點解'勞力士'咁保值呢?
勞力士'只係手錶一隻,又唔係世界名錶,但各位都當佢係寶,咁點解'勞力士'咁保值呢?有時真係唔明。:confused::confused: 勞力士唔係世界名錶!?咁咩先係呢...:confused: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 有個小小推介/s DK8|B%y"k
ATV 國際台 有個節目
太子珠寶鐘錶特約:時刻珍飾 (S) {;U(@n3m(L
Prince Jewellery & Watch Presents:The Fine Art Of Watchmaking -\Kk8Cx G3av
2XQ(M.jO*P.Z e'N
介紹名表 工藝, 製造過程,
喜歡名錶既朋友就唔好錯過喇。8GE B$i0n.g
不過播放時間就不详。。。請留意播放日期2Gg"f*E;E"m-J1}
[url]http://www.hkatv.com/info/schedule/index-w.html[/url] [quote]Originally posted by [i]華D[/i] at 2007-8-25 01:34 AM:
勞力士唔係世界名錶!?
咁咩先係呢...:confused: [/quote]
rolex 0係hk先咁出名,如果計世界名錶,佢連十大都不入 [quote]Originally posted by [i]alan1984[/i] at 2007-8-25 07:59 AM:&K(Gb;i.o
rolex 0係hk先咁出名,如果計世界名錶,佢連十大都不入 [/quote]{,h:r6hv"ema
z\1G2V{#D#`
唔係喎...我睇NGC o個套Lock down,D有錢女困犯都係帶撈架,哈哈 呢d有錢人野好難明點解架喎...即係等於o個d乜乜名畫咁又話值唔知幾多百萬,但係對好多人黎講,送俾佢都嫌阻''訂''...:D 因為勞嗰普羅大衆心目中係名牌嘢,所以有好大嘅二手市場,二叔公收番嚟唔怕賣唔出,所以可以收高d,形成左勞較為保值嘅現象 [quote]Originally posted by [i]小小康[/i] at 2007-8-25 02:06 AM:"V;Zjejaw3_
重有 ZMd2t(K LbS
江詩丹頓 Vacheron Constantin
百達翡麗 Patek Philippe4BD3m?Vi e(\
愛彼 Audemars Pigeut
伯爵 Piaget
IWC!K#^H-[P?6P:t
卡地亞 Cartier X%lH\5b`/rl$X
.......等等:P [/quote]
江詩丹頓 Vacheron Constantin:good:
世界第1名錶,[J{r;SPZ
最平都十幾廿皮:eek::giveup: