娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 大陸買吊燈
pchong
發表於 2007-9-3 05:47 PM
大陸買吊燈
有冇人試過?
@%BUNx2h:pe
好似平香港30-40%
1k#gm[5E#Q4Hw5YII
自己Setup又難唔難呢?
0v[ O m:B}R)}e
'Eb+IO.Y^3qa/hMSQ
Thanks
au212001
發表於 2007-9-3 11:13 PM
平d, 不過款就多好多好多, 簡到你發紋都似, 而且安裝就睇番個設計
co`AMm@cn
我而家用個盞都幾煩, 俾香港的師傅整, 都搞佐好耐, 仲要整爛佐其中一支燈管
}{Ij3p)LV$b5Kf
到而家都配吾番支一模一樣...你都要諗埋e樣...
pchong
發表於 2007-9-4 04:02 PM
ic..how much to pay for the 師傅?
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.