3c4R^:n slT$~ 不過當識多個朋友都好既...不過真係好膽心,好想知道佢點樣/..\

wind69 發表於 2007-8-23 07:28 AM

..係呢d日子...半夜四更...咁ge氣氛....仲要o係舊咖啡灣3fm#E F0n4u ~

2_E _ T#w 碰上一個正在哀鳴號哭ge 靚女.......
?!PWXS,W)F2b+c %P~vSEXsA5X
真係唔好怪我無人情味!係咁多不合常理ge情況下,\ vGA4sf X

'bV-m6i hd'd4v 我一定會乜都唔諗就報警,然後以高速離開現場...-y*l9\4v:~

~-y!kK5y1v/e&u
`.WG$U-y W 所以呢,樓主...你確實係一個好人。:good:6N.\gFP$KI5Y

f5z(f:Z~M7V+w 但...當你提到她跟你們說
Dn z7j*E9RU `n6^)aC4EBx)w
"你地如果見到個著白色衫既人你同佢講佢女朋友好掛住佢la 唔該"
3a-zYX#@~'C%N v
$L?!i)Gp9dc 我真係打左個冷震囉

feiku 發表於 2007-8-23 09:56 AM

有無攪錯呀,半夜3更放低個女仔係青山公路. 如果遇到壞人點算.O:gI;tHM%j:{.s
好彩遇到你地咋. 值得一 讚.

haukwankin 發表於 2007-8-23 10:57 AM

"你地如果見到個著白色衫既人你同佢講佢女朋友好掛住佢la 唔該"5L5F6r.BF"b}x
&h"G7b C bw
大佬,農曆七月仲咁講,嚇死人咩= =

d228216 發表於 2007-8-23 11:13 AM

咁既情况你應該叫個女仔call屋企人或朋友梨接佢, 或者送埋佢返屋企, 再唔係就報警, 差人會送佢返屋企.

msv 發表於 2007-8-23 11:20 AM

個女仔著綠色3...所以我冇諗到其他野-.-''
?@PV Q2T mYR?/K x!lpj
不過一個女仔咁夜行左咁耐都算好勁,
]gVZg!iB 佢叫我地睇到佢條仔同佢講聲...佢條仔放低佢應該係至少90分鐘前既事lu...
&Ao+Fd7rW"tj"u 所以可以遇到佢男友既機會都係極低...
R&k.b8Qf(k(etop E/Z,l2H6gT5J*i+AU
不過真係好想知條油咩樣........

ronald001120 發表於 2007-8-23 11:34 AM

做得好7V6l(op$d4@qS1n$[#@8q
比著我都會甘做c%Z I0Ljo-@;?I
無lala有個女仔三更半夜係條公路度喊
m6c KuKo"z 唔理佢老唔老笠係唔係鬼都走去睇下
5bAEe)fmq_8} 唔知咩事 P q-F U8gRw
可能冇事幫佢call車畀埋錢又點話W4| V3tE"Q h'TJ
如果有事幫佢去差官錄口供或去醫院都方便D
,c|XVQ$\ |1N 一個女仔係度都十分危險B ?'l_Z!`W)B
唔好諗有冇回報+{1rO ?;G2Il(ae|
最緊要幫到人 A l"{@"WN x2\j:t

"~M3e@3LD Am U [[i] Last edited by ronald001120 on 2007-8-23 at 11:35 AM [/i]]

msv 發表於 2007-8-23 11:36 AM

我同個fd 怕佢去跳海0.0
H$k&QU"sE 正正果條路係可以行去海中心...

自由神 發表於 2007-8-23 11:42 AM

我都試過類似經歷5r%G)J6|_!]9T
不過當時條仔o係佢後面無遠eYVF$y
我問個女仔有無事,佢搖搖頭9w+uEI;Xz$tK(S
咁我就走啦!當時我得15歲
v n^r.Ey'K8a;^ 個男仔係飛飛地:haha:
3mHl*q AYD 番去諗番,都覺個自己命大

ronald001120 發表於 2007-8-23 11:50 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-23 11:42 AM:5oqxV3X
我都試過類似經歷uv(O/L|_
不過當時條仔o係佢... [/quote]
.|!kTmn'?.I({/N4XA 如果甘既清況
`/Q$G YW0d0R 我多數唔理
%rC7Nq~+F _)e 因為條仔都係後面4BCV-Yo:x
除非你識打兩手
&`7d#E?'}Z 重要面對佢有可能吹到雞出來既清況
-uf/KC#^1M 先走到安慰佢

d228216 發表於 2007-8-23 11:50 AM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2007-8-23 11:34 AM:
w[LP}|S}5I:~ y 做得好7@ z:vY"Y\$`
比著我都會甘做dH:D? sT6f9d6U6^
無lala有個... [/quote]L%]O S~
:good::good::good:
1gU H7qsiM 怕事又想幫人, 可以報警, 比咗差餉嫁, 有事梗係call 佢啦!

