9歲讀大學.......大家點睇
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 人地讀得起你又吹佢唔漲既 唔知佢溝唔溝到d姐姐呢 [quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2007-8-23 06:08 PM:我覺得太細個 [/quote]
%~4Q6wa3j1wi:w0l
你講乜野呀?唔明:mad: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我覺得一個細路咁細就讀大學
根本就唔係一個正常o既環境下成長&s-cL.MA9Ux
佢同同齡o既小朋友有分別,
人人都係小學,中學,佢就大學 o&S7Uu'@!s,B E
可能會令佢覺得自己同其他人唔同,而覺得自卑x7s a:Y1d/}BBL6u
而大學o既同學就更加唔會同佢太friend,當佢小朋友咁
佢就會更加自卑,!m` x7xLw5c G
而且又令到個細路失去應有o既童真,同人人都有o既正常童年
所以一句到尾,我認為有幾好成績都好,
太細個就唔應該讀大學,九歲就更加有問題!!!
8]Yf:u~ \
仲有,e個post應該貼係吹水區岩d:);Fmz&?E)VE&g\
zN,SR@ hk0k
[[i] Last edited by -仔仔仔- on 2007-8-23 at 07:03 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]sevenlei[/i] at 2007-8-23 06:32 PM::j;`7wee:~+B;Ua
\j)DI;M*B&@A
你講乜野呀?唔明:mad: [/quote]
7T1aw6Ju'H q4\ kO
smae as your name 我覺得佢會小左份童真 [quote]Originally posted by [i]disposable[/i] at 2007-8-23 07:02 PM:
我覺得佢會小左份童真 [/quote]
係lo頭先睇新聞都覺得佢好老積 人地阿哥14歲去左牛津啦...係香港意想保守o者,{6?*xoO0m Q$x7d~-D
你話佢條路唔正常
但係我想講rT)APOL,uT
佢天生已經係唔正常
O(\4F M7O+o^+A M3Wu C
[[i] Last edited by Lung on 2007-8-23 at 07:10 PM [/i]] 一個例子
C'Q!i4V"ZQmSC
智商唔達標,即係弱智啦'b,]`I#c g8^j5M
點解佢去讀特殊學校又唔會有人講呢?
3}De4~VW
反之.智商超等跳上去讀大學係好合理既事 佢都唔知點同d同學溝通啦..6hC&Q#n+GB h~y
差10年..$i rS|v7?nK
佢家長盞攰死佢. 無話唔得0既.....^G/a;M#jLO