娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bigfish 發表於 2007-8-23 11:28 PM

誰說讀大學一定要適齡?

來自英國o既九歲小童同埋個十四歲醫科生有得入大學, d 人就眼紅
[ r:w%PE2yT-hJ 但係大家有冇諗過讀大學一定要十八九歲入呢?
y4t8fE'` 有好多人三十幾歲先讀大學, 我又有一個 relative 六十幾歲先大學畢業, 佢身邊d 人成日話佢, 咁老先入大學, 遲唔遲d 呀? 但係佢 grad 到, 證明佢有能力, 至少佢有考試, 交功課, 讀晒咁多學分p)X9]HF5F~O
大學只係一個人生階段, 唔係一個年齡階段, 冇人話一定要讀完中學先讀大學
tB(}(ttC(f4br/qU 香港球員馮嘉奇都係先讀一個 high dip, 再讀 master, 然後就讀 degree
.h2lSu)gQ:{@ 如果佢冇能力, 人地就唔會俾佢畢業[`3FLi1Z-cS
大家認為o岩唔o岩?

mayin 發表於 2007-8-23 11:33 PM

唔係話讀大學一定要適齡,但佢咁細個讀大學,可能會錯失一d野eg中學生活、公開試成班同學一齊努力溫書

vv1668vv 發表於 2007-8-23 11:40 PM

個人覺得 “終生學習”  “活到老 學到老” b#TB"jl}c
“求學” 就 應該沒有分開 什麼年齡 既。。
vm.F-prg g? 當然,年齡 影響 學習 能力。
+Z ^f vK YGj 一般成年人學習的理解力較強,但記憶力可能較弱'j.~!Fz M
加上平時事務繁忙,學習時間不夠充裕。C s-n;D'w
要切合成年人的學習需要並不容易。
*f;\7G+y%T ZlRZ@6[(Ix$zg+p
佩服 工作中  仍然堅持到底  崖更抵夜 讀緊書 爭取學位 既 朋友 :good:B-}~ SG;o

N w jW%A/Y:F^ [[i] Last edited by vv1668vv on 2007-8-23 at 11:46 PM [/i]]

wcchan886 發表於 2007-8-23 11:43 PM

我覺得係大學之間既競爭]3`6EYAa#v2x'A
學生越細可以增加大學既知名度

bigfish 發表於 2007-8-23 11:58 PM

[quote]Originally posted by [i]mayin[/i] at 2007-8-23 11:33 PM:P8t(J*m|Po
唔係話讀大學一定要適齡,但佢咁細個讀大學,可能會錯失一d野eg中學生活、公開試成班同學一齊努力溫書 [/quote]
K,xb3I^6E9CfE 但係佢可以早d 同d 年紀大o既人一齊入研究院, 研究數學, 早d 研究高深o既數學
4sv}QRA(d 但係其他人可能畢左業之後未必有機會入研究院, 或者因為到左一定年齡而覺得係時侯要搵野做

逃犯2 發表於 2007-8-24 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2007-8-23 11:43 PM:
@S:ew:DES 我覺得係大學之間既競爭nV?/u5N
學生越細可以增加大學既知名度 [/quote])pR7qg0~'I$S.H
明顯喺,中大港大都唔收,咁我收,好似人有我有

vv1668vv 發表於 2007-8-24 12:17 AM

其實 外國大學收 所謂 “神童” 入學 屢見不鮮。3a:K+X ~5_)ds!A

`sf'm3o"PC6b.Y{ 此類 學童。。
(mq [o p$Y5? 會唔會 通常 家庭背景(例如:父母的教育背景,父母系大學教授)不同 呢?!
8XAf3H-@u$}&O 某些小孩仲玩緊 加減乘除 念緊乘數表 既時候
(iX8aO;`:p V:P “神童” 可能 已經 學緊 “微積分”
,_LE3]un
2XLh'u,g e 基本上可以 羡慕 或者 妒嫉   
l@J!{3U X2XV+a E 不過需唔需要 都 諗諗 自己有無喱種條件 呢?} j4u8P,x

nn z%R@ b4c [[i] Last edited by vv1668vv on 2007-8-24 at 12:20 AM [/i]]

leefai0013 發表於 2007-8-24 12:29 AM

我都同意"唔係話讀大學一定要適齡"
U CN7f4y 但係相信大家都有睇新聞CU1Nf8`+e;c#_m9a b
佢成個白痴仔咁,點讀牙
X,N&~.XQ:PEk8` d人同佢溝通唔到

