娛樂滿紛 26FUN's Archiver

coolbbowen134 發表於 2007-8-30 02:14 PM

點解一日只可以post~5張貼

好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下!

火炎 發表於 2007-8-30 02:56 PM

一睇就知道閣下係為分而黎

-仔仔仔- 發表於 2007-8-30 03:03 PM

[quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:
2g dGc-m-I 好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]W a:` [x
你唔鍾以就走,唔好係度嘈:gun:

大邪神 發表於 2007-8-30 03:06 PM

好嬲lie個世界“只可以有一個老婆”少得好少下!:kicking::kicking:

wcchan886 發表於 2007-8-30 07:09 PM

因為呢度係重質不重量既

eqhigh 發表於 2007-8-30 07:20 PM

[quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:`N+i| X9~.I6EL
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]
:u~D6\1s`3O
*Z/n)@+is+R [b][color=Orange]如果有版友搞時咁會點;););) c-un2@K
如果有人一日出10000個帖,咁點算?
K4S C/P#f 當有d淨係想玩野既人黎搞事,之後大大聲聲話,"[size=4]喂,你版規冇講明喎,我鍾意點玩咪點玩囉:noway::noway::noway:)[/size]
W-cM8n*s 咁我地都冇佢符;);)6yOS7dW
設立此版規既目的係防止有人洗版,搞事:):):)
6\tBjy'd Oz%q5Lz/~#T
每個論壇既版規都唔同,各有各規則;););)e0SM7V/Q8}
上面既版友講得非常岩,我地係重質不重量既:agree::agree::agree:?y8Q;t'M,M
你有一d好既野分享,自然有獎賞,非常公平:):):)
1G!Z(T,S7i }PEL/l} ;H iO7@g:o
希望版友你明白此道理:):)[/color][/b]
O:S}V4}X-G4e#D
u)J:e#fe`_Z [[i] Last edited by eqhigh on 2007-8-30 at 07:21 PM [/i]]

chong2002 發表於 2007-8-30 07:26 PM

好嬲?玩論壇都要嬲?!Hu6eI_!R~
咁你不如走啦...

阿感 發表於 2007-8-30 07:34 PM

因為有d人求祈打十幾隻字就開題,又或者將d自己冇細閱o既文章隨意轉載
-r_R sBh!]\\
}z x1].K:A{#n 為o左減少濫發題目o既情況,故實施限制發帖o既措施
@m,Sti5u%W4gt
n r$s,qD[J 要知道大量無意義或過於簡單o既帖子充斥版面會減低網友瀏覽及發言o既意慾,亦直接令到其他優質帖子沉底,希望樓主明白

mj1234456 發表於 2007-8-30 11:32 PM

咁嬲咪唔好0係尼度post野囉...W*mFc%E j3ni9T B
lm0c3l,t3`aF)[PJ
咁多個forum...總有D岩你0既"preference" 0既...
9akSf\? G9ha ` Pz}9fk TC
到時你咪可以日日百幾二百個Post 囉...:D

jordanwong 發表於 2007-8-30 11:42 PM

你吾鐘意咪走囉Wr.jsC~*JV
"@.JJXM7xD0R&w1B#xS5N
國有國法  家有家規  網當然有網規3ZJ-q,J5xc,g s

_A,` ZHg 又吾係用槍指住你  要你上呢個網$z:H9H1e C*N~z

;q{z;U%O;V/P g 再講....香港可能有一千個係香港人自己搞既討論網....0y"f6yL5oJ{| q3{ l.oj
vt/mpp4M k h
你唔like既....... 係度嘈咪重浪費你時間

勇勇 發表於 2007-8-31 04:18 AM

[size=5][color=Blue]coolbbowen134會員[/color]如果你想要積分,有意義嘅回帖都可以有分架!:):):):):):)
v AV%Nt$A?K[ 你睇下我嘅注冊日期&睇下我D積分!我只係出過26個POST都有咁嘅積分,你就知道攞分唔係太難啦!加油啦朋友!:agree::agree::good::good:[/size]

qqwqqwqqw1 發表於 2007-8-31 04:22 AM

好嬲呀:noway:
S\;tc8vx$e.K 居然有d咁既post:dev:
q `0SK gBhdz!cT 好嬲呀:hitwall:fiq:R1K|r W
我竟然回你呢個帖:P

