娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bigfish 發表於 2007-8-23 11:28 PM

誰說讀大學一定要適齡?

來自英國o既九歲小童同埋個十四歲醫科生有得入大學, d 人就眼紅H/i~$Nw4^ M6r
但係大家有冇諗過讀大學一定要十八九歲入呢?m[gB~
有好多人三十幾歲先讀大學, 我又有一個 relative 六十幾歲先大學畢業, 佢身邊d 人成日話佢, 咁老先入大學, 遲唔遲d 呀? 但係佢 grad 到, 證明佢有能力, 至少佢有考試, 交功課, 讀晒咁多學分7HEaD&L,}z
大學只係一個人生階段, 唔係一個年齡階段, 冇人話一定要讀完中學先讀大學
/S xHi"Sm6Ng 香港球員馮嘉奇都係先讀一個 high dip, 再讀 master, 然後就讀 degree~|A@xFr
如果佢冇能力, 人地就唔會俾佢畢業+W6e F&Q,J_.{B{
大家認為o岩唔o岩?

mayin 發表於 2007-8-23 11:33 PM

唔係話讀大學一定要適齡,但佢咁細個讀大學,可能會錯失一d野eg中學生活、公開試成班同學一齊努力溫書

vv1668vv 發表於 2007-8-23 11:40 PM

個人覺得 “終生學習”  “活到老 學到老”/Pa3@"oW?Bw)W P
“求學” 就 應該沒有分開 什麼年齡 既。。"Kq/U6BXI*X {G
當然,年齡 影響 學習 能力。H&LM:{q~S2j
一般成年人學習的理解力較強,但記憶力可能較弱
di;G:r6Vpn z 加上平時事務繁忙,學習時間不夠充裕。
8L0d k4w*H8}fsg.c7q 要切合成年人的學習需要並不容易。
G)^gkO\p"|
4rl} F9q9y4R@ 佩服 工作中  仍然堅持到底  崖更抵夜 讀緊書 爭取學位 既 朋友 :good:
Kn9kWOlP:}
(\&n!kL4w5U [[i] Last edited by vv1668vv on 2007-8-23 at 11:46 PM [/i]]

wcchan886 發表於 2007-8-23 11:43 PM

我覺得係大學之間既競爭gS(f z.jy({
學生越細可以增加大學既知名度

bigfish 發表於 2007-8-23 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-8-23 11:33 PM:
-~Qh D-F P/m9| 唔係話讀大學一定要適齡,但佢咁細個讀大學,可能會錯失一d野eg中學生活、公開試成班同學一齊努力溫書 [/quote]
m I:mg t9~(f 但係佢可以早d 同d 年紀大o既人一齊入研究院, 研究數學, 早d 研究高深o既數學)\5SV;v ?K][*Q5{
但係其他人可能畢左業之後未必有機會入研究院, 或者因為到左一定年齡而覺得係時侯要搵野做

逃犯2 發表於 2007-8-24 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2007-8-23 11:43 PM: jy9_ g$M"R4e
我覺得係大學之間既競爭
b Z*z sx"F2x 學生越細可以增加大學既知名度 [/quote]
U.u+?7lO\D 明顯喺,中大港大都唔收,咁我收,好似人有我有

vv1668vv 發表於 2007-8-24 12:17 AM

其實 外國大學收 所謂 “神童” 入學 屢見不鮮。7@k t PgP3U
6H Y;[b#p8a;{U`"y
此類 學童。。4x.`#A7\F!l3nx{Q
會唔會 通常 家庭背景(例如:父母的教育背景,父母系大學教授)不同 呢?!
-M8U^7n"vQ0u [%D 某些小孩仲玩緊 加減乘除 念緊乘數表 既時候7kqT4aW
“神童” 可能 已經 學緊 “微積分”j'Gn9u5?tt

