娛樂滿紛 26FUN's Archiver

勇勇 發表於 2007-9-10 06:27 PM

~大家會唔會上網買野~

[color=Blue][size=5]我就好鍾意上網買外國野,因為自己有人地冇,著出街都不知幾型:):):)[/size][/color]

YoUmEhEsHeIt 發表於 2007-9-10 06:47 PM

唔著仲型啦!不過你已經係限定喇

sas 發表於 2007-9-10 10:21 PM

牌子野就免啦
z@KcZ!JZ_ 始終都係專門店有信心 c#CL"{5}k']
至於型唔型就見仁見志啦
CIh1R7Iv9d] 身形好睇,唔一定要名牌的

kalos 發表於 2007-9-11 02:52 AM

勇勇兄,真係好睇你買d點既野...8mH8n$dcj?$M
我都always上網買野嫁~

勇勇 發表於 2007-9-18 09:25 PM

[quote]Originally posted by [i]kalos[/i] at 2007-9-11 02:52:0dN!]F)]C{ M,G
勇勇兄,真係好睇你買d點既野...
.c;cu?P:VN4w/d 我都always上網買野嫁~ [/quote]
sFJ:p*T;Br7e 我上網買HIP HOP衫!:agree::agree:
-_:B(w-K0C6q;a'`SI1E 你買D咩野啊!:):)

大優勢 發表於 2007-9-19 12:52 AM

從來無信心HK%q'Vtb^7l[2m
dm hlD
黑客                成副身家-Ii g.C9WuD+n'H
h+m^M9P/l`
不能想像

yuri 發表於 2007-9-19 03:11 AM

到而家都未試過...

勇勇 發表於 2007-9-19 10:02 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-9-19 00:52:U ^9R _ m B2cWu
從來無信心pJt$Lg
*};eH? R+eF)Tz'_m
黑客                成副身家9g2S4S7A&l}0qjB

"D8? v8yAW C^;g 不能想像 [/quote]#Bw*iW"e+W;Q
有個E字頭嘅網站保安好好架!優勢兄不況試試啦!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.