娛樂滿紛 26FUN's Archiver

coolbbowen134 發表於 2007-8-30 02:14 PM

點解一日只可以post~5張貼

好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下!

火炎 發表於 2007-8-30 02:56 PM

一睇就知道閣下係為分而黎

-仔仔仔- 發表於 2007-8-30 03:03 PM

[quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:
G9H4H4?H7Ke+H#^ 好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]
9w]'tN(fP6f/k 你唔鍾以就走,唔好係度嘈:gun:

大邪神 發表於 2007-8-30 03:06 PM

好嬲lie個世界“只可以有一個老婆”少得好少下!:kicking::kicking:

wcchan886 發表於 2007-8-30 07:09 PM

因為呢度係重質不重量既

eqhigh 發表於 2007-8-30 07:20 PM

[quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:S3r(D4p0K\9q
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]
&y?V"^D-j!t
5L7eb!Yo;f"R [b][color=Orange]如果有版友搞時咁會點;););)
;L:[2b&[;k 如果有人一日出10000個帖,咁點算? drQF4N Ww
當有d淨係想玩野既人黎搞事,之後大大聲聲話,"[size=4]喂,你版規冇講明喎,我鍾意點玩咪點玩囉:noway::noway::noway:)[/size]LjqW~1C
咁我地都冇佢符;);)|y6dk~&_ o1a8x
設立此版規既目的係防止有人洗版,搞事:):):)
luE,glCAP
,J.l2e9`dZs8[ J 每個論壇既版規都唔同,各有各規則;););)%ku&\Os,G
上面既版友講得非常岩,我地係重質不重量既:agree::agree::agree:
%O$@2F1X]GQ QA!T 你有一d好既野分享,自然有獎賞,非常公平:):):)
{h!^-O0_] L(fl 3ut6g9WO+m2K2R
希望版友你明白此道理:):)[/color][/b]T0@#YsRr4KtO2k}

$A:h O)|P&Vq [[i] Last edited by eqhigh on 2007-8-30 at 07:21 PM [/i]]

chong2002 發表於 2007-8-30 07:26 PM

好嬲?玩論壇都要嬲?a&r%VKJ5M@
咁你不如走啦...

阿感 發表於 2007-8-30 07:34 PM

因為有d人求祈打十幾隻字就開題,又或者將d自己冇細閱o既文章隨意轉載
X^7A3wP
n2L"y;o:w.Pp7? C9n 為o左減少濫發題目o既情況,故實施限制發帖o既措施
zB"C_:^f
b(EZfh-pa j!\ 要知道大量無意義或過於簡單o既帖子充斥版面會減低網友瀏覽及發言o既意慾,亦直接令到其他優質帖子沉底,希望樓主明白

mj1234456 發表於 2007-8-30 11:32 PM

咁嬲咪唔好0係尼度post野囉...
m"my.qP'M 1^&x6MX1kh
咁多個forum...總有D岩你0既"preference" 0既...
'}S wD6|H#r E"P4`
M$]x Ma*j ^\$~[IO 到時你咪可以日日百幾二百個Post 囉...:D

jordanwong 發表於 2007-8-30 11:42 PM

你吾鐘意咪走囉
`4dfv)a*e
:m+_4lX,Tm3T 國有國法  家有家規  網當然有網規 ]5c*q?$lU0}9Z

y.uz@` V/m*@^ klQ 又吾係用槍指住你  要你上呢個網j7sR~+Nl L

,]H B \&w;pR 再講....香港可能有一千個係香港人自己搞既討論網....v L S.w }[*L ^U

#F,U6ooC2S 你唔like既....... 係度嘈咪重浪費你時間

勇勇 發表於 2007-8-31 04:18 AM

[size=5][color=Blue]coolbbowen134會員[/color]如果你想要積分,有意義嘅回帖都可以有分架!:):):):):):)
Z F ZA? 你睇下我嘅注冊日期&睇下我D積分!我只係出過26個POST都有咁嘅積分,你就知道攞分唔係太難啦!加油啦朋友!:agree::agree::good::good:[/size]

qqwqqwqqw1 發表於 2007-8-31 04:22 AM

好嬲呀:noway:_4gb8Mw Uh:I:}#JM
居然有d咁既post:dev:7FEv;_#e;i^f
好嬲呀:hitwall:
%cv D-LG fq 我竟然回你呢個帖:P

