娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 有冇人用新世界寬頻?
mhkk
發表於 2007-9-11 12:38 AM
有冇人用新世界寬頻?
有冇人用新世界寬頻?
G!Uo*d3bon5U
有的覺得好用嗎?
ckyckk
發表於 2007-9-11 12:43 AM
你想轉用新世界寬頻?
)C j;wg"C:C8O3t U
y b8[1b8bVY
HK Cable 唔好用咩 ? :dev:
mhkk
發表於 2007-9-11 01:19 AM
[quote]Originally posted by [i]ckyckk[/i] at 2007-9-11 12:43 AM:
0` r:FX ]^4D6`
你想轉用新世界寬頻?
W]:maX.B*hrG]c
qX,QLF
HK Cable 唔好用咩 ? :dev: [/quote]
_ U [Mg)t&N