娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sang50 發表於 2007-8-27 03:10 AM

番工番到好灰,,好興

我而家番間cafe,,,咁平日就分2更啦
8^({d_6\*C5B${5R 5 6 就2個一齊番既
SV-Gv-B TWG-b@#q
%jo;_b4vg 平日,,,我番既時候,,接我更既人永遠遲到
N0vpG)`;[Dt7e^ 遲成一個中,,搞到我成日遲收工
.t;@b+FfIFi 一個月啦,,,次次都係咁
-Y@"zB-Y!Xb 呢排佢表妹入黎做...新人,,要教佢野 {c ?nj$O8wd
咁星期5,,6  3個人一齊番啦
3\r"vJq5oN&H 佢表妹似住佢表姐係度做得耐過我,,好似好大咁5B3L:{&A#k%Q
就成日串我,,,唔尊重我~佢大我半年,,就勁串我0j,t4~jj1o:LU9~q
話哂我都做得耐過佢啦,,,之後當佢表姐唔係度,,,或者老闆娘係度個陣
9g!k9Zc%Jf,M KB 就唔敢出聲,,,咁琴日照番工,,,我個人就有少少肥既
x5?Jm7R)Cw 佢竟然鬧我死肥仔~完全呆左
m5N*G}'_&cc$Ur 佢係女仔,,fine,,我俾面佢,,佢表姐係我家姐朋友
pU m yq 我又唔可以係老闆娘面前投訴佢,,唔係咁好意思
8h$F/^*z@n 唉,,,:(

rongol 發表於 2007-8-27 03:48 AM

你可以叫番佢英文名做champion,即係"長平人"呀

Lung 發表於 2007-8-27 05:45 AM

番工一定有呢d架啦..你咪做男仔大方d唔好同佢計囉...佢冇家教佢既事..o QK}?h
,[joZ{6X
你要知道你而家呢份工只係一個中轉站..唔係打死一世..只為生計

rsonicway 發表於 2007-8-27 05:50 AM

忍!!忍!!忍!!_u*\R_8m(r

oo-vq S/X2h?5y 唔好咁嬲啦!哈哈

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.