娛樂滿紛 26FUN's Archiver

水仙 發表於 2007-8-24 12:05 AM

奇怪既事 囧

閣下之ip地址被分析為非香港用戶,由於海外線路頻寬昂貴,
3L8l1`.O&u 積分600點以下非本港用戶附件下載完全停止
u6YK9@3IZ0V?PY Ml)[(|^
即日起實施《頻寬-用者自付計劃》- 詳情按這裡 R0yq7b!A
E+V%tm:@MFB*PE b
:F1~C-AWJ
其實點解我個IP會比分析為海外既  我仲響香港上Ent架!g t-uv Hr
:haha:   有冇人同我一樣

ckyckk 發表於 2007-8-24 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]水仙[/i] at 2007-8-24 12:05 AM:
L4KygS~ 閣下之ip地址被分析為非香港用戶,由... [/quote]&k0\#i:Oj]I#x ?$u1a

C\'qa+W8Z 你有冇用ip代理或線上代理 ?
sj%l~]G }
E;]/p TX 又或者}9xY,[l/t

Z2C0u4qa*I K~ 你係咪用"香港寬頻" ?

水仙 發表於 2007-8-24 12:56 AM

我係用香港寬頻架:eek:

ckyckk 發表於 2007-8-24 01:22 AM

[quote]Originally posted by [i]水仙[/i] at 2007-8-24 12:56 AM:CD4T5s? YiR
我係用香港寬頻架:eek: [/quote])eDwTdIKm]

0[#g+S!H6\#f%v ZV 咁有冇用代理 ?

ckyckk 發表於 2007-8-24 01:26 AM

如果冇用代理都有咁情況出現-a$s&R2t7g^ E-[

w'Do.Ew 而你又係"香港寬頻".................. :haha:6I/|:{:_ tQy
sO@|'lh~,W
入去留個名啦,group埋一齊俾admin了解箇中因由:D
_-a9vT6g[d .u-[FDnZ2H2p!g
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=160210&fpage=1[/url]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.