娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2007-8-24 05:02 PM

[quote]Originally posted by [i]逃犯2[/i] at 2007-8-24 14:48:'u,N/h|%MfK U
Dl3x;zkV8FT2t8a

4Wn@ Ps+cC 如果浸大準備一個特別的全英環境... [/quote]9y ][/|+GJ b

~.Fb:C1s!B@ ~ M 全英環境?我相信唔係咁易...我讀英中,學校都無全英環境...而且其他同學大多係本地人,我相信俾佢一個全英環境幫助唔大...
~2zj~ c*w 更何況,有版友指出他的英文水平只達到中二,即是跟我差不多...(我就快讀中三),相信都唔會好勁...

pchong 發表於 2007-8-24 05:50 PM

佢係GCE,20% 都有A,2A1B,其實係普普通通"O0jc-~dP!?
9歲係天才,但係唔係狀元

cgdmzlam 發表於 2007-8-24 09:33 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-8-24 13:12:ao"oFjk1{
仲有其實咁都幾唔公平...中七夠大把人係maths天才啦,但係佢地因為中/英文肥o左就上唔到u,又唔見佢地可以好似呢位小朋友咁因為maths出色而入u... [/quote]+o'v"Ei0HUpn
3az1b*r+b2O$@;h

)d/I:N4TL"\)X.t 哈哈
-W;C2]+n z5l6U
7G+mW jB3F 咁果d中七生咪打電話比傳媒知
8Qmq?9b t2h Ko2v
就話自己係天才囉N8|AzE3c'gA|8r
d9T5aI(s
話唔埋又有大學收s"Md3y{a
+h!a7z"s*kQ5wS7U
呵呵
\zu?,W6L3{&j
^ w3MR6Q X4{:OfL3R 仲唔駛學費添^^
*I;Z T_r-i`L {x/yt$Q+]y`@5i{
好似果位小朋友咁~
{2bv zBe k P :naughty::naughty::naughty::naughty::naughty::naughty:

cgdmzlam 發表於 2007-8-24 09:35 PM

[quote]Originally posted by [i]pchong[/i] at 2007-8-24 17:50:
9w!@\\&vQ9j 佢係GCE,20% 都有A,2A1B,其實係普普通通
'_"jG%M"q(i 9歲係天才,但係唔係狀元 [/quote]8?1bk9olss&}Y
[size=5]
uG WC'n&HD0F |z&K*Yd}
[color=Red]嚴格黎講
+mw{,b~;r _(U Z
o'E:]^2D] 『 狀元 』 = 係 等 於 = 『小六畢業』昨[/color][/size]

augustlulu 發表於 2007-8-25 02:25 AM

我部份地同意大學不一定要適齡, 因為大學原意只係一個學習同埋研究較高層次學問0既地方, 正所謂「學無前後, 達者為先」,如果有能力學習較高深學問, 基本上不應受年齡所限; 換個角度睇, 大學只不過係個學習的平台, 可以較方便俾學生和學者研究, 同埋gather到一班同一個field 0既專才, 加快學術同埋知識0既進度啫。
}&F%P+aM 不過現今0既大學之道, 由以前只係注重學術成就0既「象牙塔」, 開始發展到全人發展, 0係小小0既大學形成一個小社會; 要0係社會生存, 學術固然重要, 但係學術只係cover到「德、智、體、群、美」之中0既「智」, 其他方面就真係要依靠大學這個小社會幫助發展, 所以點解大學會有咁多學會, 咁多活動: drama, danso, outward bound....
Z!oYkPw$K 但係一個九歲0既小朋友, 我有少少擔心除左「智」之外, 其他方面會比較難透過校園入手幫佢發展, 依個係個好現實問題, 例如佢d大學同學要去打籃咁…唔係唔預佢玩, 但係預佢又真係唔夠鬥…有咩辦法…佢將會面對好多好多依類似0既問題~
L0Q2U$k;a q u:p Gz{+\"XE:z
或者換個角度睇, 依啲亦都係佢人生入面一個試練啦~

cgdmzlam 發表於 2007-8-25 11:19 AM

[quote]Originally posted by [i]augustlulu[/i] at 2007-8-25 02:25:;o6|hn9ga+P3k
我部份地同意大學不一定要適齡, 因為... [/quote]0i%^'n _Yja'X
&l#J.LM)_(Jo
to6k@qG
唔好捧得佢咁高啊
3g9? [,JHjW0a(T
S ~i`})| 會害左佢2K}'v p)rYV

0d eY8vL4yZ4P 『 爬 得 越 高 , 跌 得 越 痛 』

bigfish 發表於 2007-8-25 11:28 AM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-8-24 01:12 PM:
j@ D7N8sYn@ 仲有其實咁都幾唔公平...中七夠大把人係maths天才啦,但係佢地因為中/英文肥o左就上唔到u,又唔見佢地可以好似呢位小朋友咁因為maths出色而入u... [/quote]
oj S0R(_9^7z `} 因為佢地已經十八歲, 人地得九歲囉
M d*NI;{ iM#d)tf"R5?E-v)I 讀大學好多科都係選修, 佢唔 take d 語文學科咪 grad 到囉

deipnosophist 發表於 2007-8-26 01:23 AM

就算唔需要寫畢業論文,平要都要做project或presentation,如果語文能力唔好,好難可以讀到大學畢業。|+G&d!QGz8^3c`

y!g*[R+{ 大學課程其中一個特點就係訓練學生自學,頭兩年可能都會教下書,但係到咗final year就要食自己,特別係要寫畢業論文的話,唔使上堂嘅時間,班學生唔係喺圖書館,就係喺lab埋頭苦幹。:M6a l&o*D7^ @

w;F8t"E$w(e 有幾位版友講到大學生活多姿多彩,又有課外活動,又可以拍拖,其實要攞到一張見得人嘅畢業證書,一樣要等價交換,除非你甘心攞張三級榮譽證書。

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.