娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pchong 發表於 2007-8-24 10:59 PM

通脹勁到死

我十年都唔去一次超市,剛剛去過,發覺而家D嘢貴得緊要me6c]'J7e-o
樣樣罐頭都起碼十幾蚊~#w h4j@;L#Z"b
足足貴過一年前幾陪
my%yujp mX 人工唔見加得多
/~h,uo/^9y OP 而家生活真係艱難
}h"GtB~-F4vO:v:N 都唔明政府解仲可以咁大聲話經濟好[Str^1]Q
D inflation咁高,衣食住行樣樣貴,人工加得幾個percent,其實好多人生活質數仲差過以前7YY,yuO
唔通香港人真係好易呃

mayin 發表於 2007-8-24 11:09 PM

政府講得冇錯喎  inflation高=經濟好喎  你又唔見經濟差時有inflation

pchong 發表於 2007-8-24 11:13 PM

經濟同民生係2回事kw'q g+H^n
高通脹唔表示高經濟增長
^A5cY H'yz9XJ 經濟差都可以有通脹(stagflation)

七星天使 發表於 2007-8-24 11:19 PM

去過幾間食開既食店都要加價..
Y W;_6H IN%O 而且加唔止10%..

pchong 發表於 2007-8-24 11:22 PM

真係生活艱難N4P+i'Iie+p
就算加你10%人工,都可能追唔到通脹

loklok117 發表於 2007-8-25 12:18 AM

林住買罐五香肉丁食下la
*|q(a-e+b'R 點知貴到:help:

sky308 發表於 2007-8-25 12:45 AM

讀過經濟既都知1k]l4Zs:cbV
inflation同經濟好壞唔一定有關係

奪命老妖 發表於 2007-8-25 12:02 PM

政府硬要製造預期通漲,結果搞到咁既樣

155220 發表於 2007-8-25 12:42 PM

我老豆1星期前買一斤生菜5蚊,3日前買就10蚊斤,唉!
D]2j{b1_r
lV5t:rPV8N1_8Dyc 宜家咩野都加價,但人工卻沒有加,唉~

pchong 發表於 2007-8-25 05:32 PM

我阿媽都話D菜起碼10蚊斤
} nO,VP I-SX 唔知係唔係想我俾多D家用

trunks 發表於 2007-8-26 10:45 AM

d錢去哂大陸到嘛.... 你唔覺佢地越來越有錢咩....

anfman 發表於 2007-8-26 03:29 PM

[quote]Originally posted by [i]trunks[/i] at 2007-8-26 10:45 AM:
.t)OkQ0B2k%{\b6?:J d錢去哂大陸到嘛.... 你唔覺佢地越來越有錢咩.... [/quote]
:H/e H5I o1Q2Q5aR c$Uh 呢樣真ge
0M!U;R3xbj/o 10年前鄉下d親戚都間唔中要我屋企金錢幫助7o_+V9O8O9q2G6eT7i
而家佢地響屋企唔駛點做每個月靠投資收租都有5~6皮收入7b Q)TP8f0n7],b%g
家陣人仔仲要貴過hkd...

iknow 發表於 2007-8-28 04:54 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-8-25 12:42 PM:
(?^%MNP)o 我老豆1星期前買一斤生菜5蚊,3日前買就10蚊斤,唉!
(G1Z*VC"Pbiy~ Int8f-NO K p
宜家咩野都加價,但人工卻沒有加,唉~ [/quote] L"f6B1Tk
上個week大陸打風...
\O {kk7U 菜價正常會勁升...

kaka0310 發表於 2007-8-30 03:13 PM

我諗起杯麵,家要成 +$5一個,諗返以前,$5一定有找

pchong 發表於 2007-8-31 06:39 PM

五香肉丁都要$10
J+Zhi!d 今次一定要同老細講加人工

jordanwong 發表於 2007-8-31 09:05 PM

你去大快活s r]/f`*`~fN
1q.q-Pk2j
買飯加野飯要加 5 蚊呀,\B q(S-BL+s@'fWI

.n{eD^-wT short short  地
B~ [ c@ 重貴過你單獨係士多買一灌可口可樂 都有得找Z"xyP"]rL

4O"Oy|3]A 好過份
N7uqO c8jz9x Qh$P3bM
所以一個人 我盡量幫親  小公司   (食又好, 買米又好)

iiiiiice 發表於 2007-9-5 09:49 AM

[quote]Originally posted by [i]kaka0310[/i] at 2007-8-30 03:13 PM:O#j-j(D t[ K:h8h N
我諗起杯麵,家要成 +$5一個,諗返以前,$5一定有找 [/quote]#c_U _z
(f$u U$c(ob8~
早兩年一個CUPNOODLE都係3.X$個-.-...

suntan 發表於 2007-9-5 07:07 PM

麥當勞都加咗好多次價.

mhkk 發表於 2007-9-5 08:33 PM

[quote]Originally posted by [i]pchong[/i] at 2007-8-24 10:59 PM:
+G-D~O;NQZ 我十年都唔去一次超市,剛剛去過,發覺... [/quote]
/oFD w'Sz|qw 午餐肉回鍋肉之前見7個幾.:angry:
m9c"L3~dg 2+唔知又+幾多:cry:8N ?[M2vC8Z U7`
煉奶特價刀8個幾.:angry:

mhkk 發表於 2007-9-5 08:40 PM

[quote]Originally posted by [i]suntan[/i] at 2007-9-5 07:07 PM:dx@ C+MO z+h$Mq8r
麥當勞都加咗好多次價. [/quote]4w } hrr W6Z
麥當勞超賤啦:nogood:
PsB*TC eU 佢係咪刀年年+:nogood:O[7Q$L&j9^8r
不過今年至少+左2次:angry:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.