點解一日只可以post~5張貼
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! 一睇就知道閣下係為分而黎 [quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]
你唔鍾以就走,唔好係度嘈:gun: 好嬲lie個世界“只可以有一個老婆”少得好少下!:kicking::kicking: 因為呢度係重質不重量既 [quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:S3r(D4p0K\9q
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]
[b][color=Orange]如果有版友搞時咁會點;););)
如果有人一日出10000個帖,咁點算? drQF4N Ww
當有d淨係想玩野既人黎搞事,之後大大聲聲話,"[size=4]喂,你版規冇講明喎,我鍾意點玩咪點玩囉:noway::noway::noway:)[/size]LjqW~1C
咁我地都冇佢符;);)|y6dk~&_ o1a8x
設立此版規既目的係防止有人洗版,搞事:):):)
每個論壇既版規都唔同,各有各規則;););)%ku&\Os,G
上面既版友講得非常岩,我地係重質不重量既:agree::agree::agree:
你有一d好既野分享,自然有獎賞,非常公平:):):)
3ut6g9WO+m2K2R
希望版友你明白此道理:):)[/color][/b]T0@#YsRr4KtO2k}
[[i] Last edited by eqhigh on 2007-8-30 at 07:21 PM [/i]] 好嬲?玩論壇都要嬲?a&r%VKJ5M@
咁你不如走啦... 因為有d人求祈打十幾隻字就開題,又或者將d自己冇細閱o既文章隨意轉載
為o左減少濫發題目o既情況,故實施限制發帖o既措施
要知道大量無意義或過於簡單o既帖子充斥版面會減低網友瀏覽及發言o既意慾,亦直接令到其他優質帖子沉底,希望樓主明白 咁嬲咪唔好0係尼度post野囉...
1^&x6MX1kh
咁多個forum...總有D岩你0既"preference" 0既...