娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mayin 發表於 2007-8-23 08:03 PM

用netvigator入黎

有冇人用netvigator又收到無線電話
4?l)f,D O@bd 話成為無線40週年特選客戶 一毫子都唔使比 S;nz5g8N;H(H%|
送now同無線收費頻道

kljc03 發表於 2007-8-23 08:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

haukwankin 發表於 2007-8-23 09:41 PM

嘩,咁正,係真唔係呀???

sky308 發表於 2007-8-23 10:26 PM

咁我本身有咪一定無電話囉= =""

mayin 發表於 2007-8-23 10:40 PM

[quote]Originally posted by [i]sky308[/i] at 2007-8-23 10:26 PM:D;cL0u8m/iy
咁我本身有咪一定無電話囉= ="" [/quote]
8N q,\P#Rb 咩電話

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.