娛樂滿紛 26FUN's Archiver

角都 發表於 2007-9-8 09:28 PM

今日係旺角遇上 kai佬/子

今日出完fun係旺角睇野,我前面有一家人係度行街,本來都無咩野ge, 點知行到路口前, 個度大約係行人專用區個陣, 前面一父一子突然唔知咩原因, 一起仆落條街度, 我係行係佢地後面ge, 點知個家人ge老豆就係x街之後就怒啤我, 跟住佢地就一家3口就好齊心禁啤實我, 我見到佢地禁好啤,立即啤番佢地啦, 佢地家人個老豆不停啤我,我又啤番佢, 我知佢想講野架, 又唔禁話我, 最kai 就係佢地2父子一起仆落條街度仲要以為係我做,其實我個陣應該xx佢,對著佢個仔講"x你老母" ,"x你老豆" , 要個仔老豆老母係度x至夠應景, 不過個老豆都無講野,只係啤, 無出聲至唔同佢地家人嘈, 不過憑依件事睇得出原來香港真係咩人都有, 好心你做人老豆架啦,睇你40幾歲人都未搞清楚點解你地2父子同時仆係條街度就屈人:mad:, d 格分分鍾仲衰過古惑仔, 仲有你地全家人一起啤我個陣真係好驚low:D   (全家人都同佢一樣禁online)
(n(q ~r9||+v]W!k 2N4fCB^3D$\g&x
[[i] Last edited by 角都 on 2007-9-8 at 10:13 PM [/i]]

157x571 發表於 2007-9-8 09:32 PM

[url]http://hk.dictionary.yahoo.com/search.html?q=1&s=kid&Submit=+%ACd%A6r+[/url]

自由神 發表於 2007-9-8 09:32 PM

角都大俠!
9kc r h"Z,['T9X 吹水版唔俾講粗口嫁!
A$\-p8T%[;VS*Rs;VF:K:o 改改佢啦!:haha:2@x2E E-R `.Hu"Q!L,Z
仲有呀!係Kai 唔係kid

hold_find 發表於 2007-9-8 09:35 PM

應該係kai先啱Tx ?&TV%sZ*E
係咪自由行啊?

角都 發表於 2007-9-8 09:58 PM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2007-9-8 09:35 PM:6kx.mS]3i.ByW
應該係kai先啱6L:\h$k,n;E
係咪自由行啊? [/quote]
2c `:b5fBuF0\}&?
{*R `L(|v,z4T(V
} N S1|`)c
2Tu0D}9H[/Q7| S0_ KAI ,多謝你教我wo, 我真係唔識寫,英文差 ,你講自由行係問我定個家人,如果係個家人ge話就未必係自由行, 因為聼佢之前講廣東話都好流利, 衣著同個樣都勁似一般ge香港人, 不論中國同香港都有呢d 冷勁ge人存在, 所以以後行旺角都要小心d,  d mk look我覺得佢地只係look 串, 起碼唔會做埋d 屈人同啤人ge野, d 普普通通一家大細反而要小心,睇個樣好似無咩野其實危機4伏, 下次有人係旺角被人車死左分分鐘又俾人屈, 係ar, 咩都我做架, 拉登係我條靚嚟架, 快d捉我ar,.......     :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

角都 發表於 2007-9-8 10:06 PM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-9-8 09:32 PM: {HcF4[ T-L
角都大俠!
&k;ZX4{-{ 吹水版唔俾講粗口嫁!
,o bH B#J6X6P7v 改改佢啦!:haha:,S]L"_f%X}
仲有呀!係Kai 唔係kid [/quote]9W8|g%d3nR u2hv

gsH\5e-n%t&b
e(yv5m\:dM Z sorry, 不過今日真係又黑又激氣ge一日, 一落車去hollywood出fun, 見到馬路有架 xx出殯ge車對著我駛過嚟, 出fun 見番自己d "影友" 又唔採我, 去到mk 唔小心撞到個阿叔,個阿叔又想打我禁樣, 行行下又遇到個家人, 想打 ”頭d”  至發覺銀包無錢

自由神 發表於 2007-9-8 10:11 PM

[quote]Originally posted by [i]角都[/i] at 2007-9-8 10:06 PM:
"n)_C2^G@r 8xp[}-w`SZL

nxT @5Qh1k&M-r
ce5my G+xIE X sorry, 不過今日真係又黑又激氣... [/quote]n)rYSt*mSA
我知你今日谷到成肚火,不過唔好令我地俾上頭照肺呀!:)(改一改D字眼)
{ I7JP.]3M2RV
s:pZaiUH{ 我睇到你所遇,真係好無奈
)j+S\1C!Zh+x P)@0]SK 俾著我見到果兩父子想屈我,我實同佢玩大佢!K0u:^HI0] S$U_-V+b

e.I$K*q1Xd _ o q
(z_F ]-o1h p.s多謝你合作!:good:

kalos 發表於 2007-9-8 10:55 PM

角都兄,如果我地係fd base就好。我一定幫你問候佢一家,幫你開佢頭ball又點話~
&UZ tp c-{2uO0q 我聼到都扯火!!!