自由神 發表於 2007-8-23 11:55 AM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2007-8-23 11:50 AM:.f8w?~6f.e'}

;?`uaxH V ^%w 如果甘既清況
i*{F ?e9_m 我多數唔理$wU5o tdu8Do
因為條仔都係後面
1?"bP e*H N ] 除非你識打兩手
'i N y]u3c ] 重要面對佢有可能吹到雞出來既清況
$Sf)K3Hz8sX } 先走到安慰佢 [/quote]"}G.R3b7|)am
因為我見佢好痛苦咁坐左o係度
8f\0Qc5G 而個金毛飛就無理佢,食緊煙
+L^0@)o&Lh 打兩手?我果時得15歲咋l2l A2Z%v7C!@U(OJ
打鬼咩........
ea)E2L(j&JG9y 不過我自己都唔知點解當時夠薑走過去:haha:

ronald001120 發表於 2007-8-23 12:02 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-23 11:55 AM:&q8S5}&kmCD#ho8E

1Gy/~?h`:e/tk/s 因為我見佢好痛苦咁坐左o係度Z%I1Mor*n"i#Z
而個金毛飛就無理佢,食緊煙)])` J!j.`-O)}6?0|3`
打兩手?我果時得15歲咋
OUvJ{{ 打鬼咩........
)]dZ|K ] 不過我自己都唔知點解當時夠薑走過去:haha: [/quote]
X f,W(JS7^/TR7NrM*fo 唔一定.Z q.W4HM&w2Ax%NGL)`
可能你識柔道空手道
E{^j HWzI] 由細學到大_u6fT3B-_A
甘就夠打
^O.HJ!jp5sH 不過見到甘都無謂搞事
6x n&o#cR+h^ 多一事不如少一事

自由神 發表於 2007-8-23 12:05 PM

[quote]Originally posted by [i]ronald001120[/i] at 2007-8-23 12:02 PM:
[SDYSj ~%~U
'zI9M.R @KV]v 唔一定
.@*j&{? Wi 可能你識柔道空手道:LXg N,GP;D8k;G
由細學到大
@8M ?2Nh"v7o} `gkq 甘就夠打
)v!BG5{6n-BS'U8U+\ 不過見到甘都無謂搞事b%q*wp-ke/w)Ok!Z)q
多一事不如少一事 [/quote]
Y ER\N s uS#| 無呀!咩功夫都無學過。k'Y3a6@^"N$`A
交就打過幾場:D
M z3yPh.wp 個女仔搖頭話無事啦!(B7pHU#h,p:u
咁我咪走囉

ronald001120 發表於 2007-8-23 12:10 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-8-23 12:05 PM: _UrJ*l~#b'Q-P

7Y@3Td Xi b,e2q_ 無呀!咩功夫都無學過。Eah#Ufl-eG\
交就打過幾場:D#A1M_ B%t K
個女仔搖頭話無事啦!k R+Br*n{/{wX
咁我咪走囉 [/quote]{%K^z A
唔係話你識
'D oK BhT;A6c 我話可能者

msv 發表於 2007-8-23 12:26 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at  11:50 AM:
$X-f"f3jZtTc
$o3js^,L,t :good::good::good:*E%c(D'F`h'~
怕事又想幫人, 可以報警, 比咗差餉嫁, 有事梗係call 佢啦! [/quote]
Y BIJ'a(af3m}g /~/}ON0H,cg
又唔係怕既...比仔掉低姐,怕佢諗唔開去死炸...
Z[llC.g(q3M !\ f5iq |A&i3W
d差佬...ed情況靠唔住

msv 發表於 2007-8-23 12:30 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at  12:05 PM:
*K$?vD)Y^h )zpn5`^2R"J&o[
無呀!咩功夫都無學過。T t3J)U`#D2g
交就打過幾場:De7z1r-EZgL m g%M
個女仔搖頭話無事啦!"?-KJu0U
咁我咪走囉 [/quote]C"_5^1GHM:u
hi1S1]l!j?_6^ kp
我e獲個女仔初頭都話冇事架...但係冇事就唔會喊成咁la
"l5|(^%Wk
3o q0T4i}a 之後走左佢又喊過,喊得仲勁...J$_e(t'vQN
15米內都聽得到...

ronald001120 發表於 2007-8-23 12:30 PM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-8-23 12:26 PM:?+J? G?

~wj{OCQ cr%C9t k L.C
又唔係怕既...比仔掉低姐,怕佢諗唔開去死炸...:U9~F6_@,wn/]u?
Sc6X-w"E1{T E
d差佬...ed情況靠唔住 [/quote]
+j4xl `"|Q hC 我覺得報警都無用
o@0@5U{#X&gR^ d差佬信唔過

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.