喂......
我終於有關100貼喇!我仲想問記唔記得-a_*?~!x^"l-mos'k你地第100貼果陣係咩貼呀?:D:P:cry::mad::clap::love::good::photo::sleep::fight::secret: 你有100分先出個POST興祝啦:haha::haha::haha:
100分個POST我就記得:):):) 我平時都係睇既多..回覆次數都比較少..
而且甚少會開post...
睇來我都係有排先有100分...
不過..我唔會拎分而係咁開post.. [quote]Originally posted by [i]無奈[/i] at 2007-9-4 15:44:L,e{1MOd
我平時都係睇既多..回覆次數都比較少..
而且甚少會開post...5?(fay"J3l
睇來我都係有排先有100分...
不過..我唔會拎分而係咁開post.. [/quote]
我都只係出過26個POST:P:P:P:P.rhk4Or@
唔出POST冇問題,但係唔回POST真係好難會有積分喎,如果唔夠積分又好難睇得到D正POST正相喎,朋友你話係唔係:):):):):):):) [quote]Originally posted by [i]YoUmEhEsHeIt[/i] at 2007-9-4 15:38:{jJ#c A6^8f$|
我終於有關100貼喇!我仲想問記唔記得
你地第100貼果陣係咩貼呀?:D:P:cry::mad::clap::love::good::photo::sleep::fight::secret: [/quote]
OxC |T? \
n8vaf8O
咁都得.............:haha: [quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-9-4 03:58 PM:kl/w2q[1h$['|
Y:u2R;J[7O6?
我都只係出過26個POST:P:P:P:... [/quote]dbt^B4Nt'p
q5NX/dRSFN?
我明白..所以我都會開始回下post...
不過..有時見到有d post都唔多想回覆(個人感覺):clap:0ZZkKtNg R
請唔好介意..:):) [quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2007-9-4 16:08:
'J _{?)Xz!i,~
+tW3^5Pa7a9QN3P
咁都得.............:haha: [/quote]
[color=Blue]BOY BOY[/color]你第100帖係咩野帖啊:o:o:o:o:o
不過你有26727張帖又點會記得:D:D:D:D:D:D [quote]Originally posted by [i]無奈[/i] at 2007-9-4 16:18:
YK|9l2J!q3Q8]
我明白..所以我都會開始回下post...mE(_(d%[
不過..有時見到有d post都唔多想回覆(個人感覺):clap:
請唔好介意..:):) [/quote]
我都係:):)唔會係POST都回:P:P不過又唔好一D都唔回:):) 不錯ma^^
努力發d有質責的帖子
好快到600分G:_:G4q;e^7hL C
x0CiOai
我記得我600分時好似開過一次貼(定係用左黎回覆呢?)
1000貼時好似都有開過
下次目標係2000,5000同10000貼 [quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-9-4 16:27:n'XL|` {Cx]
[color=Blue]BOY BOY[/color]你第100帖係咩野帖啊:o:o:o:o:o
不過你有26727張帖又點會記得:D:D:D:D:D:D [/quote]
&X1A7X s$@7Jk2W
哈~其實我一直都係回帖多~:P6G Bh:e2z S
唔計"性版",我喺EF第一個出嘅帖就係"頑童俱樂部"咯~:P
嗰陣成日比版友話我咖,淨回帖唔出帖,出吓帖同大家玩吖嘛~:P@.w6r%i(O![:]1x
經佢地鼓勵下所以我先學人出帖咯~:P:D
我都真係要揾吓我第100帖回覆係乜先得~:D:D:D [quote]Originally posted by [i]勇勇[/i] at 2007-9-4 04:27 PM:wP+D5J:ar]
i9{K\$|c C1T
[color=Blue]BOY BOY[/color]你第100帖係咩野帖啊:o:o:o:o:o
不過你有26727張帖又點會記得:D:D:D:D:D:D [/quote]
W~KM7rbs!kh
你問佢第10000個帖係咩仲好啦:lol::lol::lol::lol: 我記得我的第100貼好似是在考眼光回的:P [quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2007-9-4 05:54 PM:
c)x-w crWy2{1h
|!w3XNCX P:e9^
哈~其實我一直都係回帖多~:PF,}^u/c
... [/quote]'XKEtX{
巴屎閉:noway::noway::noway::noway: [quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-9-4 19:12:
巴屎閉:noway::noway::noway::noway: [/quote]
dd你又點啊!記唔記得100帖係咩野啊!:):):):):):) [quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2007-9-4 17:54:
|S`8a3Dj5jv
哈~其實我一直都係回帖多~:Pc6n v Zkn6wF{
... [/quote]