\o%sen#~*p&sx 基本上可以 羡慕 或者 妒嫉   
Xv W D`\6M0]G 不過需唔需要 都 諗諗 自己有無喱種條件 呢?
:t2E7n&N%TYeC.~l {V]9R]~9iuZt
[[i] Last edited by vv1668vv on 2007-8-24 at 12:20 AM [/i]]

leefai0013 發表於 2007-8-24 12:29 AM

我都同意"唔係話讀大學一定要適齡"
Gg~(UTn4ur 但係相信大家都有睇新聞L/NI9We:Tx'H
佢成個白痴仔咁,點讀牙|-| B3a!]A il*sG(pB
d人同佢溝通唔到

迷途小羔羊 發表於 2007-8-24 12:31 AM

個人認為這只是一兩個特殊例子,咁細個入到去大學,要先讀不少適應課程先,比起適齡而入的,仍要「在課程上」走多一些的路,以何小妹妹為例,佢下年仲未讀正式讀大學學位課程,如果起先修班表現不及標準,仍有機會讀不了學位課程;同時,超齡而入的,早已走多了不少「社會課程」的路才讀適齡所讀的課程~~~人地「神童」都未讀,咁快有咁既結論唔太公正的
m3f"iDh G(q} y\8z`I$m`r{@D
還要注意,超齡所讀的學位,多數是些甚麼學位?D-[~"{'| h
是競爭激烈的,還是自費都可以讀的?
t[ }J M
&j@)e,b1[(x^ 畢到業亦唔代表d咩~~香港的大學普遍「易出」 D!Mc7k*Q@"E-I4^3~
仲有,以咩成績畢業都代表住「畢業」的差別~~
O{ g)e0L$sQC 5Pkz8@&j
總言之,你講的有道理,就是大學不一定要適齡才可入讀X n;^V0l'ye7H)Q,~]
但是早入、遲入,也不是沒有影響的
:~/QDIY0P5Mb!Yc 只是特殊例子中的小朋友有機會有能力克服早入的困難和難處
\%J?"PU l}x4q|
9muZ+O*^@A2E L [[i] Last edited by 迷途小羔羊 on 2007-8-24 at 12:33 AM [/i]]

deipnosophist 發表於 2007-8-24 02:41 AM

成年 ≠ 適齡

既然上面有位朋友講到終身學習,我想講下自己嘅經歷。mM H CMr2W h"e h
"oA]9Ft.g1|uy
以前我讀distance learning嘅時候,學生係分組上tutorial嘅,雖然每組可能由唔同導師負責,但內容都係差唔多,先由導師講少少書,之後做小組討論或計數。-alv s!oSFh*Ef
vU2kSFtm a
其中有部分學生上完自己嗰組tutorial,又走去上其他組,搞到次次都迫爆課室,影響大家上課情緒。V v M }0b_N

f r7c4|NzG{ _ 其實tutorial教嘅內容唔及課本詳盡,重複上多幾次根本冇幫助,真係唔明點解佢哋唔將時間用嚟溫習。 p)S1Be6m)if
$Cl~ yQ3I @%o
不過好彩,過幾年讀高級程度科目嘅時候,依班學生冇再出現,相信一定係讀唔上。
,`8D1K {2p{ aW
5Vg`;Bw,ffM 唔好以為成年人一定思想成熟,相比起位9歲神童,我覺得依班唔守秩序嘅成年學生,更加應該返去讀小學,重溫返讀書係要靠自己平時溫習依個道理。
\$zuquGSe ? a
;? L8Bemi;[ [[i] Last edited by deipnosophist on 2007-8-24 at 03:04 AM [/i]]

155220 發表於 2007-8-24 07:31 AM

但9歲果位準大學生,中文水平只有小學二年級...相信進了大學,干伕8十分辛苦,希望他能克服囝難,否則太早進大學,反而害了自己。

leonlei 發表於 2007-8-24 09:51 AM

外國的十三四歲讀研究院都有,不是什麼大事。

haukwankin 發表於 2007-8-24 10:33 AM

其實我都唔明,新聞話佢o係香港讀完小學,跟住佢就即刻去英國讀中六= =|||
;yl[ @(M.cJ
.g"wu8z Y[ pn%J 咁佢中一至中五d野唔使學架咩???

艾力克 發表於 2007-8-24 12:03 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-8-24 10:33 AM:
/Ys)Fd%ns/l-rG4? 其實我都唔明,新聞話佢o係香港讀完小學,跟住佢就即刻去英國讀中六= =|||7zYA(r!f(q
onnX&k v1a5MF
咁佢中一至中五d野唔使學架咩??? [/quote]
*BE&m3`!u6X 可能中一至中五d野冇用 :secret::D:D:P

cgdmzlam 發表於 2007-8-24 12:20 PM

其實果個小朋友得個數學叻昨嘛
/T`R;nn 其他科就唔知
$x$}re"_3`/n-}3]
py4g)O#|&n2lw 我覺得佢唔係好適當係香港讀5km$|]t_

k"A6geE;Bw.I$Xc 入得香港果d大學
$xhR,sN 科科都有料'Zta~R~
s$s4M2m[g
佢得一科數學咁勁
].RFz'Y 其他既未必ok應付得黎
%MoaN],K y \/o-hl@R OoG
再者,我覺得大學裡面既人際關係佢未必會適應到
eW,Iy1[jn5o 始終佢都係好細個
eE F!lm2J,] mF f M(XsU*H-{Y+|
d大學生已經 玩 拍拖 do野 既階段
/| ~i yhm
9E?5AGu?/S5I 小朋友 仲係 玩d 好細路仔 既野
#R#pcG"b8Eb
zY5`2E/y })C
W Or G]+p0g 雖然兩段野係無關係
nL*B~u [r"h&K'QP5{ 但係~~~~~~~~~~~~~~~~:hitwall:&|?,L Fk
好諷刺呦~8a$X0yU)\Fiv qx(['~

7p+c0|B;h`!h*l 我覺得佢入讀中學,然後叫教授去果間中學教佢數學)g*D? N1X{%Z!X o
咁樣我覺得會好好多C+PfL xO
)\-Hg7s~w&h1Lt
不過天荒夜談
0EW@8I4T.g3e m!X 無人會投資咁多錢係佢身上面~ _(B-W2o"]+]$?

&o(zIX5Z4I [[i] Last edited by cgdmzlam on 2007-8-24 at 12:24 PM [/i]]

leefai0013 發表於 2007-8-24 12:30 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-8-24 10:33 AM:
l-j3DR%V@;J/J 其實我都唔明,新聞話佢o係香港讀完小學,跟住佢就即刻去英國讀中六= =|||
_-w%WpIKzl,^
x$R+yXB(P2]7C7H 咁佢中一至中五d野唔使學架咩??? [/quote]
!U*[.N{xr;E 車,佢淨係得maths得咋ma
M w q1Xm-`Q'l'{e 中文都未搞掂,好似只得2年級

155220 發表於 2007-8-24 12:42 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2007-8-24 12:20:
1l*M[3Z#S}6z%x 其實果個小朋友得個數學叻昨嘛
B3t*r3\M 其他... [/quote]
cAHGe
r\[ zsee1L 佢既英文程度都好似唔錯,同外國人都溝通到,如果響外國讀大學,可能比香港更好,因為他的中文水平很低...

haukwankin 發表於 2007-8-24 01:07 PM

不過噚日聽過佢d英文,俾到盡都係得中二程度喎,佢中文又唔得,咁仲點教佢maths呀???

haukwankin 發表於 2007-8-24 01:12 PM

仲有其實咁都幾唔公平...中七夠大把人係maths天才啦,但係佢地因為中/英文肥o左就上唔到u,又唔見佢地可以好似呢位小朋友咁因為maths出色而入u...

逃犯2 發表於 2007-8-24 02:48 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-8-24 12:42 PM:
vj^7}@ *y#cZ'QZ&} P4r

~9\4NH-Q$m*S#XY 佢既英文程度都好似唔錯,同外國人都溝通到,如果響外國讀大學,可能比香港更好,因為他的中文水平很低... [/quote]
~(cU7qR6f.fr
~,QIO].c 如果浸大準備一個特別的全英環境幫佢,又會唔會減少其他學生的資源,咁出錢比佢去外國,除咗失去令香港揚威的機會外(當然佢要有成就),浸會收佢對雙方都不是必贏之局

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.