娛樂滿紛 26FUN's Archiver

我愛章小慧 發表於 2007-9-5 01:35 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mhkk 發表於 2007-9-5 01:35 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-5 01:31 AM:
]+O2G-d"DqX "倚天"
"}/z;|*C1d6y4y"[.q 1,周芷若(九陰真經)
y5o t"?(II@3q 2,張三丰WE-n\!d4Jr
3,張無忌 %~@"a%vG:@ k
4,成昆+_ nI9ox\$_{K
5,滅絕師太)K:Q"m)^`;w9]
6,楊逍
QR(Y+t$}7qt8C-Xit0z(} 7,范遙
'r[epm3Sb 8,謝遜 [/quote]
t,D8k7~:^?1Q"w 1,張無忌
o*H$~y;BD 2, 周芷若(九陰真經)8Nvp0oA2g.i
3,張三丰冇咩打但內力深厚j2Wnr].N9IN
4,成昆
0D8|uSZ${ 5,謝遜,楊逍,滅絕師太(楊逍忌滅絕有倚天)q(d xs|
6范遙不詳冇咩打應該同楊逍差唔多

mhkk 發表於 2007-9-5 01:37 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-5 01:35 AM:
(N8|*InYz3\%a+J3C.I
$^hvN"~/~ 任我行vs方證大師 果陣 , 本來方證勝架~~ [/quote]\5I|phRa\
有咩
U$\/Kk&P1iJ"dR 我唔多記得:haha:$c7j;g3~3D'U
咁掉轉

mhkk 發表於 2007-9-5 01:38 AM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-9-5 01:32 AM:'sU a2ALHg
D'`zo,}DA
~/Kk"u F{
自宮後 唔係厲害D咩:confused:  個人輕左  輕功都好D喎:dev: [/quote]l'l4i/aI'PV5p
你咁練輕功:lol:

我愛章小慧 發表於 2007-9-5 01:38 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mhkk 發表於 2007-9-5 01:40 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-5 01:32 AM: ^@T(G fqu"H3B
]@~ q {;Yo"ulE7`9N
段延慶 同 鳩摩智???
;tI/mK,Nj,Smy[X 果時係咪好多人??? [/quote]
"Mo"mZG,Fw qt5| [a5r 唔多記得:haha:+VS d8M;x
不過佢2個好少碰頭

我愛章小慧 發表於 2007-9-5 01:43 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

head 發表於 2007-9-5 01:46 AM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2007-9-5 01:38:
m*t7r4\S U&p)?h|.iJ i d4U\2Or7q1?
你咁練輕功:lol: [/quote]U#p"_,TJS$B)W

]MA!Y+o.Azo n :sleep:輕功有咩好練  我練緊床功:fight:&~C#u,j-p
[url]http://img135.imageshack.us/img135/1876/065wm3.gif[/url]

mhkk 發表於 2007-9-5 01:48 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-5 01:38 AM:
x Bt/p4n%JRC N6j4\/u ]:_[PF
1,金輪國師 隻抽 郭靖 , 郭靖唔敢~~
7E6C n8oS7E2[{/P'Z 2,裘千仞 ... 係男果個i(m0V6nm]"e
5,楊過(未勁果陣)+小龍女 先>公孫止 [/quote]i1h^5M;m)e S:V
1,金輪國師 隻抽 郭靖 , 郭靖唔敢~~
}o6M3CV9O.Xa 邊段有;r2zk }&U:Zc
2,裘千仞 ... 係男果個
g!AXH p"e$x1U 個個係裘千尺:haha:
9jW.in&hyG 咁裘千仞勁D
qR;T U1d7Prc%d 3.楊過(未勁果陣)+小龍女 先>公孫止
x$I6?3VB]&h N 你又話(黯然果陣)佢練左玄鐵劍己經勁過公孫止
&IH k3y'Y 黯然果陣公孫止瓜左16年
)O"M\7qG1N ^$e@)i 5g mpE!s
刀係咁排
hG7b}!B9L/` ?]5` 1,周伯通,郭靖,楊過(黯然果陣)3個冇認真打應該差唔多
6vf-S+a#O.sl N 2,金輪國師6K?dK_ Y4?mn
4,裘千仞比周伯通打到扒街0~,?EO[ J&nH
5,,李莫愁勁公孫止少少
8_5`I Zn8z5R&\7q 6,小龍女

mhkk 發表於 2007-9-5 01:49 AM

[quote]Originally posted by [i]head[/i] at 2007-9-5 01:46 AM:\,m[S'T

%q-F-l @WP ,TT6K+FXPO |
:sleep:輕功有咩好練  我練緊床功:fight:}q6^r
[url]http://img135.imageshack.us/img135/1876/065wm3.gif[/url] [/quote].~bo7n:p'~_
:dev:又玩勇勇jj