迷途小羔羊 發表於 2007-8-24 12:31 AM

個人認為這只是一兩個特殊例子,咁細個入到去大學,要先讀不少適應課程先,比起適齡而入的,仍要「在課程上」走多一些的路,以何小妹妹為例,佢下年仲未讀正式讀大學學位課程,如果起先修班表現不及標準,仍有機會讀不了學位課程;同時,超齡而入的,早已走多了不少「社會課程」的路才讀適齡所讀的課程~~~人地「神童」都未讀,咁快有咁既結論唔太公正的
5WS`+j;lU^y E3W"D,g`*Q
還要注意,超齡所讀的學位,多數是些甚麼學位?
zm:o[l2E 是競爭激烈的,還是自費都可以讀的?
@"r!w7l4iQd!r :FJoy#k/M
畢到業亦唔代表d咩~~香港的大學普遍「易出」Z(JJd;S N q,r
仲有,以咩成績畢業都代表住「畢業」的差別~~
j(oX!z kDec {4[Z^*U1kY2F"zh%?4T
總言之,你講的有道理,就是大學不一定要適齡才可入讀
Sj n+W4@i6o 但是早入、遲入,也不是沒有影響的
6T(g@'Um9wOA 只是特殊例子中的小朋友有機會有能力克服早入的困難和難處
$tY-lmk"A'o _/h
oj&tte,rv*| [[i] Last edited by 迷途小羔羊 on 2007-8-24 at 12:33 AM [/i]]

deipnosophist 發表於 2007-8-24 02:41 AM

成年 ≠ 適齡

既然上面有位朋友講到終身學習,我想講下自己嘅經歷。
.e^E[([E "R"bZP9c6Ks(W7_ B`
以前我讀distance learning嘅時候,學生係分組上tutorial嘅,雖然每組可能由唔同導師負責,但內容都係差唔多,先由導師講少少書,之後做小組討論或計數。
K|k]@ WhLN2JN8q#xh
其中有部分學生上完自己嗰組tutorial,又走去上其他組,搞到次次都迫爆課室,影響大家上課情緒。
@&Z4f w6tD&J4ee&]']|
N*f&qM"NS6P 其實tutorial教嘅內容唔及課本詳盡,重複上多幾次根本冇幫助,真係唔明點解佢哋唔將時間用嚟溫習。D{(?/].{}mb
#M:I&sF,P-jY
不過好彩,過幾年讀高級程度科目嘅時候,依班學生冇再出現,相信一定係讀唔上。n;Px(UfM!lG
Y8A8r o"B-mQsgl
唔好以為成年人一定思想成熟,相比起位9歲神童,我覺得依班唔守秩序嘅成年學生,更加應該返去讀小學,重溫返讀書係要靠自己平時溫習依個道理。h@]8a.z
2ii v]Qf0Y?X
[[i] Last edited by deipnosophist on 2007-8-24 at 03:04 AM [/i]]

155220 發表於 2007-8-24 07:31 AM

但9歲果位準大學生,中文水平只有小學二年級...相信進了大學,干伕8十分辛苦,希望他能克服囝難,否則太早進大學,反而害了自己。

leonlei 發表於 2007-8-24 09:51 AM

外國的十三四歲讀研究院都有,不是什麼大事。

haukwankin 發表於 2007-8-24 10:33 AM

其實我都唔明,新聞話佢o係香港讀完小學,跟住佢就即刻去英國讀中六= =|||;{\j@!ei-dPP \g

(Y3F+s/n`(f 咁佢中一至中五d野唔使學架咩???

