娛樂滿紛 26FUN's Archiver

12d3 發表於 2007-8-31 11:29 AM

A380巨無霸周一繞港低飛

(星島) 08月 31日 星期五 06:30AM 1Hoc#JR qO
(綜合報道)P uz2FdzZT8m!~

-q#sF2g!}mG*D6X b`2_\o$}4i+K

/D](EU$r){$kZ (星島日報    報道)一連四日全球最大型的民用航空展「亞洲國際航空展覽會暨論壇」將於下周一舉行,是亞航展十四屆以來首次移師本港舉行。全球最大型的空中巴士A380更將在當天早上八時,在本港上空低飛,揭開展覽序幕,市民站立太平山頂將可俯瞰巨無霸低飛香港的奇景。
M4N2t9e\T Y6ye(d$aQW7}V9\
  亞航展將於下周一至四,假亞洲國際博覽館    舉行。主辦單位、法國    空中巴士及民航處    昨日正式宣布,巨無霸A380將會在周一早上,突破性以低於二千呎的高度低飛香江,與香港市民近距離接觸,為亞航展揭開序幕。
!R a.^G.Dx2V
\!y#|+ty6{,X9x   預計當天七時半,便會啟動巨無霸的引擎,至八時前將會正式起飛,以不低於一千呎的高度、時速一百九十浬(即每分鐘飛行三米的速度)由西向東飛行。
%u:_-@)?n
iYm m+[zO?%a&h   巨無霸會先經過青馬大橋    ,再到港島西區上空,橫過維多利亞    港上空,歷時約一分鐘,之後繞經港島東南至南區,最後返回大嶼山    ,倘流程順暢預計到九時十五分左右,陸香港國際機場    。民航處處長羅崇文笑言,市民在大平山山頂一帶高地,將會是最佳位置觀賞巨無霸低飛維港的壯觀景象,「在尖東灣仔海傍亦都是不錯,不過就只會見到機肚啦!」4vsm@'[

9p z It R,l [ UX   羅崇文表示,早前已就低飛進行了多次模擬試飛,而處方亦特別成立安全小組,監察當天的飛行情況,並會派出一名有駕駛資格的職員隨機監察,「距離全港最高的IFC二期,橫向距離有千多二千呎,高度就有五百呎,我們計算過安全系數的!」又指巨無霸未有載客,燃油負荷不大,加上當日飛機不會裝上副翼,相信不會製造太大噪音。
6`5^nkYz ? ?
&_-UAMW7ee#f]   不過,A380能否成功低飛,尚要視乎天氣,倘周一能見度未能達到九公里,或雲層不到二千呎以上的要求,便有可能改在周二才能展翅低飛。-vQ)uJM%\Jmm

wWg6gI8y+JC   另外,是次亞航展設有飛機靜態展,除A380外,其餘八架展機皆為中小型客機,有熟悉航空業人士認為,參展的外國飛機製造商主要是覷準中港兩地富豪,希望開拓中國大陸的市場,單是機殼不計機航內的設備,平均便要二千萬美金,「其中的龐巴迪挑戰者300,賭王四姨太擁有一架,每次去日本    購物時就會用。」4? f6|PfB}0AI

Ts9V~6i%e   亞航展佔地五萬平方米,劃分十二個國家展館,逾五百二十家參展公司來自二十個國家,主辦單位預計吸引一萬名參觀人士。
{4?A [0I I+l e7|n!L1zW%lR
=====================================================
s.V8t)Q^Q|? 大家點睇?*dEHH j |/`\/](y0M6W@
.~"^+JI7?LT
我第一個感覺係太危險, 係人口最密集的地方攪埋D咁既野, 一有意外就變成大災難.
A5@8y3p]Q 一個唔好彩, 撞左落其中一大廈, D大廈好似骨牌咁, 港島區咁就無左.Mwg!PYt `(gOx

b H!h5aun#M&Mk? 第二個感覺係好嘈. 以前啟德已經好嘈, 今次架飛機仲要大D, 飛得仲要低D.
*U-Bs MT
KP;N)wa 第三就係, 好想上IFC 丟石仔, 真真正正打XX.

逃犯2 發表於 2007-8-31 12:55 PM

飛得太慢,有危險

唔喺花式表演,對比當年使啟德航道時,穿過鯉魚門時,都是1000呎左右,但如本貼所講,每分鐘飛行三米,肯定太慢!!!!!!!!

pchong 發表於 2007-8-31 03:12 PM

我都好想見下架A380,睇吓係唔係好大架

QuiGonJinn 發表於 2007-8-31 03:35 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ronald711 發表於 2007-8-31 06:44 PM

應該真係幾莊觀!
%j2D!I:? @ 不過...早上八點上到山頂.....未免太難hahaa#oV${w#vLw.Q
rHa"D6j,Gf
btw,,,其實會唔會係每秒飛行3米呢....我覺得比較合理! [ b"sG9Z$s8|} K
每分鐘飛行三米....仲要拆o左副翼.....? 聽落好危險!?q"{+C6c |eHK
直升機咩你估....xDD

MingLai 發表於 2007-9-1 12:08 AM

數字肯定錯誤,這個速度一早墜機好耐!

mocsonson 發表於 2007-9-1 01:59 AM

A380好正!FqM w9L6x'|
巨無霸!
'V/m/qV3[0^5W 呢架野唔知cost幾錢呢@@

yuri 發表於 2007-9-1 05:55 AM

A380 引 擎 是 目 前 全 球 噪 音 最 小 的 航 機 應該唔會好嘈 A5j*`7^*G;z_x
w$eIB iN;u z
我都好想睇下 不過太早了 到時都係睇新聞播算lu...