edward1906 發表於 2007-9-8 11:01 PM

用林海峰果招
B$]s j1Wq;D s+u 啤咩!啤咩呀!:P

BOYDWAN 發表於 2007-9-8 11:30 PM

hahaha~算啦角都~:D
+?z0^N@*_;B 世界上傻佬傻仔何其多?咪比佢地影響自己個mood~:photo:
#rn%])UP3Z 呢d 人要嚟增加世界娛樂性咖嘛,好嘢嚟咖~:D
.mw6^2z `:Sx vD +4,順返條氣先~:kiss:

角都 發表於 2007-9-8 11:46 PM

多謝禁多位人兄支持,估唔到仲有分加,諗下諗下都係唔好同依d人鬥,全地球都有成幾千百萬依d人唔通個個都同佢鬥,咪浪費曬d時間,不如約d靚model出嚟私影比堅尼同出多d fun好過啦!

BOYDWAN 發表於 2007-9-8 11:55 PM

[quote]Originally posted by [i]角都[/i] at 2007-9-8 23:46:
#n/op GS3KsI+haw 多謝禁多位人兄支持,估唔到仲有分加... [/quote]o |YDn9T&ql"^

$?A*Vf _@HP $}l$P.m;U$dq
MSu U-VW
聰明人做聰明事~:good: M ^(QJ eU-y/K+`
揾多d 影多d 好嘢益吓我地呀~:clap::clap::clap:

eric911 發表於 2007-9-9 12:10 AM

[quote]Originally posted by [i]角都[/i] at 2007-9-8 11:46 PM:
/} bb#T5I2I3|_'XM 多謝禁多位人兄支持,估唔到仲有分加... [/quote]
Sn Nq j^;G\ 6dJ2]#n-pql0?
角都兄,咁其實兩父子因咩事仆呢請問,好鬼想知喎﹗:confused::confused::confused:

BOYDWAN 發表於 2007-9-9 12:12 AM

[quote]Originally posted by [i]eric911[/i] at 2007-9-9 00:10:_B~olTY

})?~+Od:R6w5Ig*Z2V
:?8F8l1f-TW9vUb 角都兄,咁其實兩父子因咩事仆呢請問,好鬼想知喎﹗:confused::confused::confused: [/quote]
a}P*F(vR| 自己叉錯腳咋~:D

12d3 發表於 2007-9-9 12:34 AM

[quote]Originally posted by [i]157x571[/i] at 2007-9-8 09:32 PM:
#{\r dNz-d6`5A [url]http://hk.dictionary.yahoo.com/search.html?q=1&s=kid&Submit=+%ACd%A6r+[/url] [/quote]*m_G3~%O'GF5Cg/h
/pZa@;xj
小羚羊:D:D

BOYDWAN 發表於 2007-9-9 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-9-9 00:34:
-yO&oC,W,O2R +f1P`o#h_8WK'BuB a?

.v~nd2? 小羚羊:D:D [/quote]
0Q-p Yr}J m"Q PR ^k*q

3i1j5v9Rf!p6_J
zx1P:]UbN |4c%q] 原來角都大俠去左嘉道理農場~:D

gn00987333 發表於 2007-9-9 09:09 AM

我就唔會啤佢啦y)t o _"}OhW
但我到現在 XzwYrL
一個正常既人都唔敢冇啦啦野我

青蠔 發表於 2007-9-9 11:24 AM

[quote]Originally posted by [i]自由神[/i] at 2007-9-8 09:32 PM:
M^I@LOc 角都大俠!8SzX0AX
吹水版唔俾講粗口嫁!/]B;Gc F
改改佢啦!:haha:
-p;R`e~o7T_ 仲有呀!係Kai 唔係kid [/quote]8r8]E f/Fbs xk
係KID呀:eek:u)zL)sey
D人之前英文講正講左KAI:secret:} IY}0l s-[6}{ Y6[6X&I
唔該:giveup:

自由神 發表於 2007-9-9 11:59 AM

[quote]Originally posted by [i]青蠔[/i] at 2007-9-9 11:24 AM:
^`yu@Q%g#k WL YV Ny
係KID呀:eek:l+f+`%G:E#T
D人之前英文講正講左KAI:secret:`$Q'zaUa
唔該:giveup: [/quote]~,LABL }-A
係咩?N Ok { fCY
港式用Kai嫁喎!
tiPqU@ +x^j D4D
:D我唔知呀!我幼稚園畢業嫁咋!:D

echola 發表於 2007-9-10 05:04 PM

誤會就係咁發生....你應該問...咩事啊.... 如果佢真係開口屈你先算....反正道理係你果邊....'Uw[+G;{3l R
唔係就好似你默認左依件事咁....:haha:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.