娛樂滿紛 26FUN's Archiver

YoUmEhEsHeIt 發表於 2007-9-4 03:38 PM

喂......

我終於有關100貼喇!我仲想問記唔記得
`h\n&_$}1{,H 你地第100貼果陣係咩貼呀?:D:P:cry::mad::clap::love::good::photo::sleep::fight::secret:

勇勇 發表於 2007-9-4 03:41 PM

你有100分先出個POST興祝啦:haha::haha::haha:
$O,hd&A1XZq 100分個POST我就記得:):):)

無奈 發表於 2007-9-4 03:44 PM

我平時都係睇既多..回覆次數都比較少.. X"| P7w!}Rh`]g
而且甚少會開post...
#M oXh'c L"x*x~2| E 睇來我都係有排先有100分...
wV_,z'{)t.B'V 不過..我唔會拎分而係咁開post..

勇勇 發表於 2007-9-4 03:58 PM

[quote]Originally posted by [i]無奈[/i] at 2007-9-4 15:44:
v)k:_o[B&W 我平時都係睇既多..回覆次數都比較少..U2cADOcPZs
而且甚少會開post...
'c{w7lpBk ZT 睇來我都係有排先有100分...GlwQ0T8a
不過..我唔會拎分而係咁開post.. [/quote]
/d-f)_t,l3R1g 我都只係出過26個POST:P:P:P:P
LTW&a!r H.j 唔出POST冇問題,但係唔回POST真係好難會有積分喎,如果唔夠積分又好難睇得到D正POST正相喎,朋友你話係唔係:):):):):):):)

BOYDWAN 發表於 2007-9-4 04:08 PM

[quote]Originally posted by [i]YoUmEhEsHeIt[/i] at 2007-9-4 15:38:
(Q s%p p6f,I^ 我終於有關100貼喇!我仲想問記唔記得+yh Qu7uiJ
你地第100貼果陣係咩貼呀?:D:P:cry::mad::clap::love::good::photo::sleep::fight::secret: [/quote]
J s'apy `C {8bS
RU x k1}E
9c ML]2@q a'r 咁都得.............:haha:

無奈 發表於 2007-9-4 04:18 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-9-4 03:58 PM: P)o8e,mjb1vOb

q+B*q [yS 我都只係出過26個POST:P:P:P:... [/quote]&`(fKwh7KW0{

pG+Np'y!K0gx1W:] lJ1H3v D0Y]}n/u
我明白..所以我都會開始回下post...b4e6g:S!^7~
不過..有時見到有d post都唔多想回覆(個人感覺):clap:
r{4Ntbi0N%VJj 請唔好介意..:):)

勇勇 發表於 2007-9-4 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2007-9-4 16:08:7a3I9\?.t*n!@f.@

F[%{.i IQ?+iKH D g5KVz^U DV
\yg'Wz(_/Y
咁都得.............:haha: [/quote]
#j` }#f'm3cl [color=Blue]BOY BOY[/color]你第100帖係咩野帖啊:o:o:o:o:o,I|#]FqK@?+vH4DH
不過你有26727張帖又點會記得:D:D:D:D:D:D

勇勇 發表於 2007-9-4 04:29 PM

[quote]Originally posted by [i]無奈[/i] at 2007-9-4 16:18:C[1RH aDD$y l^
O?1ZC4h

)o8~cb)[ Ow&I `m] a+m;Q4S
我明白..所以我都會開始回下post...)X5ACu.Y4H ?y
不過..有時見到有d post都唔多想回覆(個人感覺):clap:*DoljU$g*S
請唔好介意..:):) [/quote]!S$Js8p$h)B*oQ:H
我都係:):)唔會係POST都回:P:P不過又唔好一D都唔回:):)

sakura310 發表於 2007-9-4 05:27 PM

不錯ma^^
/~5sc P A)D(e"n0e*O(e 努力發d有質責的帖子 Pq(N%N?&t{5~
好快到600分
{WW g8M1]#Fp
XOoP%k`$~ 我記得我600分時好似開過一次貼(定係用左黎回覆呢?)
+w g.z_qOVIP 1000貼時好似都有開過 j)tE kbu
下次目標係2000,5000同10000貼

