奇怪既事 囧
閣下之ip地址被分析為非香港用戶,由於海外線路頻寬昂貴,積分600點以下非本港用戶附件下載完全停止
Ml)[(|^
即日起實施《頻寬-用者自付計劃》- 詳情按這裡 R0yq7b!A
E+V%tm:@MFB*PE b
:F1~C-AWJ
其實點解我個IP會比分析為海外既 我仲響香港上Ent架!g t-uv Hr
:haha: 有冇人同我一樣 [quote]Originally posted by [i]水仙[/i] at 2007-8-24 12:05 AM:
閣下之ip地址被分析為非香港用戶,由... [/quote]&k0\#i:Oj]I#x ?$u1a