~大家會唔會上網買野~
[color=Blue][size=5]我就好鍾意上網買外國野,因為自己有人地冇,著出街都不知幾型:):):)[/size][/color] 唔著仲型啦!不過你已經係限定喇 牌子野就免啦始終都係專門店有信心 c#CL"{5}k']
至於型唔型就見仁見志啦
身形好睇,唔一定要名牌的 勇勇兄,真係好睇你買d點既野...8mH8n$dcj?$M
我都always上網買野嫁~ [quote]Originally posted by [i]kalos[/i] at 2007-9-11 02:52:0dN!]F)]C{M,G
勇勇兄,真係好睇你買d點既野...
我都always上網買野嫁~ [/quote]
我上網買HIP HOP衫!:agree::agree:
你買D咩野啊!:):) 從來無信心HK%q'Vtb^7l[2m
dm hlD
黑客 成副身家-I i g.C9WuD+n'H
h+m^M9P/l`
不能想像 到而家都未試過... [quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-9-19 00:52:U ^9R _mB2cWu
從來無信心pJt$Lg
*};eH? R+eF)Tz'_m
黑客 成副身家9g2S4S7A&l}0qjB
不能想像 [/quote]#Bw*iW"e+W;Q
有個E字頭嘅網站保安好好架!優勢兄不況試試啦!
頁:
[1]