娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tam040046890 發表於 2007-8-23 06:08 PM

9歲讀大學.......大家點睇

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

michael2082005 發表於 2007-8-23 06:11 PM

人地讀得起你又吹佢唔漲既

a1036043 發表於 2007-8-23 06:15 PM

唔知佢溝唔溝到d姐姐呢

sevenlei 發表於 2007-8-23 06:32 PM

[quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2007-8-23 06:08 PM:
!TG jgs?r I$^!E 我覺得太細個 [/quote]9Nl.`Vzf8?8Q

Y4R4W(\$}8C"ky 你講乜野呀?唔明:mad:

tam040046890 發表於 2007-8-23 06:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

-仔仔仔- 發表於 2007-8-23 06:48 PM

我覺得一個細路咁細就讀大學2W%^c zru
根本就唔係一個正常o既環境下成長
Y!PrC%Td(x0H 佢同同齡o既小朋友有分別,
d*}3I/b!cS ?Hb 人人都係小學,中學,佢就大學
6U}!y8e n5N~ 可能會令佢覺得自己同其他人唔同,而覺得自卑
9~w6s"i1lU QVm 而大學o既同學就更加唔會同佢太friend,當佢小朋友咁
4B)\1?E'UR9XoU 佢就會更加自卑,+uDh w VwR"i
而且又令到個細路失去應有o既童真,同人人都有o既正常童年*|q R2I(m*Ui
所以一句到尾,我認為有幾好成績都好,$X ^D)W9p
太細個就唔應該讀大學,九歲就更加有問題!!!
]M:ZHE+P&H,jM2]l q7Qg/[l3?^.p)d7YCc
仲有,e個post應該貼係吹水區岩d:)Vg)KH-d-VR:bQl
3FSc(QzL S
[[i] Last edited by -仔仔仔- on 2007-8-23 at 07:03 PM [/i]]

lywv5 發表於 2007-8-23 07:01 PM

[quote]Originally posted by [i]sevenlei[/i] at 2007-8-23 06:32 PM:
-t;? [5r#SM 0`Z+@-@"aK

%H&viz+b BKc 你講乜野呀?唔明:mad: [/quote]^6_]F#~5qY@3ke*@
6E'r-[ UmS9M)U&_
smae as your name

disposable 發表於 2007-8-23 07:02 PM

我覺得佢會小左份童真

-仔仔仔- 發表於 2007-8-23 07:06 PM

[quote]Originally posted by [i]disposable[/i] at 2007-8-23 07:02 PM:
8s2\M2r JVe[ 我覺得佢會小左份童真 [/quote]n+B(smNiB y
係lo頭先睇新聞都覺得佢好老積

Lung 發表於 2007-8-23 07:08 PM

人地阿哥14歲去左牛津啦...係香港意想保守o者,DZ+Bi6u|"[:K^

4x,Ux gA}a&o P 你話佢條路唔正常-l$?J blChH7Vk
:VZ+sH-Ck
但係我想講
!ljw3F;{A"~WE;{_l
0r)G;];_oU/wO` 佢天生已經係唔正常
5h7k"H+CIg c&~ .qY{a-I
[[i] Last edited by Lung on 2007-8-23 at 07:10 PM [/i]]

Lung 發表於 2007-8-23 07:10 PM

一個例子B'?"B,on;ez
A Y!k.D u f
智商唔達標,即係弱智啦)p-imX8W
點解佢去讀特殊學校又唔會有人講呢?I G*Lxf a

c x"[PY"v,@ 反之.智商超等跳上去讀大學係好合理既事

康bb 發表於 2007-8-23 07:23 PM

佢都唔知點同d同學溝通啦..m1Mf#qo\1n
差10年..
y(Z-dl1`"NQ!J L 佢家長盞攰死佢.

mj1234456 發表於 2007-8-23 07:29 PM

無話唔得0既.....
c9P*}{+O~$yx`4H5}
hK9V(\/O ij 最緊要係D周邊配套做得好....like同其他同學0既相處,心智0既發展...等等...h/Kiu4TP?

ZU,AhGj8G9d] 如果可以配合到的話都ok 0既.... F{T)GNRx0`
9Oe0_B0L Dj
始終讀大學唔係只係睇讀書.....係強調whole person development... |5}yVPA

N|4}:KQV2{ R,K 如果唔係等同拔苗助長....對個小朋友唔係咁好Lu......

