9歲讀大學.......大家點睇
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 人地讀得起你又吹佢唔漲既 唔知佢溝唔溝到d姐姐呢 [quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2007-8-23 06:08 PM:我覺得太細個 [/quote]9Nl.`Vzf8?8Q
你講乜野呀?唔明:mad: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我覺得一個細路咁細就讀大學2W%^czru
根本就唔係一個正常o既環境下成長
佢同同齡o既小朋友有分別,
人人都係小學,中學,佢就大學
可能會令佢覺得自己同其他人唔同,而覺得自卑
而大學o既同學就更加唔會同佢太friend,當佢小朋友咁
佢就會更加自卑,+u Dh w VwR"i
而且又令到個細路失去應有o既童真,同人人都有o既正常童年*|qR2I(m*Ui
所以一句到尾,我認為有幾好成績都好,$X ^D)W9p
太細個就唔應該讀大學,九歲就更加有問題!!!
q7Qg/[l3?^.p)d7YC c
仲有,e個post應該貼係吹水區岩d:)Vg)KH-d-VR:bQl
3FSc(QzL S
[[i] Last edited by -仔仔仔- on 2007-8-23 at 07:03 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]sevenlei[/i] at 2007-8-23 06:32 PM:
0`Z+@-@"aK
你講乜野呀?唔明:mad: [/quote]^6_]F#~5qY@3ke*@
6E'r-[UmS9M)U&_
smae as your name 我覺得佢會小左份童真 [quote]Originally posted by [i]disposable[/i] at 2007-8-23 07:02 PM:
我覺得佢會小左份童真 [/quote]n+B(smNiB y
係lo頭先睇新聞都覺得佢好老積 人地阿哥14歲去左牛津啦...係香港意想保守o者,DZ+Bi6u|"[:K^
你話佢條路唔正常-l$?J blChH7Vk
:VZ+sH-Ck
但係我想講
佢天生已經係唔正常
.qY{a-I
[[i] Last edited by Lung on 2007-8-23 at 07:10 PM [/i]] 一個例子B'?"B,on;ez
AY!k.D u f
智商唔達標,即係弱智啦)p-imX8W
點解佢去讀特殊學校又唔會有人講呢?IG*Lxf a
反之.智商超等跳上去讀大學係好合理既事 佢都唔知點同d同學溝通啦..m1Mf#qo\1n
差10年..
佢家長盞攰死佢. 無話唔得0既.....
最緊要係D周邊配套做得好....like同其他同學0既相處,心智0既發展...等等...h/Kiu4TP?
如果可以配合到的話都ok 0既.... F{T)GNRx0`
9Oe0_B0L Dj
始終讀大學唔係只係睇讀書.....係強調whole person development...|5}yVPA
如果唔係等同拔苗助長....對個小朋友唔係咁好Lu...... [quote]Originally posted by [i]a1036043[/i] at 06:15 PM:$v"[gfv!majb/t
唔知佢溝唔溝到d姐姐呢 [/quote]LT8M~t
`k`q!gI5n F5N
漫畫好多時都有類似情節,不過通常都係d姐姐去溝細路^`amD0v4E
8e*B|)T8V,X#G1HH
現實生活中有正太控存在都唔係出奇:lol::lol::lol: 咩叫正太控??? 敢早讀完大學, 有排失業..... [quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 07:44 PM:
咩叫正太控??? [/quote].h"do&Lm-U
對男童強烈喜愛的情意結,簡單講係蘿莉控男童版
[url]http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%AD%A3%E5%A4%AA%E6%8E%A7[/url] 我並無心挑起事端
L:Q I+AZ}"uU5\%gR T
但...誰說小孩子一定要有童真的?rM;z2s7\V
再者,讀大學係應該能者居之,佢有咁ge能力,唔通你唔俾佢讀咩?
f5x7nAn
咁即係阻礙佢在學識上的成長,人才可遇不可求呀
X.UWU N}XOC~
當然,心智上的成長亦重要,但唔代表讀左大學佢就無左常心智上的成長
但目前世界各地仲有好多問題等住呢班聰明人黎解決 ?t'I&dy j-o Y:T
如污染問題,溫室效應,食水短缺,能量問題等等,雖然未必個個天才都可以解決到呢d問題
P#vj w3I6id
但係佢地當中可能就會有一兩個人諗到解決辦法,雖然機率可能係微乎其微
說可悲點,雖然佢地都有自己的理想同抱負,但係我地只能夠將d希望記託係佢地身上(我無話淨係佢地諗,我地呢d平凡人都應該盡一下綿力)L|R2E#J&N k
Und0V,bANK'TF @
呢個亦都係佢地其中一個存在的原因(正所謂天生我材必有用,係對佢地黎講)w9f#r)M R0?
9r/bQn-plk|e
唔通就因為要佢地有正常ge心理發展就叫佢地唔好讀大學而去遵照傳統去讀小學中學?
舉個例,有個正常中學畢業生有機會去外國讀大學,你(代詞ja,無指定是誰)會唔會話佢無得陪屋企人,同家人溝通少左而覺得佢唔應該出國讀書?e*@ XA0H5kRp#_
J S&SE|
咁要得到d野,就要犧牲d野,呢個好正常je [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-23 07:33 PM:
漫畫好多時都有類似情節,不過通常都係d姐姐去溝細路
現實生活中有正太控存在都唔係出奇:lol::lol::lol: [/quote]uXsRh P`_.h
正太控...突然諗起魔法老師=.="
:c(i!ogFMWf
講番正題... M+Z7NM(_
其實好concern佢入到大學聽唔聽得明書..=.= [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-23 07:33 PM: