娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ASPP 發表於 2007-9-4 09:54 PM

大家幾耐剪一次頭髮?

d頭髮長得好撚快
W$Rt [ gj 過多兩個禮拜就鬼咁長

SCM 發表於 2007-9-4 09:55 PM

呢一兩年開始就3個月左右一次
:B.f/C8DaROo ~CY,|5t 以前就一個月一次

tam040046890 發表於 2007-9-4 10:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

alexly 發表於 2007-9-4 10:18 PM

Once a month

但丁 發表於 2007-9-4 10:32 PM

夏天一個月一次, 冬天三個月電一次

leeyanta 發表於 2007-9-4 10:55 PM

大約半年一次(剪平頭裝)

七星天使 發表於 2007-9-4 11:19 PM

我日日洗頭..頭髮勁快長
1B7Uaw PBrc \/tM 1個月到剪一次...

無奈 發表於 2007-9-4 11:34 PM

我日日沖兩次涼..每次都會洗頭...8cV"}.{;S+lu id?
因為我要返學..頭髮咁長唔多好..9d!XIO/Y(T0D
要一個月剪一次..

tottifung 發表於 2007-9-5 12:18 AM

兩個月一次倒~

wcchan886 發表於 2007-9-5 12:19 AM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007-9-4 11:19 PM:
SC7HW#gza)M 我日日洗頭..頭髮勁快長
l s~Y&bQ 1個月到剪一次... [/quote]
@/Pb7fF
OCKD-_ktw-J-H 乜日日洗頭d頭髮會長得快d既咩
url'uN 我都係日日洗架

GoodPic 發表於 2007-9-5 12:36 AM

2個月一劑..

msv 發表於 2007-9-5 01:43 AM

最小半年,最多9個月

iiiiiice 發表於 2007-9-5 09:47 AM

一個月一次啦%j)]TKa6]PV hN'?o
剪完冇耐就長番哂

SCM 發表於 2007-9-5 10:09 AM

想問下大家習慣剷青定係留少少髮尾???

艾力克 發表於 2007-9-5 11:29 AM

一個月一次? :eek:
9v#K _)tI6Qz2vz^P 你地係咪因為剪短, 所以長少少就覺得唔好睇要剪呀? :confused:

米多人不怪 發表於 2007-9-5 11:58 AM

2個月左右一次

逃犯2 發表於 2007-9-5 12:01 PM

深圳客

基本上可以每星期一次,每逢星期六在深圳洗洗剪剪,30元。

七星天使 發表於 2007-9-5 02:08 PM

[quote]Originally posted by [i]wcchan886[/i] at 2007-9-5 12:19 AM:+\o;d1^_"?.rgK-[}

.h-A\*Du;E ;['TBSr3qjj
乜日日洗頭d頭髮會長得快d既咩Zrq XQ?C
我都係日日洗架 [/quote]
@)Vo}w8MEW;J 聽日講血液循環..會快Df H(b~7C

z+O"n7K2i5_9T&i SCM:我留少少髮尾

Edgar_Davids 發表於 2007-9-5 04:51 PM

[b]Caution !!!! :fight::fight:[/b]
7PT[3o!I,gx\`mT "g&S&D1J$osC9h&X,ed

0Bk[:|a1_Y [b]No SWEARS is allowing in here ! :gun::gun:[/b]TsE-Q)iI;l[VX
er%jX){3a,V6w
[[i] Last edited by Edgar Davids on 2007-9-5 at 04:54 PM [/i]]

mhkk 發表於 2007-9-5 08:08 PM

[quote]Originally posted by [i]逃犯2[/i] at 2007-9-5 12:01 PM:
Nr8[)e2sQ$h 基本上可以每星期一次,每逢星期六在深圳洗洗剪剪,30元。 [/quote] d ]vQ3g9}xo-a
只係洗洗剪剪:dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.