娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 老麥廣告最後素琪個表情好似想講
mhkk
發表於 2007-9-3 01:40 PM
老麥廣告最後素琪個表情好似想講
老麥廣告最後素琪個表情好似想講
5xW:a+q0}6m:zi i;t p
zx2b*dag!eW
你頭先好似冇洗手坡:dev:
\%P"Q'NV%j)[VX
t}e/FR0\
8P+oX]CP_ E]h
有冇人有呢個感覺:dev:
SCM
發表於 2007-9-4 06:37 PM
[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2007-9-3 01:40 PM:
*Z5u0|ZHP
老麥廣告最後素琪個表情好似想講
Z0v5qc]Q(PU
L1gl,H4TqwZ
你頭先好似冇洗手坡:dev: