娛樂滿紛 26FUN's Archiver

12d3 發表於 2007-8-31 11:29 AM

A380巨無霸周一繞港低飛

(星島) 08月 31日 星期五 06:30AM
Tcf6o:Q (綜合報道)"I| ^)L8Q?

'y;f-w l?b/ETQ2y8@
;m w*r+FY6L-F0^T
0i/a6MJ+OW (星島日報    報道)一連四日全球最大型的民用航空展「亞洲國際航空展覽會暨論壇」將於下周一舉行,是亞航展十四屆以來首次移師本港舉行。全球最大型的空中巴士A380更將在當天早上八時,在本港上空低飛,揭開展覽序幕,市民站立太平山頂將可俯瞰巨無霸低飛香港的奇景。.B;Es(Gk9_|a
Y-o _#d~4y/wZ*J
  亞航展將於下周一至四,假亞洲國際博覽館    舉行。主辦單位、法國    空中巴士及民航處    昨日正式宣布,巨無霸A380將會在周一早上,突破性以低於二千呎的高度低飛香江,與香港市民近距離接觸,為亞航展揭開序幕。
,m.O D8z!oO0Zg%@ {zP.H ] C1iEZq
  預計當天七時半,便會啟動巨無霸的引擎,至八時前將會正式起飛,以不低於一千呎的高度、時速一百九十浬(即每分鐘飛行三米的速度)由西向東飛行。
8\+ih8v4QuE
&Xi#MFyU'G   巨無霸會先經過青馬大橋    ,再到港島西區上空,橫過維多利亞    港上空,歷時約一分鐘,之後繞經港島東南至南區,最後返回大嶼山    ,倘流程順暢預計到九時十五分左右,陸香港國際機場    。民航處處長羅崇文笑言,市民在大平山山頂一帶高地,將會是最佳位置觀賞巨無霸低飛維港的壯觀景象,「在尖東灣仔海傍亦都是不錯,不過就只會見到機肚啦!」
;tux3d2J/f `
K;cP"K&GsHT6op   羅崇文表示,早前已就低飛進行了多次模擬試飛,而處方亦特別成立安全小組,監察當天的飛行情況,並會派出一名有駕駛資格的職員隨機監察,「距離全港最高的IFC二期,橫向距離有千多二千呎,高度就有五百呎,我們計算過安全系數的!」又指巨無霸未有載客,燃油負荷不大,加上當日飛機不會裝上副翼,相信不會製造太大噪音。
n1x CHQ -e:[ JB4E/x,q-f]n
  不過,A380能否成功低飛,尚要視乎天氣,倘周一能見度未能達到九公里,或雲層不到二千呎以上的要求,便有可能改在周二才能展翅低飛。
6}F)zw,O0Z&z@f/N #Y:Ja3H2N`
  另外,是次亞航展設有飛機靜態展,除A380外,其餘八架展機皆為中小型客機,有熟悉航空業人士認為,參展的外國飛機製造商主要是覷準中港兩地富豪,希望開拓中國大陸的市場,單是機殼不計機航內的設備,平均便要二千萬美金,「其中的龐巴迪挑戰者300,賭王四姨太擁有一架,每次去日本    購物時就會用。」Eu'FIc Qd
WOFp4J:sK8s
  亞航展佔地五萬平方米,劃分十二個國家展館,逾五百二十家參展公司來自二十個國家,主辦單位預計吸引一萬名參觀人士。 O\5zARg{O$e

Kt1v.\-r'Bad =====================================================
F!` D4e#y@j7Cz.` 大家點睇?
wK8S@*d
xl*Yp8CX7a].nm 我第一個感覺係太危險, 係人口最密集的地方攪埋D咁既野, 一有意外就變成大災難.
qQ7[q"@(i 一個唔好彩, 撞左落其中一大廈, D大廈好似骨牌咁, 港島區咁就無左.9k0K@tUG

(~ O0X0C\P l 第二個感覺係好嘈. 以前啟德已經好嘈, 今次架飛機仲要大D, 飛得仲要低D.1o O]'p(~$X|4Ht

N7P5V3{}1_KX 第三就係, 好想上IFC 丟石仔, 真真正正打XX.

逃犯2 發表於 2007-8-31 12:55 PM

飛得太慢,有危險

唔喺花式表演,對比當年使啟德航道時,穿過鯉魚門時,都是1000呎左右,但如本貼所講,每分鐘飛行三米,肯定太慢!!!!!!!!

pchong 發表於 2007-8-31 03:12 PM

我都好想見下架A380,睇吓係唔係好大架

QuiGonJinn 發表於 2007-8-31 03:35 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ronald711 發表於 2007-8-31 06:44 PM

應該真係幾莊觀!}-~0a2RC X t
不過...早上八點上到山頂.....未免太難hahaa
:FPGop8g{ x#m4lE*Am m
btw,,,其實會唔會係每秒飛行3米呢....我覺得比較合理!
+b/|u8EZR ~,Z 每分鐘飛行三米....仲要拆o左副翼.....? 聽落好危險!
u)LHz1Iz b 直升機咩你估....xDD

MingLai 發表於 2007-9-1 12:08 AM

數字肯定錯誤,這個速度一早墜機好耐!

mocsonson 發表於 2007-9-1 01:59 AM

A380好正!
Dd)g-@t-I I4Tw 巨無霸!
;[ sFznQe _b\ 呢架野唔知cost幾錢呢@@

yuri 發表於 2007-9-1 05:55 AM

A380 引 擎 是 目 前 全 球 噪 音 最 小 的 航 機 應該唔會好嘈4Ry+tsH?L8r b

6{b7Y:be:X^9| 我都好想睇下 不過太早了 到時都係睇新聞播算lu...

