假如傷口發炎洗唔洗之左d濃呢???
我隻腳指經常發炎...:J8uk@^]D腳指公d腳甲長左dd,之後打曲棍球比人踩到隻腳就成快腳甲插左入肉...
之後好難先剪左個角出泥5aj1M+t&F?
qx9qdX#| Z
不過第3日就會開始不停流d綠色既濃出泥...mHK}i5]0w(W"C
究竟我應唔應該之左d野出泥好呢??
不過之完之後個幾鍾就會又有...t xca4c*ME3f
'j AcUw@KG
同埋我打曲棍球就已經一打完就換襪,出街出得耐/做返完工返到屋企就洗腳,再用風筒吹乾佢...,G6k4@xh;`
會唔會對傷口有幫助呢??3K$d8S oUYU
D(E-e.X1NZ{{9b*jA
不過一般都要個幾2個月先可以好得返:giveup: 去睇醫生啦~ 可能仲有d野係個傷口入面呀~ 因為個傷口乾淨正常的話係唔會有膿架 其實你係洗傷口既時候, 盡可能都要清理左o的膿1I7h0I,OMl
因為o的膿係你o的壞死細胞同埋細菌既混合體來架....
想傷口早o的好, 就要盡可能清理
| R+v6B-wh&u(\A
同埋都係老生常談, 清理完之後, 最好滴o的藍藥水之類既消毒藥水, 咁對傷口會好o的 點解你一路講都冇諗過去睇醫生或至少做一做消毒程序呢?
你幾歲人呀?你有冇常識? [quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-8-26 02:25 AM:
我隻腳指經常發炎...4Q\]0cOBN
腳指公d腳甲長... [/quote]
"}0QBx)]aj B
i)Q"mn7`t
綠色咁核特:eek:
你都係快D請教醫生好D 快D請教醫生?唔係破傷風
頁:
[1]