娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lovebite 發表於 2007-8-31 01:34 PM

sorry, noob here. the points are accumulated by your number of posts? or awarded by the administrator?

DoubleTap 發表於 2007-8-31 09:54 PM

[quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:eM!k`{!ZTZ#L0q e#D
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]
8t-Q'xH/E8XY -DT2X%bUC0L4R&xJ`I
唔鐘意咪鬼入來玩:crybye:j4``L Z$\5{9Xaw
你都硬膠膠:good:

eric911 發表於 2007-8-31 10:05 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-30 07:34 PM:kx2Z\e6W9S7h.K
因為有d人求祈打十幾隻字就開題,又或... [/quote]
7z9xa#Ok-z Bz]/X9|t$Eye)`'p
十幾個字既post都唔緊要,最重要係有意思的Post,如出埋啲「近來邊度玩?」、「點識女朋友?」,甚至乎「今晚食乜餸?」等,咁就不如唔好post了﹗

阿感 發表於 2007-8-31 10:49 PM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at  22:05:)S4FQ xk.{HTC*?

a:p CFHH\@ F
j*nzNy.Tc 十幾個字既post都唔緊要,最重要... [/quote]
JN:baq-o9l0o?1`X$C :agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree:
6DH j|"^'hi 有道理,認真有誠意o既話少字都唔緊要,有冇誠意大家好易分辨

jordanwong 發表於 2007-8-31 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2007-8-31 22:49:
k9R L1S8Ow+j
0V\0xSv6[R#b$B,Z5aa :agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree::agree:
a9BQ!l1CFo&mE` 有道理,認真有誠意o既話少字都唔緊要,有冇誠意大家好易分辨 [/quote]
]4F,oMa E!]/W5@ #Bk Ja F e
:D:D,bs0^"JEx4xId
HGR#l? dN
無錯
/O vV$C Mno d e-w#W l!TLW@
--------------------
G1rWB3}M I'V9eq'v
不過笑話區暑期中,未 真係無分加
[6X;w Z2l3Wp
~ r5Ne1_Y 新笑話, 新笑短片都無#brZOG[ v,U

rF+F]9n/HV 好橙

mocsonson 發表於 2007-9-1 02:01 AM

五張貼都夠啦
3V1d-\,@(\ t1t 如果係用心去發既
^3\8]!eD\
yT;^lYy5S 唔用心發既7F#EUD F&} a3?-_

!~ jSZ CF'R 例如有d人去第d forum copyD野去發貼,咁大量發貼,會搞到乜mood都無晒

spareman4 發表於 2007-9-1 11:21 AM

[b][color=Navy]我反而覺得點解一日只可以開 5 個帖,
.} K^](Z z 而唔係 6 個, 7 個, 或者唔係 3 個, 4 個呢 ?[/color]:confused:!p/K'P5bs[9~7a#n)s"B
4^]!ZNp6z&n
[color=Green]如果係希望注重發帖質素既,
6\(X"~H2efZ 每日限開 5 個帖我都覺得太多喇 .....[/color]`xwPnd]
NAOG5G ZU2RQ(A,R
[color=Black]應該[color=Red][u][size=5][u]每日最多限開 3 個, 獲評分既帖不計算在內[/u][/size][/u][/color] [/color]~~[/b]:P

sakura310 發表於 2007-9-1 11:22 AM

唉~
$w'T;WK6Ad 講真啦.v5Rp6qU&nu?ox
我要開post,一日廿幾三十個都可以
YI.K3WJ9r\6I 不過全部係轉貼之maG'e.[&vNL,e0[1]+Ss
可能有人可以一日百幾個topic添R gz,nO p"B\1px
@*Y D.O~(mt)Wi
黎論壇玩,有少少個人風格好唔好?
0Ol&wg)_B!H 求其轉貼下,問下一兩個簡單問題,同灌水沒啥分別,也很不負責任
w H|R+t*z 其他論壇會可以做的事不代表這裡可以,這不是對或錯的問題
iU9EU5R!] r? 如果真係對或錯的問題,咁你嬲得好正常*A,Z FG*HT(w
但可惜唔係呢~
7M~)HYPyi 頂多只可以話同和唔同的問題
N'e7xWN Wu1w 呢種係同出面d論壇唔同,但唔同,唔代表你可以嬲Y#kKg:^

r.aX`w4a5D 再者,我敢打賭,你lor夠分之後你就唔會日日咁多post開,你信唔信ar拿:naught::naughty:
C|8WT |L/] 你係有心貢獻某個論壇的話(唔係有心lor分),自然會俾人見到你做ge野係對論壇有幫助
1Y GbJLDj%X 而唔係俾人感覺到你係想lor分
F)DzR&h.v ? u$BKp5o
你明唔明都好,隨便你吧
`*qp0j!\ P8X7J6A 反正我是個例子,積分比發貼還要多(雖不是多好多)
:| pY`i QDr 而且,有人的積分可以是貼數的幾倍(但唔係買積分)
R7b*Gk\ 可想而知,呢度係有特定方法lor分的,而唔係樓主你而家咁樣狂開post4J9C0cy-z(C;SzCw!Ty!j

!KkI'`BDo%N 我又飄走了(u3Omg(Ph7M:A
EJkU7w:MSpt9Jj
[[i] Last edited by sakura310 on 2007-9-1 at 01:52 PM [/i]]

無奈 發表於 2007-9-1 02:07 PM

[quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:
Q,MoX f;Y[?#?,C"j;~ 好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]Uqb5ur|

A2l&Pk R-s)C ;DDKy$AM)i g}
少?...我唔多覺喎.. s:|cP3R
如果5個post都真係有意思..可以比人一直咁討論..表達自己意見既話..
:N fyldYG q x A^ 5個post都夠你慢慢講.._dg1`4X fo
就算比你開到幾十個..甚至百幾個..d人都可能只係入來睇一眼就算.. }p6@,}:Q
根本就冇機會比大家表達..討論..吹水..OY$nm f*}I7o
XFoE8v\Z |t,xP
如果閣下都係只係為左分而來..我冇所謂..因為個個人個目的都唔同..
\rTveV6g[M 但係..你入得來..就要守呢度既規矩..
L5y z/uP%@#W 其實..你要分..其實仲有其他方法可以有..都係睇你有冇心去回覆..
0Ve"[IfP9r :clap::clap::clap:

shehboy 發表於 2007-9-2 11:52 AM

只要貼, 不要問.

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.