Maxson85 發表於 2007-8-31 09:20 AM

我都好嬲啊~!!!!!#uxYq0i
好嬲果 d 开 post 求其打几只字果 d 好无聊既人啊~!!!:noway::nogood::dev::PV6z~ oziZ3b

*^|(s6TE$K P2o “點解一日只可以post~5張貼  ~7H&~ROw
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! ”

dd123456789 發表於 2007-8-31 10:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2007-8-31 10:47 AM

好嬲d人發左post唔理, 有人回復自己都唔知.1@re!o1fV3dS
好嬲d人灌水灌到淹沒所有post.
"{_:J#?fqdZ/]J 好嬲d人唔諗下自己貢獻到D乜就要求收回報.6o?M` ND
希望你唔係以上個隻人.)]ZWDl
e'@+FWb+C
又試睇下有冇人每日五個POST, 個個POST都值得一睇?
p r%C?pVb|/b 每日五個精彩的POST, 太少啦, 但係每日五個垃圾的POST, 太多啦[ O v nm*E

4Rc0C:Ad"a4oP @| [[i] Last edited by 12d3 on 2007-8-31 at 10:48 AM [/i]]

iamnot 發表於 2007-8-31 10:52 AM

[size=4]每個論壇版規都唔同,各有各規則
;d.]3P+I3t*y?/Q2?T 其實我認為你應該咁看, 換個角度去看這事C W o;vilK\

@.W xU4z"u)TI [b]每日只能 post 5 貼. 咁我是咪應該post d  有用, 值得 post 的東西,
*Bq-IaF[u*| /A.zi2J"eDZ{/}
能有意義, 能引發大家的深入討論............咁樣, post 才有意義, 論壇才是真正的論壇[/b]
@q3v+U)Td 6pL.G |#Cl'f;T9? _
你明白嗎 .............?[/size]

hubingandtvb 發表於 2007-8-31 11:34 AM

很簡單一句 家有家法 版有版規

Triangel 發表於 2007-8-31 12:11 PM

[quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:O ft Q I[\X.Lv
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]
E [6kn8ht yKp
,o s*c,k%L!r,rbr
-^ @|.TI3`6S [i]coolbbowen134[/i]
kn7K'?B&M[ q8B9g4^&]
好明顯,
J&@;v)P%^6N&l)@o} 你黎呢度 post 貼係為左分:eek:
b t\ M|0I%j 冇錯,想要分唔係大問題4} ]8S |^d$st(M
不過你用錯方法:giveup:}!imM!Vi M/a O

XR e0}&Xc&Y 任何會員如果可以出d 有意義 Post
"u%e1}0RH5_ 以及可以同其它會員一齊討論:good:1N M"b ZE!Tlc7oY
帶出討論氣氛:good:
!j{-g]x8_]_ | 我敢保證,
ye6}%@tb9jR$xv 你一定有分加:cheers:

155220 發表於 2007-8-31 12:24 PM

咁樣係因為要幫助大家,一來免得一些人可以任意洗版,妨礙其他版友;二來可以令舊主題無咁快沉底;三來可以提高主題的質素。

逃犯2 發表於 2007-8-31 12:44 PM

一個老婆

[quote]Originally posted by [i]大邪神[/i] at 2007-8-30 03:06 PM:4Pu zznw#s
好嬲lie個世界“只可以有一個老婆”少得好少下!:kicking::kicking: [/quote](b*X)M7a3z~ G#}5\

uM&Z#wdOZ&K 只要唔守規矩(即唔去註冊),並唔喺只可以有一個老婆,目前重婚都唔喺大罪,正如一日post超過5張貼,只會處罰,只要罪得唔重,總會有人以身試法。I$]4@&` HzEF

!d%|!\1DDn 而且一個老婆唔少啦,多個的話,自問有無能先,比你多個老婆未必是幸福。

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.