娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tam040046890 發表於 2007-8-23 06:08 PM

9歲讀大學.......大家點睇

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

michael2082005 發表於 2007-8-23 06:11 PM

人地讀得起你又吹佢唔漲既

a1036043 發表於 2007-8-23 06:15 PM

唔知佢溝唔溝到d姐姐呢

sevenlei 發表於 2007-8-23 06:32 PM

[quote]Originally posted by [i]tam040046890[/i] at 2007-8-23 06:08 PM:
{5G-C$I \0yB:O? 我覺得太細個 [/quote]
wML1\%w8vrjF$E %~4Q6wa3j1wi:w0l
你講乜野呀?唔明:mad:

tam040046890 發表於 2007-8-23 06:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

-仔仔仔- 發表於 2007-8-23 06:48 PM

我覺得一個細路咁細就讀大學
,b0X7E7a J+?9p 根本就唔係一個正常o既環境下成長&s-c L.MA9Ux
佢同同齡o既小朋友有分別,
$M7@f#R#l+l*Sm \6|9R a1K 人人都係小學,中學,佢就大學 o&S7Uu'@!s,BE
可能會令佢覺得自己同其他人唔同,而覺得自卑x7s a:Y1d/}BBL6u
而大學o既同學就更加唔會同佢太friend,當佢小朋友咁
OB0c5v0`\4d:s0a 佢就會更加自卑,!m` x7xLw5c G
而且又令到個細路失去應有o既童真,同人人都有o既正常童年
5|)t+vz8w6t4L i 所以一句到尾,我認為有幾好成績都好,
-`UB7p+A1L!sO 太細個就唔應該讀大學,九歲就更加有問題!!!
(i,xp;M9G#kn*? 8]Yf:u~ \
仲有,e個post應該貼係吹水區岩d:);Fmz&? E)VE&g\
zN,SR@hk0k
[[i] Last edited by -仔仔仔- on 2007-8-23 at 07:03 PM [/i]]

lywv5 發表於 2007-8-23 07:01 PM

[quote]Originally posted by [i]sevenlei[/i] at 2007-8-23 06:32 PM::j;`7wee:~+B;Ua
\j)DI;M*B&@A

.y7Q8[G?.zLzc 你講乜野呀?唔明:mad: [/quote]
5i.wR D0d_rVU j3P 7T1aw6Ju'H q4\ kO
smae as your name

disposable 發表於 2007-8-23 07:02 PM

我覺得佢會小左份童真

-仔仔仔- 發表於 2007-8-23 07:06 PM

[quote]Originally posted by [i]disposable[/i] at 2007-8-23 07:02 PM:
I*G*m~ wd\f 我覺得佢會小左份童真 [/quote]
Y^ w/H/yDz 係lo頭先睇新聞都覺得佢好老積

Lung 發表於 2007-8-23 07:08 PM

人地阿哥14歲去左牛津啦...係香港意想保守o者,{6?*xoO0m Q$x7d~-D

6_(\ Zo&?bB 你話佢條路唔正常
Y6a4A0U.mQ
k ~(ks j.` D;b5w1Sn 但係我想講rT)APOL,uT

{$_ }eY;T!Zr 佢天生已經係唔正常
QPu'w(gP O(\4F M7O+o^+AM3Wu C
[[i] Last edited by Lung on 2007-8-23 at 07:10 PM [/i]]

Lung 發表於 2007-8-23 07:10 PM

一個例子
G%TS#o ow)Mm C'Q!i4V"ZQmSC
智商唔達標,即係弱智啦'b,]`I#c g8^j5M
點解佢去讀特殊學校又唔會有人講呢?
rV5^6G/mE/Le q"BS 3}De4~VW
反之.智商超等跳上去讀大學係好合理既事

康bb 發表於 2007-8-23 07:23 PM

佢都唔知點同d同學溝通啦..6hC&Q#n+G B h ~y
差10年..$i rS|v7?nK
佢家長盞攰死佢.

mj1234456 發表於 2007-8-23 07:29 PM

無話唔得0既.....^G/a;M#jLO

5P&eGRl8Em{3U_,N(O 最緊要係D周邊配套做得好....like同其他同學0既相處,心智0既發展...等等...^fzW/yz;`*~;R
qO+tI~ `b
如果可以配合到的話都ok 0既....
/h8C:x"C5dN`-f_8Lj
3dA1jFG}] 始終讀大學唔係只係睇讀書.....係強調whole person development...
V\$G3n2\ S&^ ? T,T-td n.x'S1Q#v
如果唔係等同拔苗助長....對個小朋友唔係咁好Lu......