BOYDWAN 發表於 2007-9-4 05:54 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-9-4 16:27:
O3}:n.w0JRn
ys6G \i$]\ [color=Blue]BOY BOY[/color]你第100帖係咩野帖啊:o:o:o:o:o
Tl:u6eXp U0fMr 不過你有26727張帖又點會記得:D:D:D:D:D:D [/quote] J[2teH [
5Q"H.[ X%Ew
3EC Yr }C1~ms
/F-^*\J8c7uRQQ@
哈~其實我一直都係回帖多~:PU't6|E8hv0l C.`0Xy G
唔計"性版",我喺EF第一個出嘅帖就係"頑童俱樂部"咯~:P
G X Q m0sRw 嗰陣成日比版友話我咖,淨回帖唔出帖,出吓帖同大家玩吖嘛~:PJ*Ko ]c"v
經佢地鼓勵下所以我先學人出帖咯~:P:D
f\T*\fU
| a/cH3k6f v%i 我都真係要揾吓我第100帖回覆係乜先得~:D:D:D

eqhigh 發表於 2007-9-4 05:55 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-9-4 04:27 PM:F"~4Xn%[N$V-z
7uyY5kID#nRJ
[color=Blue]BOY BOY[/color]你第100帖係咩野帖啊:o:o:o:o:o a6J` u"R_&V
不過你有26727張帖又點會記得:D:D:D:D:D:D [/quote]Ya$`2Wo&A$e_ ?G
dA;x*@V/R2w,u
你問佢第10000個帖係咩仲好啦:lol::lol::lol::lol:

wer 發表於 2007-9-4 06:05 PM

我記得我的第100貼好似是在考眼光回的:P

d228216 發表於 2007-9-4 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2007-9-4 05:54 PM:
zG `fhw%]o'vhio
1s X~4kA&R:F'F S,Z&mc3M&`z5v o

/[5q:Rw^0W7rR} 2jPSau(]6zMi.v
哈~其實我一直都係回帖多~:P
Kz)Tc#Y'ZaRx ... [/quote]3]$D L}9`|Ui
巴屎閉:noway::noway::noway::noway:

勇勇 發表於 2007-9-4 07:34 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-9-4 19:12:
BY [_Jf
'G"z6jRm8Z6L 巴屎閉:noway::noway::noway::noway: [/quote]
#u C)_4X m? dd你又點啊!記唔記得100帖係咩野啊!:):):):):):)

勇勇 發表於 2007-9-4 07:36 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2007-9-4 17:54:
?q6CC7qS8wO
Ol G J*G7I)j 1}E7MXDS _cX%s
{8w"e-W7h+Q q

9b6S%R,fD 哈~其實我一直都係回帖多~:PM+Q&Cfo r1tZ
... [/quote]
\6U LT6h!c@:e 我都係回帖多出帖少喎:kicking::kicking::kicking:.oRTBD9R-f!t4P
我遲D會唔會做到版主呢:redface::redface::redface::D:D:D

d228216 發表於 2007-9-4 07:55 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-9-4 07:34 PM:k+?}#A.]3` zB

F p/N4_,TK5^kB dd你又點啊!記唔記得100帖係咩野啊!:):):):):):) [/quote]
5h4t y0N)} 頭果幾百貼應該你係喺aio覆既 thanks for share:D [03-04]

勇勇 發表於 2007-9-4 08:05 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-9-4 19:55:bava(s6iMBF#SM?
P#_,|:o-u)Sg
頭果幾百貼應該你係喺aio覆既 thanks for share:D [03-04] [/quote]
.]3x ^ Y+ctHju 唔搵啦!咁耐點搵啊!:kicking::kicking::kicking::kicking:
l.?I6Xx BjS'YM 問下之嗎!:P:P:P:P

d228216 發表於 2007-9-4 08:06 PM

[quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-9-4 08:05 PM:
`D#d\ \ @!j%R p'];_YAuzV
唔搵啦!咁耐點搵啊!:kicking::kicking::kicking::kicking:
'G I&I8w%sh 問下之嗎!:P:P:P:P [/quote]:J+F f/gB+qJMc
點搵???

勇勇 發表於 2007-9-4 08:19 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-9-4 20:06:
@0e7EsMj.o q sO*p:W:xlg X;p
點搵??? [/quote]
%Z1zT#bK:P+DkeT 唔係搵唔到,只不過係我唔搵姐:P:P:P:P

mhkk 發表於 2007-9-4 09:04 PM

[quote]Originally posted by [i]sakura310[/i] at 2007-9-4 05:27 PM:{ k,|j|+v@
不錯ma^^!lrPu&c
努力發d有質責的帖子
t`?:]yE f 好快到600分
N3vPRDA(Y$K IF&OQ#[(V!P
我記得我600分時好似開過一次貼(定係用左黎回覆呢?)H"Y&l2N9D ]5i6o#W ~5p
1000貼時好似都有開過
,B8j}hUV 下次目標係2000,5000同10000貼 [/quote] Z*}._w\!rnj#B
係咪個個呃分貼:dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.