有冇儲slam dunk?
岩岩係個櫃度搵番套slam dunk.. 雖然封曬塵..但係我睇番.. 哇..真係睇咁多次都一樣咁正.. 打山王果時到而家我都一樣咁緊張!!:):) 我都買左box set~~4?Jk&g-j(i每次睇...都好正~~
睇住櫻木成長....真係好正~! 我非常喜歡入樽
W?:P4W/I9fWGM
但係.......................... 我只愛睇佢既漫畫
動畫吾得 我諗好多人同我一樣,都會不停係咁睇28-31期~~~ 我睇左成套slam dunk 5次
每次睇好緊張
雖然知道個結局係點
但係真係好好睇%p`(`j;c$C/Ezt(zg"e
28-31集
櫻木既打不死精神好勁SI[o?|
睇到眼濕濕
不過好似傳左幾年既slam dunk2都冇左件事咁 [quote]Originally posted by [i]ken1[/i] at 2007-9-2 19:47:!P[aC%}A
vG"GM{"@G
每次睇好緊張,{(_F8E3M(K
雖然知道個結局係點fR U0suc6@ vfn8N
但係真係好好睇
28-31集
櫻木既打不死精神好勁
睇到眼濕濕[/quote]