阿感 發表於 2007-8-23 07:33 PM

[quote]Originally posted by [i]a1036043[/i] at  06:15 PM:$v"[gf v!ma jb/t
唔知佢溝唔溝到d姐姐呢 [/quote] LT8M~t
`k`q!gI5n F5N
漫畫好多時都有類似情節,不過通常都係d姐姐去溝細路^`amD0v4E
8e*B |)T8V,X#G1HH
現實生活中有正太控存在都唔係出奇:lol::lol::lol:

haukwankin 發表於 2007-8-23 07:44 PM

咩叫正太控???

Ken Hung 發表於 2007-8-23 07:47 PM

敢早讀完大學, 有排失業.....

阿感 發表於 2007-8-23 07:51 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at  07:44 PM:
(gXQ rlVL 咩叫正太控??? [/quote].h"do&Lm-U

'BOfM&p3g*Ei3\ 對男童強烈喜愛的情意結,簡單講係蘿莉控男童版
+AeV#]vY [url]http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%AD%A3%E5%A4%AA%E6%8E%A7[/url]

sakura310 發表於 2007-8-23 07:58 PM

我並無心挑起事端
|2pCC%s%C%@ @;lM L:Q I+AZ}"uU5\%gR T
但...誰說小孩子一定要有童真的?rM;z2s7\V

Ox:g-j%Ia%Q 再者,讀大學係應該能者居之,佢有咁ge能力,唔通你唔俾佢讀咩?
({Z"l:I2\(Sx T{:y f5x7nAn
咁即係阻礙佢在學識上的成長,人才可遇不可求呀
u'WZ B7dq5pa X.UWU N}XOC~
當然,心智上的成長亦重要,但唔代表讀左大學佢就無左常心智上的成長
gA \6p:t;E
\5GE~@hi 但目前世界各地仲有好多問題等住呢班聰明人黎解決 ?t'I&dy j-o Y:T

sz8ShT)z\2y 如污染問題,溫室效應,食水短缺,能量問題等等,雖然未必個個天才都可以解決到呢d問題
j]!P9r2oO%P P#vj w3I6id
但係佢地當中可能就會有一兩個人諗到解決辦法,雖然機率可能係微乎其微
%zjDs|g
/KN%VlQ&@ 說可悲點,雖然佢地都有自己的理想同抱負,但係我地只能夠將d希望記託係佢地身上(我無話淨係佢地諗,我地呢d平凡人都應該盡一下綿力)L|R2E#J&N k
Und0V,bANK'TF @
呢個亦都係佢地其中一個存在的原因(正所謂天生我材必有用,係對佢地黎講)w9f#r)M R0?
9r/bQn-plk|e
唔通就因為要佢地有正常ge心理發展就叫佢地唔好讀大學而去遵照傳統去讀小學中學?
N"edZ}/L
-W9DmN&[,uR9Y d 舉個例,有個正常中學畢業生有機會去外國讀大學,你(代詞ja,無指定是誰)會唔會話佢無得陪屋企人,同家人溝通少左而覺得佢唔應該出國讀書?e*@ XA0H5kRp#_
J S&SE|
咁要得到d野,就要犧牲d野,呢個好正常je

babo 發表於 2007-8-23 07:58 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-23 07:33 PM:
!AX*v0U+y2rI Pr
3[D'@mE i#o/p
4V5JnilKf 漫畫好多時都有類似情節,不過通常都係d姐姐去溝細路
!Ln5_F ] _|
jS-r-cw pd 現實生活中有正太控存在都唔係出奇:lol::lol::lol: [/quote]uXsRh P`_.h

c]2WEk9W 正太控...突然諗起魔法老師=.="
'c/q } ~6X1F*ti'H1J :c(i!ogFMWf
講番正題... M+Z7NM(_
其實好concern佢入到大學聽唔聽得明書..=.=

sakura310 發表於 2007-8-23 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-23 07:33 PM:
cPu9iG1K8~H%A
K:a6e1G%Q:f
c eKe1OD&lS.T 漫畫好多時都有類似情節,不過通常都係d姐姐去溝細路
(F ?S9k&pHpg-T Np
'B6K/Tpo 現實生活中有正太控存在都唔係出奇:lol::lol::lol: [/quote]
U |lj @ qj .x4kjS]G
咦?原來你有呢種嗜好ga?講笑ja:D:D:D#M6U R:m7Bf,I5e

6s8x0gs-BV R 我都想有大姐姐黎溝下我,有無好介紹:P:P:P

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.