娛樂滿紛 26FUN's Archiver

逃犯2 發表於 2007-9-4 09:54 AM

RPG7

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-9-4 06:56 AM:
-vLkT/k5d 離地300.....一支二戰舊式RPG 一定中...
.~9aM.Q { q R3] i/gd 可能拉登會係今日落手XD [/quote]
N"|Wl7x}8P 是說用RPG7吧,目前流行的RPG7並非二戰舊式,二戰舊式是鐵拳。

msv 發表於 2007-9-5 05:06 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at  09:45 AM:
8[Sh-tV"D)ITH j :hM3W5Ze3D v$s)P

o Rx2F}k6o@)kD :eek::eek:
9[*u$dyY2r:xg 係喎, 真係冇乜人諗過襲擊問題 [/quote]
{}}o.Fy0JX7U!c l ntu%SH:bc
其實玩放白鴒都可以XD
K#U+wu(Xj;Vz!g 唔幾多,十幾廿隻就可以

shehboy 發表於 2007-9-7 02:05 AM

A380飛向IFC2嗰段片令人想起911, 好心要搞d咁既野都唔好揀九月初黎做啦.

逃犯2 發表於 2007-9-7 12:35 PM

開火

好彩唔喺今日,今日開始有3隻美國戰艦泊在香港水域,見佢低飛,神起喺會開火。

卡娃兒 發表於 2007-9-7 03:49 PM

好似就趺就趺咁~好鬼牙煙:haha:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.