通脹勁到死
我十年都唔去一次超市,剛剛去過,發覺而家D嘢貴得緊要me6c]'J7e-o樣樣罐頭都起碼十幾蚊~#w h4j@;L#Z"b
足足貴過一年前幾陪
人工唔見加得多
而家生活真係艱難
都唔明政府解仲可以咁大聲話經濟好[Str^1]Q
D inflation咁高,衣食住行樣樣貴,人工加得幾個percent,其實好多人生活質數仲差過以前7YY,yuO
唔通香港人真係好易呃 政府講得冇錯喎 inflation高=經濟好喎 你又唔見經濟差時有inflation 經濟同民生係2回事kw'q g+H^n
高通脹唔表示高經濟增長
經濟差都可以有通脹(stagflation) 去過幾間食開既食店都要加價..
而且加唔止10%.. 真係生活艱難N4P+i'Iie+p
就算加你10%人工,都可能追唔到通脹 林住買罐五香肉丁食下la
點知貴到:help: 讀過經濟既都知1k]l4Zs:cbV
inflation同經濟好壞唔一定有關係 政府硬要製造預期通漲,結果搞到咁既樣 我老豆1星期前買一斤生菜5蚊,3日前買就10蚊斤,唉!
宜家咩野都加價,但人工卻沒有加,唉~ 我阿媽都話D菜起碼10蚊斤
唔知係唔係想我俾多D家用 d錢去哂大陸到嘛.... 你唔覺佢地越來越有錢咩.... [quote]Originally posted by [i]trunks[/i] at 2007-8-26 10:45 AM:
d錢去哂大陸到嘛.... 你唔覺佢地越來越有錢咩.... [/quote]
呢樣真ge
10年前鄉下d親戚都間唔中要我屋企金錢幫助7o_+V9O8O9q2G6eT7i
而家佢地響屋企唔駛點做每個月靠投資收租都有5~6皮收入7bQ)T P8f0n7],b%g
家陣人仔仲要貴過hkd... [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-8-25 12:42 PM:
我老豆1星期前買一斤生菜5蚊,3日前買就10蚊斤,唉!
In t8f-NO K p
宜家咩野都加價,但人工卻沒有加,唉~ [/quote] L"f6B1Tk
上個week大陸打風...
菜價正常會勁升... 我諗起杯麵,家要成 +$5一個,諗返以前,$5一定有找 五香肉丁都要$10
今次一定要同老細講加人工 你去大快活s r]/f`*`~fN
1q.q-Pk2j
買飯加野飯要加 5 蚊呀,\B q(S-BL+s@'fWI
short short 地
重貴過你單獨係士多買一灌可口可樂 都有得找Z"xyP"]rL
好過份