娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-9-4 09:54 PM

大家幾耐剪一次頭髮?

d頭髮長得好撚快4{Rb7G4X4JE
過多兩個禮拜就鬼咁長

SCM 發表於 2007-9-4 09:55 PM

呢一兩年開始就3個月左右一次"u's0nV {g_-SS
以前就一個月一次

tam040046890 發表於 2007-9-4 10:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

alexly 發表於 2007-9-4 10:18 PM

Once a month

但丁 發表於 2007-9-4 10:32 PM

夏天一個月一次, 冬天三個月電一次

leeyanta 發表於 2007-9-4 10:55 PM

大約半年一次(剪平頭裝)

七星天使 發表於 2007-9-4 11:19 PM

我日日洗頭..頭髮勁快長
!QE1E8I#[u ] ]:h 1個月到剪一次...

無奈 發表於 2007-9-4 11:34 PM

我日日沖兩次涼..每次都會洗頭...
6|zF]C~2b6E$}z L 因為我要返學..頭髮咁長唔多好..7iK+N$[(@&J
要一個月剪一次..

tottifung 發表於 2007-9-5 12:18 AM

兩個月一次倒~

wcchan886 發表於 2007-9-5 12:19 AM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-9-4 11:19 PM:#^;SV@ RC'~({
我日日洗頭..頭髮勁快長QN8H1\bM'_!Y6M
1個月到剪一次... [/quote]
h Nf:D2q&b V | VUy3x4HM&F n
乜日日洗頭d頭髮會長得快d既咩
H2PCx.s P(\)ECs 我都係日日洗架

GoodPic 發表於 2007-9-5 12:36 AM

2個月一劑..

msv 發表於 2007-9-5 01:43 AM

最小半年,最多9個月

iiiiiice 發表於 2007-9-5 09:47 AM

一個月一次啦s!Sd3hD{ Vu{
剪完冇耐就長番哂

SCM 發表於 2007-9-5 10:09 AM

想問下大家習慣剷青定係留少少髮尾???

艾力克 發表於 2007-9-5 11:29 AM

一個月一次? :eek:
:["D4U$g)A$o C;q 你地係咪因為剪短, 所以長少少就覺得唔好睇要剪呀? :confused:

米多人不怪 發表於 2007-9-5 11:58 AM

2個月左右一次

逃犯2 發表於 2007-9-5 12:01 PM

深圳客

基本上可以每星期一次,每逢星期六在深圳洗洗剪剪,30元。

七星天使 發表於 2007-9-5 02:08 PM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2007-9-5 12:19 AM:
N"\Uz$j%` 1g(B Z5x[
!o7B-JyXBt
乜日日洗頭d頭髮會長得快d既咩NF2S _8? V5{H1z E
我都係日日洗架 [/quote];GizY s J-q0I
聽日講血液循環..會快D+RJ%`)d/p3M a

SL%w8zr@rS+t SCM:我留少少髮尾

Edgar_Davids 發表於 2007-9-5 04:51 PM

[b]Caution !!!! :fight::fight:[/b]
j-J%ui:E @8T j ^1W"[#[+N`a
I:O,@AdK*S$M
[b]No SWEARS is allowing in here ! :gun::gun:[/b] c })vn z)T
|x S"J Ro {
[[i] Last edited by Edgar Davids on 2007-9-5 at 04:54 PM [/i]]

mhkk 發表於 2007-9-5 08:08 PM

[quote]Originally posted by [i]逃犯2[/i] at 2007-9-5 12:01 PM:
zgp"mx;W&F)o p 基本上可以每星期一次,每逢星期六在深圳洗洗剪剪,30元。 [/quote]
X4XAu+r5j 只係洗洗剪剪:dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.