娛樂滿紛 26FUN's Archiver

bloodyomass 發表於 2007-8-24 11:32 PM

你想有一個 9 歲已讀大學的孩子無 ?

大家有仔女的, 或將來有仔女時,
E_tWS 會否想大家的仔女會好似沈詩鈞甘嗎?_'t5V:A%O[m
我就唔想啦..話晒都細路仔, 無晒童年開心事,
bj([ lT4f%^ 人地打緊 NDS, PS3, 佢就猛讀書...我寧願個仔普通 d 好過啦 !1f;@7`&x{fEA
大家又點看 ? :P

mayin 發表於 2007-8-24 11:39 PM

做返個正常小朋友好 l,\"Kwk
睇報紙話ust有個高層個仔又係神童 X-GNT'TdA!U
細細個比佢老豆迫入u 搞到大個後個仔怨佢老豆迫佢入u 關係疏離晒1~;E l7A/\
一個人最快樂係童/少年時代 如果咁細個入u
6mL5I:?d 會失去好多童/少年時代會發生既野

-仔仔仔- 發表於 2007-8-24 11:40 PM

唔想,我唔想有一個冇左應有童年成長o既仔:r!Cfr4gKzn
同埋做佢家長都會好辛苦

戰虎 發表於 2007-8-24 11:51 PM

好難講,睇吓到咩心態!!!

大優勢 發表於 2007-8-25 12:30 AM

[quote]Originally posted by [i]bloodyomass[/i] at 2007-8-24 11:32 PM:
%Sy@@ @5Q?RZ _ 大家有仔女的, 或將來有仔女時,t GPMhuTW W
會否想大家的仔女會好似沈詩鈞甘嗎?3i$N-L7FS7^ @ I%`w
我就唔想啦..話晒都細路仔, 無晒童年開心事,
;O{(^IW0HBIo 人地打緊 NDS, PS3, 佢就猛讀書...我寧願個仔普通 d 好過啦 !
,~.m;\2E#V 大家又點看 [/quote]
f'ZdV(h ]8P,w4Q `*H*UEu)pHw
如果佢掛住打 NDS, PS3;Pw X&~s-rka6g2E d

})K[2A*SK5m 不如我打死佢 ~~

發表於 2007-8-25 02:28 AM

唔想......
.[wd_oH?-R/G e ~:K5t,PGhm){ |

K-k}!V~_;|'D+f2g c KC:E?
{_4G)zvS [q.r

,P,]MZ6n ~V v7S+O#R ` | _
:yWm}|?,[9e
S+O(|Y6X J
eP1v_[#Ucr+G

6Ke6Z[u+?!_
d#PoSdH-j _
.ccKE Pj
;eB1m*w o^`
z9n'@vj[_ 3wt;[+`C:HA
1L0_`$l_A C b[
Q8u;G!?/s

_'r^4m5AW)QJ2wV {
/d;wiu?4jb:x&U:\%{ o3^Ooz0x x0c
Y lr1nmIoiEB

(`'OSg[%Ha"yVQ @&Eug$NM9hO
TH}(x6|U6t@t

i q/~g8T~ 我想要3歲就讀大學既仔女:secret:-jK1y+B?!Y9{
到時讀完先慢慢玩:kicking:

chanbb 發表於 2007-8-25 02:35 AM

9歲入到u可以去追d姐姐...

155220 發表於 2007-8-25 12:45 PM

早讀大學唔係唔好,但9歲太早了,我想15歲左右讀會較好(如果讀到的話)。

-仔仔仔- 發表於 2007-8-25 01:43 PM

[quote]Originally posted by [i]chanbb[/i] at 2007-8-25 02:35 AM:4n6]Y9egd
9歲入到u可以去追d姐姐... [/quote]!PD/Y.ts4Q4`S_
難道你只係諗到e啲野??tM8B%A0rx9b
你o既思想實在太膚淺:nogood:

ronald001120 發表於 2007-8-25 02:34 PM

果個細路會唔會去o camp同D大學生玩淫賤遊戲K1A U%~"hxr-b
同埋如果14歲果個去
6c)bujs3I$a 你會唔會同佢玩ar?

發表於 2007-8-25 05:06 PM

[quote]Originally posted by [i]chanbb[/i] at 2007-8-25 02:35 AM:$c Px5s$T:f%q
9歲入到u可以去追d姐姐... [/quote]
9@$|a/QB],b m} 如果女咪比哥哥追?:naughty:

勇勇 發表於 2007-8-25 05:10 PM

唔想!
L$~9w S @(pc%u,t 因為覺得好恐怖,唔知道佢諗咩野!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.