逃犯2 發表於 2007-9-1 08:26 AM

[quote]Originally posted by [i]mocsonson[/i] at 2007-9-1 01:59 AM:
b.D I |6tVj'c6WD A380好正!M1qr/t9ag5h{
巨無霸!@G*QgL
呢架野唔知cost幾錢呢@@ [/quote]
\+I/GMJ #oL5eZZ lf&?,O"z
廿幾億港紙。

小小康 發表於 2007-9-1 12:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ngauwong 發表於 2007-9-2 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]小小康[/i] at 2007-9-1 12:23:
0Jt*SC T}"om L.u
|7RB"KK\ M &O%T@1nH E
預計當天七時半,便會啟動巨無霸... [/quote]-xEes"kx,`R WS
係low每分鐘點飛行3米,叫人行都辛苦啦

小小康 發表於 2007-9-2 12:15 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

alienck 發表於 2007-9-2 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]小小康[/i] at 2007-9-2 12:15 AM:
!n8r0W a(O`] TeB
5^J"R]j'{ _*[??eDWV
:agree::agree: Mei8E*i["?
報紙出錯o者....:haha::haha:7z+d1k qP;r
n ~ ]T'n$l
如果真係咁,起碼成個月先番到機場:D:D
PF$qY)~? Mn
FZ"t6f#gp2MF(Lu@1?H [[i] Last edited by 小小康 on 2007-9-2 at 12:17 AM [/i]] [/quote]
u,dw1R `$Wgs!X#`
(yy5g%qJ!} 可能係3[color=Red]m/s[/color]吧............

alienck 發表於 2007-9-2 12:37 AM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2007-9-2 12:32 AM:$dd I"d/r
b S*z"`$W+A `
f"a&Dc1TH
可能係3[color=Red]m/s[/color]吧............ [/quote]
Z;J(K RuH@
8B&hjb }%LQ 另外
M;G-~r2| ^a 1 U.S. survey mile (also called "statute mile") = 1 mi = 5280 ft
jAL"y-~C%H2h/p"p 1 international mile = 1 mi = 5280 ftS5^V^L U
1 ft = 0.3048 m
U0r-S[G'Z cV K 所以 1mi = 1.6kmK8Xn[!xz&Q t

V+L7z}d(k ref: [url=http://physics.nist.gov/Pubs/SP811/appenB.html]NIST[/url]

逃犯2 發表於 2007-9-3 02:31 PM

30公里

香港島東到西約12公里南北約7公里,飛個圈計30公里,每分鐘飛3米,等佢飛個圈應該要幾長時間。

mhkk 發表於 2007-9-3 02:36 PM

[quote]Originally posted by [i]小小康[/i] at 2007-9-1 12:23 PM:EhiQ @_}y"z)A

k Y(V9t0[1R,C ?'T'p"Z#HY
每分鐘飛行三米... [/quote]
8o V?-s~ Ly]] m6K 我信:dev:
4aQ FB1K:oy.x .H7uJx)D vT6x y
^#rQ;[!L&@
f^0@S-x!v2R
g:`l9bn
U2Iu1yMfH
F1j$Hy-mq x&Ke

cb0R9iI*QP o R.eX2a]j
V3VjnG$e
x0`M4A!K;uE9]O

CJ}o ? o.} TW l2C l%Sr
$Wl.{7S!Y]6V`
3y+},S3W9u \5x IWkT{
E-h'd(\V7R6a

r2aFo l?P 佢係直升機既話:dev:

pchong 發表於 2007-9-3 05:45 PM

A380是最靜同最慳油
@K,|9L7W@ 我都好想睇下,不過唔想太早返工

大家樂1234 發表於 2007-9-3 09:12 PM

[quote]Originally posted by [i]mocsonson[/i] at 2007-9-1 01:59 AM:
8{9~8e6kDErn A380好正!
Z9QvUN9A 巨無霸!MO#rqc+`U{n*Q tS
呢架野唔知cost幾錢呢@@ [/quote] Vs qp'YF6lw
不如諗下佢墜機
Xt`;F g 邊個要負責同埋要賠幾多億港紙丫拿

msv 發表於 2007-9-4 06:56 AM

離地300.....一支二戰舊式RPG 一定中...8|~0w\)] G
可能拉登會係今日落手XD

12d3 發表於 2007-9-4 09:45 AM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-9-4 06:56 AM:!ukG5PO_3S
離地300.....一支二戰舊式RPG 一定中...6Q{lCs%mL
可能拉登會係今日落手XD [/quote]
yvA Q RU*j y
{^NPhB'?DL :eek::eek:
`o!n"p3f0c#H[ 係喎, 真係冇乜人諗過襲擊問題

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.