逃犯2 發表於 2007-9-1 08:26 AM

[quote]Originally posted by [i]mocsonson[/i] at 2007-9-1 01:59 AM:
Xc F&GD7c"L2S3A A7~ A380好正!)k {(r#o%C&e^G(}I
巨無霸!
3Dm8z4V(e.KJQ:q n 呢架野唔知cost幾錢呢@@ [/quote]0f[Dt^

N\"c W"n2q 廿幾億港紙。

小小康 發表於 2007-9-1 12:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ngauwong 發表於 2007-9-2 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]小小康[/i] at 2007-9-1 12:23:
u#`Q] aQp3l R-UG Cs/i_}9d7R cX|3VI a5B

$`,U O"O!`1V$A 預計當天七時半,便會啟動巨無霸... [/quote]
/P`+FOh }]a 係low每分鐘點飛行3米,叫人行都辛苦啦

小小康 發表於 2007-9-2 12:15 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

alienck 發表於 2007-9-2 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]小小康[/i] at 2007-9-2 12:15 AM:
y| Jhc#sg9ZZ a&hi ?!D\N^
;K M0c x:z9y` u o2f z
:agree::agree:S0c~g M
報紙出錯o者....:haha::haha:
0b1}1^f_/x-Fs
"~R3jAe mY 如果真係咁,起碼成個月先番到機場:D:D
RLK7@z+@*Q `"s9Q|:w
[[i] Last edited by 小小康 on 2007-9-2 at 12:17 AM [/i]] [/quote]O"Q }Cw*G;{Bu

t#Z2RX |'KW 可能係3[color=Red]m/s[/color]吧............

alienck 發表於 2007-9-2 12:37 AM

[quote]Originally posted by [i]alienck[/i] at 2007-9-2 12:32 AM: Rt&z#weh

&O.Z5HQO I A
q_fG*_9CY!J 可能係3[color=Red]m/s[/color]吧............ [/quote]
*X!wD*V5hkQf8t /v(yd(p g"v$s g0_
另外4s ?,h(I+u'OL?
1 U.S. survey mile (also called "statute mile") = 1 mi = 5280 ft
kj/_J*B 1 international mile = 1 mi = 5280 ftnYNhCXv
1 ft = 0.3048 m
i:G(r-V-Iz9P2z 所以 1mi = 1.6km"E4q!U%FYI]

^%U8V _ Q J vl#N;O t ref: [url=http://physics.nist.gov/Pubs/SP811/appenB.html]NIST[/url]

逃犯2 發表於 2007-9-3 02:31 PM

30公里

香港島東到西約12公里南北約7公里,飛個圈計30公里,每分鐘飛3米,等佢飛個圈應該要幾長時間。

mhkk 發表於 2007-9-3 02:36 PM

[quote]Originally posted by [i]小小康[/i] at 2007-9-1 12:23 PM: K R p4\%uiE@Y
;ka hk\&\ n v
-P-C0J3_o[ L
每分鐘飛行三米... [/quote]5s+EC#}IW6K*]
我信:dev:
"{t1Z-~ ] ~,\,G6J|k%A$N
v3ZLS{7zp
,pA3Ync ng r8Jp

fPU$j#b,z9l(_7s 2ee @Q)wvm
3M*s!G1f$fn u

D-G|o#zt6h,GX!e m -W{i$\uP j,uN
)CyP6elIN De e `

'n.q'Ep?+GpB;|c4J Y.p:kx-O$t

5`l%kik\Fg8i'{ tt
,bXm&nHsc S5T`M)|} JZIx
#q%[U D,s}:aN{
%[h ^;tQ`1o0K$F L%^
佢係直升機既話:dev:

pchong 發表於 2007-9-3 05:45 PM

A380是最靜同最慳油
:guv:d u(t/Y 我都好想睇下,不過唔想太早返工

大家樂1234 發表於 2007-9-3 09:12 PM

[quote]Originally posted by [i]mocsonson[/i] at 2007-9-1 01:59 AM: D7\#['u2_q$j,K
A380好正!U6{nw-fpJ0HH5g
巨無霸!
W `/Q8}*eO/ubm 呢架野唔知cost幾錢呢@@ [/quote]
}$W\ dJc 不如諗下佢墜機3u7YI ~i6G(F^
邊個要負責同埋要賠幾多億港紙丫拿

msv 發表於 2007-9-4 06:56 AM

離地300.....一支二戰舊式RPG 一定中...QH9P%AcMLV5H
可能拉登會係今日落手XD

12d3 發表於 2007-9-4 09:45 AM

[quote]Originally posted by [i]msv[/i] at 2007-9-4 06:56 AM:
!_}m gjw 離地300.....一支二戰舊式RPG 一定中...+^GoFZ
可能拉登會係今日落手XD [/quote]
d4Ke(O~"W
#a$Oufi ]k&?-BU!S :eek::eek:
-YuB3i"V 係喎, 真係冇乜人諗過襲擊問題

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.