娛樂滿紛 26FUN's Archiver

啜皇 發表於 2007-8-24 01:51 AM

點解D人鍾意冇貨,先要去買呢?

有冇朋友做SALES架,覺唔覺D客好鍾意冇貨時,就要買果種產品。[color=Red][size=6]點解呢[/size][/color]?SALES們快D入來吹下水先。

chong2002 發表於 2007-8-24 02:06 AM

當你無貨既時候...即係代表賣出好多iD2J&c@%p:w
又即係話街上出現既機率高
t9b"E9z c^B1@kY 係人有我有既原素下,香港人就會盲目咁追$Q2i(JK0W-I9I-VL
但果陣已經斷左貨lu~

head 發表於 2007-8-24 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-8-24 02:06:
lP)p/O'v Vx 當你無貨既時候...即係代表賣出好多
"N:rIB8Ug T|k 又即係話街上出現既機率高$W,F)m7`:? keU,i
係人有我有既原素下,香港人就會盲目咁追 u,}\H5fs'y+Vd
但果陣已經斷左貨lu~ [/quote]
i.i f.S { AX1m
*R4B9L)ut{%[(J i'fH 你好似會錯意:redface::naughty:

chong2002 發表於 2007-8-24 02:14 AM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-8-24 02:09 AM:
f~(B%mM,N
\l'x6Q"k U
] E.]%c8M)H FY n2_ 你好似會錯意:redface::naughty: [/quote] V&@#L0y3GJ"|
邊有呀:hitwall::hitwall::hitwall::cry::cry:

chong2002 發表於 2007-8-24 02:16 AM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-8-24 02:09 AM:
oHe YCX &b[ K)D@:}"sjS{

\"i E @~!plz Ja%{] 你好似會錯意:redface::naughty: [/quote]#wa @ ?c&R
或者咁講C:\'W*~.Q j C$r2Z1m
人類係一種犯賤既動物
)N8XN+Q,~ 有果陣d 人係唔會珍惜or等佢減價0WZh2j'oH:X'^7?
係要到無左啦先知驚4Its ~B
先走去搵去買/u} w7q{
:dev::dev:

sang50 發表於 2007-8-24 03:15 AM

我明樓主講咩!!!XDDD `4L\LO_+y
你真係會錯意啦...哈哈!!!!
6r7gD)Z M Fo 講緊套套呀呢...??
i a;v,qth(t] 我今晚收工番屋企個陣,,,等緊馬路...地下有個囉=0=&\uV]jt(k,yk
吹脹

托迪仔T 發表於 2007-8-24 08:58 AM

[quote]Originally posted by [i]sang50[/i] at 2007-8-24 03:15 AM:
;w"ZN9euD_pa3v 我明樓主講咩!!!XDDD
eD?y%il1Ti T 你真係會錯意啦...哈哈!!!!
X'k C#~!b-w4pK 講緊套套呀呢...??.J3J$t:@bS
我今晚收工番屋企個陣,,,等緊馬路...地下有個囉=0=
M'j"G+pA)h 吹脹 [/quote]H5R7M qO4x,`9r

3Y-EnKV domdom 7仔大把啦..未聽過冇貨..:haha:

sang50 發表於 2007-8-24 02:23 PM

樓主話D人冇貨先去買呀,,,=0=

啜皇 發表於 2007-8-24 11:15 PM

例子:好似今日出了一隻新GAME,今日我返了10隻,D客人只會問,有冇貨呀,有冇平D呀,完全唔係買,但當有客開始買,到左2日之後,完全賣晒,D人[[又係之前只問不買果D]]就會問你幾時有呀,點解冇得賣呀。真吹賬。

loklok117 發表於 2007-8-28 11:17 PM

[quote]Originally posted by [i]啜皇[/i] at 2007-8-24 23:15:
8eX3q;}]~bc 例子:好似今日出了一隻新GAME,今日我... [/quote]
H"`+wiQ} Q Q%kO F4UE7a#rX(J r-K
我唔係sales
I foY^ 但我唸.....
8LL I Q%KIH;U 頭幾次黎問價只係想格下價.Y&x'HrxR H
根本唔林住即係買(就算你話係特價)
*bx O1r#vm9e BMR L!j S
到件貨無咁潮果時
ek+G*q8{ 自然價錢會平d
LF H;x~#H-G6Q 佢就林住入貨 u}'SH RXd$x
可惜已經無貨

kaka0310 發表於 2007-8-30 03:12 PM

d人係好鬼鐘意無果樣搵果樣,你得紅色,佢問你有無白色。
8`t(S:h*E:vh.Y7?)C`}*H +A Zkk)@z V*li B!G
歸根究底係d人好鐘意問問題,但唔會買

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.