Maxson85 發表於 2007-8-31 09:20 AM

我都好嬲啊~!!!!!L2C"B { wH!R*\@8|
好嬲果 d 开 post 求其打几只字果 d 好无聊既人啊~!!!:noway::nogood::dev::P J+?3QI d)mv

-_SY qV7ES\2Z L “點解一日只可以post~5張貼  T+t4]/hF+}CER
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! ”

dd123456789 發表於 2007-8-31 10:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2007-8-31 10:47 AM

好嬲d人發左post唔理, 有人回復自己都唔知.
t__ X_ Y 好嬲d人灌水灌到淹沒所有post.A P;~t4\0^ Ea[
好嬲d人唔諗下自己貢獻到D乜就要求收回報.6kzSD1[)k
希望你唔係以上個隻人.
x9hU2{"@E(I o;Lq%u"C@\ @
又試睇下有冇人每日五個POST, 個個POST都值得一睇?
BI#h/\GL 每日五個精彩的POST, 太少啦, 但係每日五個垃圾的POST, 太多啦O4vi+]v@,{

]PO!Rfi\f\9K"O [[i] Last edited by 12d3 on 2007-8-31 at 10:48 AM [/i]]

iamnot 發表於 2007-8-31 10:52 AM

[size=4]每個論壇版規都唔同,各有各規則
.Jf"n&SWC _K8} 其實我認為你應該咁看, 換個角度去看這事
+A/@n/\"U K9Im4F C)L b
[b]每日只能 post 5 貼. 咁我是咪應該post d  有用, 值得 post 的東西,
x%z zd zE A ]v c2m)[8c-G
能有意義, 能引發大家的深入討論............咁樣, post 才有意義, 論壇才是真正的論壇[/b]u1GZd&bOJ

&c4P;|B%?&rQ V:g 你明白嗎 .............?[/size]

hubingandtvb 發表於 2007-8-31 11:34 AM

很簡單一句 家有家法 版有版規

Triangel 發表於 2007-8-31 12:11 PM

[quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:
OO L2NR 好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]:Wl3f3@xu5n(Z

._'Iwa8sT'H7^2e5V bJ!oex/l]w
[i]coolbbowen134[/i]
*BAI`7e*`5? dM'pWU(J.d3u
好明顯,sb K%hx;s:i E
你黎呢度 post 貼係為左分:eek:-W n%K'eIG4UE
冇錯,想要分唔係大問題~9W7k#c-}Tc"P1k
不過你用錯方法:giveup:oq/Q U8p1H;DLR

L9?5w Btn8W 任何會員如果可以出d 有意義 Post
dbu:k*iIP/Vg#s 以及可以同其它會員一齊討論:good:
+Ei0t;nM$Gn 帶出討論氣氛:good:)] WsU0i
我敢保證,
1s3{6Y'~7y8@ _qc 你一定有分加:cheers:

155220 發表於 2007-8-31 12:24 PM

咁樣係因為要幫助大家,一來免得一些人可以任意洗版,妨礙其他版友;二來可以令舊主題無咁快沉底;三來可以提高主題的質素。

逃犯2 發表於 2007-8-31 12:44 PM

一個老婆

[quote]Originally posted by [i]大邪神[/i] at 2007-8-30 03:06 PM:
3{/D3rQ?3e[d(h 好嬲lie個世界“只可以有一個老婆”少得好少下!:kicking::kicking: [/quote]
&N{%Q+L.XUQ7O
LgM2_$r7tJ:JN 只要唔守規矩(即唔去註冊),並唔喺只可以有一個老婆,目前重婚都唔喺大罪,正如一日post超過5張貼,只會處罰,只要罪得唔重,總會有人以身試法。g/R5sA0n#}L{

uT5M.[*U)B 而且一個老婆唔少啦,多個的話,自問有無能先,比你多個老婆未必是幸福。

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.