娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Legendrick 發表於 2007-9-2 02:18 AM

有冇儲slam dunk?

岩岩係個櫃度搵番套slam dunk.. 雖然封曬塵..但係我睇番..  哇..真係睇咁多次都一樣咁正..  打山王果時到而家我都一樣咁緊張!!:):)

Asurada129 發表於 2007-9-2 03:01 PM

我都買左box set~~4?Jk&g-j(i
每次睇...都好正~~
VVbc |a-I 睇住櫻木成長....真係好正~!

jordanwong 發表於 2007-9-2 03:07 PM

我非常喜歡入樽
~.A||5Hu6y.P4D.c W?:P4W/I9fWGM
但係.......................... 我只愛睇佢既漫畫
/|$tz&Py9^
uY Ky$|*rzp 動畫吾得

YingTung 發表於 2007-9-2 05:39 PM

我諗好多人同我一樣,都會不停係咁睇28-31期~~~

ken1 發表於 2007-9-2 07:47 PM

我睇左成套slam dunk 5次
,I ~FOQ 每次睇好緊張
n9Ek wvNyR 雖然知道個結局係點
N%vDNC[Uf6f x 但係真係好好睇%p`(`j;c$C/Ezt(zg"e
28-31集
0_ Qmo6w#^*Wn;_)t 櫻木既打不死精神好勁SI[o? |
睇到眼濕濕
BGL8D2N{2f
\D2l"|_Lu 不過好似傳左幾年既slam dunk2都冇左件事咁

head 發表於 2007-9-2 08:31 PM

[quote]Originally posted by [i]ken1[/i] at 2007-9-2 19:47:!P[aC%}A
vG"GM {"@G
每次睇好緊張,{(_F8E3M(K
雖然知道個結局係點fR U0suc6@ vfn8N
但係真係好好睇
#U9J"\"eD*Vk8W 28-31集
}&n?!Bj,L)n 櫻木既打不死精神好勁
.N&~wT(YQ!SJb 睇到眼濕濕[/quote]
Dk2m,[?@ cvmJ:K6c Z!ni&_
:agree::agree::agree::agree::agree:
Lrw(C/WFp 覺得掂最既對白 "老頭子, 你最光輝的時刻是何時 全日本時代嗎? 而我呢......就是現在!@W],Br;E

PKe5@;rhN&V1a 睇幾多次入樽都咁好睇:good::good::good::good:  睇唔厭:win::win::win::win:

clkgtr 發表於 2007-9-2 09:08 PM

成套漫畫我睇過超過十次, 多過廿次都可能有#nnl-Z"A
電視睇過全套 3 次
}tK L!^(\9V
xG"Fptn)kE 但係睇極都係咁好睇, 以前放假果時, R5N E]&Gx%p3r V'|u?
我試過幾次冇喇喇夜晚十一二點攞出嚟睇, 睇晒全套漫畫&Z]&d\ k(^oc
7RThR0OC#i
我都係最鍾意山王果一段
+p?s!]XY 最初落後20分, 比流川平反敗局2R \)\vc4Fq0q'm%e0h%d
第二次再落後20分, 又比三井平反敗局
(ZEe#a8A 最後再由櫻木呢一個「新丁」幫球賽勝出比賽
/h(S g*i\z
g1a'C*Iv5}0i [%? 不過, 睇完之後總係覺得有d失落感, ^5Z g Bi1\;P C];D
雖然佢地贏到山王, 但係就輸咗比愛知學院, 八強止步
k&i#Doe7H]j %U` E:V(o+aH?W'x}
由最初縣內要佢地輸比海南, 就已經留低咗要佢地八強止步既伏線.x-nn_q9nh&Z
\'_%t,u I.W/w+B~Y
不過, 作者呃人既, 又話第一部完
#R#Z,@tE B,d 咁第二部去咗邊 :gun::gun::gun::gun::gun::gun:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.