我愛章小慧 發表於 2007-9-5 01:51 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mhkk 發表於 2007-9-5 01:54 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-5 01:43 AM:
N!tl0FM{S 0H;kIC-BO ?2o#EO} w
1,我記得 周芷若 勝 張無忌 喎B uwX g9b1_|T{o
2,... [/quote]l]v9VVq
1,我記得 周芷若 勝 張無忌 喎Q+uUUE
張無忌 讓佢 ABbBR'~!F3{'T]
2,周芷若 勝唔到 張三丰(只係勝唔到 , 但 中神通 都係咁五絕之首)
E"M,i&{FC I t 中神通係黃重陽:haha:
O3y8UO}H 3,有倚天都入數架拉
xd ||5o 楊逍忌佢者7k%UrVom?T
但有倚天未必殺到楊逍麻
4R1HL"e z k [l6Cb 4,楊逍>范遙 少少
QXxv;M W0v/W$T] :agree:
o;uWT'D*y 5,謝遜 ... 唸下職位都估到拉~~Z S8j-o3^g [
計職位佢係繼任教主:P

我愛章小慧 發表於 2007-9-5 01:56 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mhkk 發表於 2007-9-5 01:57 AM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-5 01:51 AM:
1[L2V9v6r.B4YF8n0v
Zx#}wG/]P 1,金輪國師 出場果下陣:e7v!]L1l5mD2v1g!@
2,裘千仞比周伯通打到扒街 ... 幾時???
%s6D!JSA 3.楊過(未勁果陣)+小龍女 先>公孫止w'@}QS;m$yK
咁唔通 楊過(未最勁果陣)+小龍女 先=李莫愁??? [/quote]
#D#nuK#@ {7sn}s 1,金輪國師 出場果下陣
&I(^k t!| 唔記得:haha:-Q:@E!R&lTs
2,裘千仞比周伯通打到扒街 ... 幾時???ztJW@/G+mf
臨尾
Om$k5|~!n5|7?q 佢殺左周伯通個仔
5sL |m2e+` 3.楊過(未勁果陣)+小龍女 先>公孫止
?j#zjY%V8Dbk 咁唔通 楊過(未最勁果陣)+小龍女 先=李莫愁
#Ck3VA0aauS,F :agree: i9i H)U Ux
楊過(未最勁果陣)+小龍女 都唔夠李莫愁打~5a/q&xp|m R
o1kLOe
後D楊過(未最勁果陣)+小龍女用雙劍合壁先贏

mhkk 發表於 2007-9-5 02:02 AM

咁耐_TT1N M)UZ
我睇楚漢

ch3mistry 發表於 2007-9-5 07:59 AM

計唔計味出個場但係又提個既人先
\NC R} 如果計既話 應該係"獨孤求敗"係第一bor)S`}&pkx8P
^/I h\b"p
獨孤求敗是金庸小說中的虛構人物,為金庸小說中武功最絕頂的高手之一。獨孤求敗的外號為「劍魔」,於小說中從未出場過,只曾在人物的口中有所提及。其名字曾於金庸的三部小說中出現,分別為《神鵰俠侶》、《笑傲江湖》以及《鹿鼎記》。
PI1IQ`&l0W0W's
3W NjJ{ 《神鵰俠侶》中,主角楊過習得獨孤求敗使用重劍以及修練內力的法門後,繼以晉身當代絕頂高手之列。] b4T-Rj(g

:LdVVfHa 《笑傲江湖》中,主角令狐沖原來武功平平,因緣際會學得獨孤九劍以後,一躍為當代劍術高手。h4K"Z b%K?F;W

x t} txhg 《鹿鼎記》一書中,實際上只有一句提及獨孤求敗,就是澄觀和尚想及「無招勝有招」的前人例子時念起。7Eqsj;JpIQ
{7T6K;G$_]
[url]http://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%8D%A8%E5%AD%A4%E6%B1%82%E6%95%97[/url]

leeyanta 發表於 2007-9-5 09:59 AM

出現過的人物話..of course天龍八部裡的無名老僧啦!

qqwqqwqqw1 發表於 2007-9-5 11:30 AM

最強是夢遺大師:dev:

打狗棒 發表於 2007-9-5 12:44 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-5 00:55:
y Z F3lh|7@&iM "笑傲"
4t5r(a H3LWh ~ 1,東方不敗
YmUh gtS'aO S 2,風... [/quote]
+SV&z`mK 差不多, 但向問天應在自宮前的岳不群之上。

打狗棒 發表於 2007-9-5 12:45 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-5 01:12:;}y@;h7mr-Nk-t
"天龍"/_ ~]u8Y9w
1,無名僧0J5@%R ?e+s z
2,蕭遠... [/quote]p+u*L#V;s EeWNa
差不多..............:good:

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.