回程日期開放 , 回程果陣唔駛搵番旅行社???
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 唔駛啦,自己打電話去航空公司訂位就得啦 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-6 16:19:R/y{4@QjMg6J9^Q-X&qm"i7Y[/C&p
佢會up番班機同時間比我架可??? [/quote]8G:W/THg"} E8t
o"y,{1lG5A
你打去航空公司,話低你想幾時回程,叫d 職員姐姐幫你搞,姐姐幫你搞完,你舒服哂喇,佢緊係會話低details俾你啦,出發前幾日再打去confirm 就得架la **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-6 05:00 PM: R7@#j&T3dz-WI
@y*Q0e~G e
confirm ... 點解??? [/quote]Qc7Q9O$@Y;J[z
PQ"{/G`D{_%k
確定多一次......
頁:
[1]