艾力克 發表於 2007-8-24 12:03 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-8-24 10:33 AM:
[/X,`H7F 其實我都唔明,新聞話佢o係香港讀完小學,跟住佢就即刻去英國讀中六= =|||
8sV%[.bh)b
7OM&m i.N 咁佢中一至中五d野唔使學架咩??? [/quote]
{E5U(dJ/e(@V 可能中一至中五d野冇用 :secret::D:D:P

cgdmzlam 發表於 2007-8-24 12:20 PM

其實果個小朋友得個數學叻昨嘛
?T t2Eh"xK 其他科就唔知
`;JK9] wE"w w9gjt&j5a'Dl$e B
我覺得佢唔係好適當係香港讀
X*thpk#z
M3x'N1j8TLh#~ 入得香港果d大學
{m+FOw9|] 科科都有料 C&Q4H0x$A1k
(H3v~4D5Z;u%N
佢得一科數學咁勁5A4dL1IsRh7r
其他既未必ok應付得黎
4~4yAIBCE
6YS#aQy$Gu |Pv 再者,我覺得大學裡面既人際關係佢未必會適應到
r;d3wOF.q#i}aO 始終佢都係好細個
1x!s;b}9\#P N2uJey
Q#QN YG/Z0w"T$^ d大學生已經 玩 拍拖 do野 既階段
iN'R;UH SN+Y&iST^
小朋友 仲係 玩d 好細路仔 既野 Ca*r? Vz

d1D#Q [W(v
w7@Ia_z;D` 雖然兩段野係無關係)Yo.A _(`:Ex,~U
但係~~~~~~~~~~~~~~~~:hitwall:
.{,XU]+dVc:n 好諷刺呦~
l~$T7wh2I;G
9A5U9f3b1l9cF5n 我覺得佢入讀中學,然後叫教授去果間中學教佢數學
5M%vFN I{/@ 咁樣我覺得會好好多
op] Svf{hm0t}
Dc]2a3}XPS)uo_ 不過天荒夜談 F)TV0Ix9v;QSf}
無人會投資咁多錢係佢身上面~S;p\]cv(K
B,Hzbq
[[i] Last edited by cgdmzlam on 2007-8-24 at 12:24 PM [/i]]

leefai0013 發表於 2007-8-24 12:30 PM

[quote]Originally posted by [i]haukwankin[/i] at 2007-8-24 10:33 AM:
7_s0j UY2w R 其實我都唔明,新聞話佢o係香港讀完小學,跟住佢就即刻去英國讀中六= =|||9?a q9p X8Be&Xr

[/ktM ^*er 咁佢中一至中五d野唔使學架咩??? [/quote]
rynIa.hn*oC/r 車,佢淨係得maths得咋ma/HnQ5B+Y#iq;D-I$I
中文都未搞掂,好似只得2年級

155220 發表於 2007-8-24 12:42 PM

[quote]Originally posted by [i]cgdmzlam[/i] at 2007-8-24 12:20:
%d[7j,] qB!b 其實果個小朋友得個數學叻昨嘛_1A5wF/`e
其他... [/quote]|J)t1nxW'B
9|%_`k N6{~M/^
佢既英文程度都好似唔錯,同外國人都溝通到,如果響外國讀大學,可能比香港更好,因為他的中文水平很低...

haukwankin 發表於 2007-8-24 01:07 PM

不過噚日聽過佢d英文,俾到盡都係得中二程度喎,佢中文又唔得,咁仲點教佢maths呀???

haukwankin 發表於 2007-8-24 01:12 PM

仲有其實咁都幾唔公平...中七夠大把人係maths天才啦,但係佢地因為中/英文肥o左就上唔到u,又唔見佢地可以好似呢位小朋友咁因為maths出色而入u...

逃犯2 發表於 2007-8-24 02:48 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-8-24 12:42 PM:j(tM6Hx'i

Y"o3B@T 1wlbQ8i
佢既英文程度都好似唔錯,同外國人都溝通到,如果響外國讀大學,可能比香港更好,因為他的中文水平很低... [/quote]
q;?;w B(\0m+`6KY^
DW$\!Ni3BW 如果浸大準備一個特別的全英環境幫佢,又會唔會減少其他學生的資源,咁出錢比佢去外國,除咗失去令香港揚威的機會外(當然佢要有成就),浸會收佢對雙方都不是必贏之局

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.