娛樂滿紛 26FUN's Archiver

echola 發表於 2007-9-9 10:51 PM

頭髮重要... 定錢重要...!?

如果俾三百萬你... 要你冇晒D頭髮(係永遠果隻)... 你會點揀..X2q9BVR3F[
我會揀後者

自由神 發表於 2007-9-9 10:53 PM

好無聊既選擇..........r7J3^#f&w3t!\O#K#~ ?
E'JL5da"K4W
不過我會選我要頭髮囉

七星天使 發表於 2007-9-9 10:56 PM

三百萬好多咩-.-
}`~OB%X'u.}w 我要頭髮好過

CHECSS 發表於 2007-9-9 10:58 PM

[quote]Originally posted by [i]echola[/i] at 2007/9/9 22:51:7u(Xs&c(b,DF!\
如果俾三百萬你... 要你冇晒D頭髮(係永遠果隻)... 你會點揀..T5d$T\*y N
我會揀後者 [/quote]f%S]MM
三百萬 :love:{#oLH'|,^
0GC%C7Y{S/f

,q]'?-ep:@1N&}
a1Zy D BR/flU+Y 有植髮 , 種髮 ....................... :dev:

Pluto2007 發表於 2007-9-9 10:59 PM

我一定要三百萬,因為大多數男人到了一定年紀頭髮便會越來越稀疏,趁仲有時將頭髮換錢,再將的錢投資,以現時股市走勢,很容易令你成為‘十個光頭九個富’中的一個富人。

wcchan886 發表於 2007-9-9 11:13 PM

梗係要300萬啦4sK/G ^)V;~a
到時買番10個8個假髮咪得lor Mu ^WC@S
仲可以日日轉髮型tim:win::win:

pigcat 發表於 2007-9-9 11:19 PM

睇下幾多歲果時比個咁ge offer我啦!!!

kuru 發表於 2007-9-9 11:54 PM

你估你有頭髮容易吸引異性還是有3百萬容易吸引異性多D?

七星天使 發表於 2007-9-9 11:59 PM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-9-9 10:58 PM:8e%DhyI)b

.?%oW0g@}"@.L:P|7^ 三百萬 :love:
H+g4C1Z%y q4x ^M/b %sc9R3b:XX)o0l
A(}ha E Yb@ FI

T]6|sX)J+_Sf 有植髮 , 種髮 ....................... :dev: [/quote]3c CEeGI[(l
冇晒D頭髮(係永遠果隻)...  <~唔係應該植髮 , 種髮唔到:confused:

gn747528 發表於 2007-9-10 12:09 AM

依家光頭都冇咩特別而且溫室效應愈來愈強我要$啦hehe

大優勢 發表於 2007-9-10 12:27 AM

3百萬真係太少了2fk7k`BtN$y
n3[4jw*~+P9vR u
多啲得吾得呢

kalos 發表於 2007-9-10 12:41 AM

d 黑人光頭都可以好型~ 有d bling bling accessory 就 ok~

lizard 發表於 2007-9-10 12:44 AM

就算用  富有  ∕  性無能,二揀一。
5L+xG9dF F6}] H0m
我都係揀有錢啦,反正窮鬼一樣無美女肯獻身,性能力幾強,都無用武之地啦!.P2V&p#G&\+{-So
有錢既話,就算性無能,一樣可以有好多其它野玩!Z:]'lQG
玩車,玩遊艇、HIfi 大把娛樂啦!

發表於 2007-9-10 12:44 AM

你係樣衰就樣衰,以為頭髮多可以轉移視線?:dev:
Zm.bOi:R Ug*P'b eg.8兩金(\ X#t]r$Ov@'D
光頭都可以靚仔如張衛健:fdtf(Xc9mg
] n v Jx%u
所以比300萬.....美金我會考慮:agree:am FKV
iaf%b^t7K
[[i] Last edited by 奇 on 2007-9-10 at 12:45 AM [/i]]

12d3 發表於 2007-9-10 01:19 AM

如果 " 冇晒D頭髮(係永遠果隻) " 可以賣到三百萬, 即賣!

fabric 發表於 2007-9-10 09:46 AM

呢個問題不用問了吧, 一定是錢啦, 有錢無髮可以變有髮, 但有髮卻不可以變有錢:haha:

逃犯2 發表於 2007-9-10 10:34 AM

三百萬

這貼貼去"港女討論區"吧,男人99%要三百萬,女人99%要頭髮:D:D:D:DfJ#`n;I
T)RBu!U
P.S.到底有無"港女討論區":D:D:D:D

haukwankin 發表於 2007-9-10 11:08 AM

緊係頭髮啦...講真三百萬唔係好多,家陣發錢寒,前世未見過錢咩,一架拉利都已經冇o左...:kicking:而且三百萬都包唔到幾多日明星...:P不過如果三百萬英'磅'就可以諗諗...:D

CHECSS 發表於 2007-9-10 08:06 PM

[quote]Originally posted by [i]七星天使[/i] at 2007/9/9 23:59:
(],mM LDMH,I
6m k0_6r lD+^ 冇晒D頭髮(係永遠果隻)...  <~唔係應該植髮 , 種髮唔到:confused: [/quote]
7grVx(|;N*_ 植髮係假髮黎 ................. 可以戴假髮就可以植髮 la ............. :D:D:D

米多人不怪 發表於 2007-9-10 08:21 PM

3000萬la ~~~~~~~~

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.