點解一日只可以post~5張貼
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! 一睇就知道閣下係為分而黎 [quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]W a:`[x
你唔鍾以就走,唔好係度嘈:gun: 好嬲lie個世界“只可以有一個老婆”少得好少下!:kicking::kicking: 因為呢度係重質不重量既 [quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:`N+i| X9~.I6EL
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]
[b][color=Orange]如果有版友搞時咁會點;););) c-un2@K
如果有人一日出10000個帖,咁點算?
當有d淨係想玩野既人黎搞事,之後大大聲聲話,"[size=4]喂,你版規冇講明喎,我鍾意點玩咪點玩囉:noway::noway::noway:)[/size]
咁我地都冇佢符;);)6yOS7dW
設立此版規既目的係防止有人洗版,搞事:):):)
Oz%q5Lz/~#T
每個論壇既版規都唔同,各有各規則;););)e0S M7V/Q8}
上面既版友講得非常岩,我地係重質不重量既:agree::agree::agree:?y8Q;t'M,M
你有一d好既野分享,自然有獎賞,非常公平:):):)
;H iO7@g:o
希望版友你明白此道理:):)[/color][/b]
[[i] Last edited by eqhigh on 2007-8-30 at 07:21 PM [/i]] 好嬲?玩論壇都要嬲?!Hu6eI_!R~
咁你不如走啦... 因為有d人求祈打十幾隻字就開題,又或者將d自己冇細閱o既文章隨意轉載
為o左減少濫發題目o既情況,故實施限制發帖o既措施
要知道大量無意義或過於簡單o既帖子充斥版面會減低網友瀏覽及發言o既意慾,亦直接令到其他優質帖子沉底,希望樓主明白 咁嬲咪唔好0係尼度post野囉...W*mFc%E j3ni9T B
lm0c3l,t3`aF)[PJ
咁多個forum...總有D岩你0既"preference" 0既...
G9ha ` Pz}9fk TC
到時你咪可以日日百幾二百個Post 囉...:D 你吾鐘意咪走囉Wr.jsC~*JV
"@.JJXM7xD0R&w1B#xS5N
國有國法 家有家規 網當然有網規3ZJ-q,J5xc,g s
又吾係用槍指住你 要你上呢個網$z:H9H1eC*N~z
再講....香港可能有一千個係香港人自己搞既討論網....0y"f6yL5oJ{|q3{ l.oj
vt/mpp4M k h
你唔like既....... 係度嘈咪重浪費你時間 [size=5][color=Blue]coolbbowen134會員[/color]如果你想要積分,有意義嘅回帖都可以有分架!:):):):):):)
你睇下我嘅注冊日期&睇下我D積分!我只係出過26個POST都有咁嘅積分,你就知道攞分唔係太難啦!加油啦朋友!:agree::agree::good::good:[/size] 好嬲呀:noway:
居然有d咁既post:dev:
好嬲呀:hitwall:fiq:R1K|r W
我竟然回你呢個帖:P 我都好嬲啊~!!!!!#uxYq0i
好嬲果 d 开 post 求其打几只字果 d 好无聊既人啊~!!!:noway::nogood::dev::PV6z~ oziZ3b
“點解一日只可以post~5張貼 ~7H&~ROw
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! ” **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 好嬲d人發左post唔理, 有人回復自己都唔知.1@re!o1fV3dS
好嬲d人灌水灌到淹沒所有post.
好嬲d人唔諗下自己貢獻到D乜就要求收回報.6o? M`ND
希望你唔係以上個隻人.)]ZWDl
e'@+FWb+C
又試睇下有冇人每日五個POST, 個個POST都值得一睇?
每日五個精彩的POST, 太少啦, 但係每日五個垃圾的POST, 太多啦[ O v nm*E
[[i] Last edited by 12d3 on 2007-8-31 at 10:48 AM [/i]] [size=4]每個論壇版規都唔同,各有各規則
其實我認為你應該咁看, 換個角度去看這事CW o;vilK\
[b]每日只能 post 5 貼. 咁我是咪應該post d 有用, 值得 post 的東西,
/A.zi2J"eDZ{/}
能有意義, 能引發大家的深入討論............咁樣, post 才有意義, 論壇才是真正的論壇[/b]
6pL.G|#Cl'f;T9?_
你明白嗎 .............?[/size] 很簡單一句 家有家法 版有版規 [quote]Originally posted by [i]coolbbowen134[/i] at 2007-8-30 02:14 PM:O ft Q I[\X.Lv
好嬲lie個論壇''只可以post~5張貼''少得好少下! [/quote]
[i]coolbbowen134[/i]
q8B9g4^&]
好明顯,
你黎呢度 post 貼係為左分:eek:
冇錯,想要分唔係大問題4} ]8S|^d$st(M
不過你用錯方法:giveup:}!imM!ViM/a O
任何會員如果可以出d 有意義 Post
以及可以同其它會員一齊討論:good:1N M"b ZE!Tlc7oY
帶出討論氣氛:good:
我敢保證,
你一定有分加:cheers: 咁樣係因為要幫助大家,一來免得一些人可以任意洗版,妨礙其他版友;二來可以令舊主題無咁快沉底;三來可以提高主題的質素。
一個老婆
[quote]Originally posted by [i]大邪神[/i] at 2007-8-30 03:06 PM:4Pu zznw#s好嬲lie個世界“只可以有一個老婆”少得好少下!:kicking::kicking: [/quote](b*X)M7a3z~ G#}5\
只要唔守規矩(即唔去註冊),並唔喺只可以有一個老婆,目前重婚都唔喺大罪,正如一日post超過5張貼,只會處罰,只要罪得唔重,總會有人以身試法。I$]4@&` HzEF
而且一個老婆唔少啦,多個的話,自問有無能先,比你多個老婆未必是幸福。
頁:
[1]
2