阿感 發表於 2007-8-23 07:33 PM

[quote]Originally posted by [i]a1036043[/i] at  06:15 PM: Oy3b+F@!s0SG
唔知佢溝唔溝到d姐姐呢 [/quote]
nvN:gIh+F7g -{a X j@W
漫畫好多時都有類似情節,不過通常都係d姐姐去溝細路
E0crG/V+C3O
:`#`9C.{U+B;Lk 現實生活中有正太控存在都唔係出奇:lol::lol::lol:

haukwankin 發表於 2007-8-23 07:44 PM

咩叫正太控???

Ken Hung 發表於 2007-8-23 07:47 PM

敢早讀完大學, 有排失業.....

阿感 發表於 2007-8-23 07:51 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at  07:44 PM:
.Wb4Jo%K 咩叫正太控??? [/quote]
L*x'Q-w |8G;Gy uV3O D bK6M_y6}
對男童強烈喜愛的情意結,簡單講係蘿莉控男童版EI3N1N[AzeKe
[url]http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%AD%A3%E5%A4%AA%E6%8E%A7[/url]

sakura310 發表於 2007-8-23 07:58 PM

我並無心挑起事端q*[`3o_
x~Y)Emm(V S
但...誰說小孩子一定要有童真的?6|nfO,@$b` }qJv-q&m
n } O)ig7@%l2n
再者,讀大學係應該能者居之,佢有咁ge能力,唔通你唔俾佢讀咩?
G9]!?Y6RWN/J@
@2k5@_zEh2^ 咁即係阻礙佢在學識上的成長,人才可遇不可求呀U$B#W ^NG

,?vwWs.R 當然,心智上的成長亦重要,但唔代表讀左大學佢就無左常心智上的成長u(D1x-Yi-kL
+g D6bM7dV
但目前世界各地仲有好多問題等住呢班聰明人黎解決
/w'~Dx&MQ(@ Qoh/EUEew;YE3g
如污染問題,溫室效應,食水短缺,能量問題等等,雖然未必個個天才都可以解決到呢d問題
,@$_1i$K3m.qT U'D6|{
"x b+R3Y x2G 但係佢地當中可能就會有一兩個人諗到解決辦法,雖然機率可能係微乎其微
)U0aC:C }\z"y
S:o8G kK{A 說可悲點,雖然佢地都有自己的理想同抱負,但係我地只能夠將d希望記託係佢地身上(我無話淨係佢地諗,我地呢d平凡人都應該盡一下綿力)W AYAO_b0f)m

2[NA;rR C w 呢個亦都係佢地其中一個存在的原因(正所謂天生我材必有用,係對佢地黎講) N:CU,q3sFf
[-R.u&gV1o1t(d.A
唔通就因為要佢地有正常ge心理發展就叫佢地唔好讀大學而去遵照傳統去讀小學中學?ULXm ei"\\7B:C

cl!C5~U 舉個例,有個正常中學畢業生有機會去外國讀大學,你(代詞ja,無指定是誰)會唔會話佢無得陪屋企人,同家人溝通少左而覺得佢唔應該出國讀書?O*{&Hs` v.|P

Z/V ?2vxJ,b h.oP.T(s 咁要得到d野,就要犧牲d野,呢個好正常je

babo 發表於 2007-8-23 07:58 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-23 07:33 PM:
W[q4i p8fL6a#y
4t _1l:lN-P)p n |
uVP3tZ 漫畫好多時都有類似情節,不過通常都係d姐姐去溝細路
6T} RWL5AOM
7Y\&| J'{3w N 現實生活中有正太控存在都唔係出奇:lol::lol::lol: [/quote]
F{i B-[MR_ 1^^)GZ"Vo},i.dc
正太控...突然諗起魔法老師=.="$D6xz!{ Vdn

4L6o V'l uIom8o1y 講番正題...#P'z%z%r:o$F
其實好concern佢入到大學聽唔聽得明書..=.=

sakura310 發表於 2007-8-23 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-23 07:33 PM:$n/xQ;GH5Tr

aD:F-Go)u ;R#{f'p?6EJz:c
漫畫好多時都有類似情節,不過通常都係d姐姐去溝細路
6s eZ1C(vg4h|
?V G*pKP]9_:V7@ 現實生活中有正太控存在都唔係出奇:lol::lol::lol: [/quote]{ny:L C-m y)vY

6?e3YS(X%F{@ 咦?原來你有呢種嗜好ga?講笑ja:D:D:D
3}O6v}@D6s(l
Dfrn#T G 我都想有大姐姐黎溝下我,有無好介紹:P:P:P

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.