你想有一個 9 歲已讀大學的孩子無 ?
大家有仔女的, 或將來有仔女時,會否想大家的仔女會好似沈詩鈞甘嗎?_'t5V:A%O[m
我就唔想啦..話晒都細路仔, 無晒童年開心事,
人地打緊 NDS, PS3, 佢就猛讀書...我寧願個仔普通 d 好過啦 !1f;@7`&x{ fEA
大家又點看 ? :P 做返個正常小朋友好 l,\"Kwk
睇報紙話ust有個高層個仔又係神童 X-GNT'TdA!U
細細個比佢老豆迫入u 搞到大個後個仔怨佢老豆迫佢入u 關係疏離晒1~;E l7A/\
一個人最快樂係童/少年時代 如果咁細個入u
會失去好多童/少年時代會發生既野 唔想,我唔想有一個冇左應有童年成長o既仔:r!C f r4gKz n
同埋做佢家長都會好辛苦 好難講,睇吓到咩心態!!! [quote]Originally posted by [i]bloodyomass[/i] at 2007-8-24 11:32 PM:
大家有仔女的, 或將來有仔女時,tG PMhuTW W
會否想大家的仔女會好似沈詩鈞甘嗎?3i$N-L7FS7^ @ I%`w
我就唔想啦..話晒都細路仔, 無晒童年開心事,
人地打緊 NDS, PS3, 佢就猛讀書...我寧願個仔普通 d 好過啦 !
大家又點看 [/quote]
`*H*UEu)pHw
如果佢掛住打 NDS, PS3;PwX&~s-rka6g2E d
不如我打死佢 ~~ 唔想......
~:K5t,PGh m){ |
c KC:E?
{_4G)zvS[q.r
v7S+O#R ` | _
:yWm }|?,[9e
S+O(|Y6XJ
eP1v_[#Uc r+G
3wt;[+`C:HA
1L0_`$l_A C b[
Q8u;G!?/s
o3^Ooz0xx0c
Y lr1nmIoiEB
@&Eug$NM9hO
TH}(x6| U6t@t
我想要3歲就讀大學既仔女:secret:-jK1y+B?!Y9{
到時讀完先慢慢玩:kicking: 9歲入到u可以去追d姐姐... 早讀大學唔係唔好,但9歲太早了,我想15歲左右讀會較好(如果讀到的話)。 [quote]Originally posted by [i]chanbb[/i] at 2007-8-25 02:35 AM:4n6]Y9egd
9歲入到u可以去追d姐姐... [/quote]!PD/Y.ts4Q4`S_
難道你只係諗到e啲野??tM8B%A0rx9b
你o既思想實在太膚淺:nogood: 果個細路會唔會去o camp同D大學生玩淫賤遊戲K1A U%~"hxr-b
同埋如果14歲果個去
你會唔會同佢玩ar? [quote]Originally posted by [i]chanbb[/i] at 2007-8-25 02:35 AM:$c Px5s$T:f%q
9歲入到u可以去追d姐姐... [/quote]
如果女咪比哥哥追?:naughty: 唔想!
因為覺得好恐怖,唔知道佢諗咩野!
頁:
[1]