娛樂滿紛 26FUN's Archiver

fabric 發表於 2007-9-11 03:34 PM

你估下這是什麼

你估下這是什麼???
Df s2RJ 如果有50人留言就開估...

自由神 發表於 2007-9-11 03:40 PM

我錯啦!:cry:
m@ r-vA4]&h#{(x(U7A%b 2i$K2Fk5o*s`dE0P#T t*B
[[i] Last edited by 自由神 on 2007-9-11 at 03:47 PM [/i]]

QuiGonJinn 發表於 2007-9-11 03:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

12d3 發表於 2007-9-11 04:23 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-9-11 03:44 PM:
;Q U0AF)p WZ9Gr 寫明usb手指...........  =.= [/quote]
#t/W-[8uMt u)Y s.sZ#P_%z
可能樓主想考我地日文

SADSDASDASDA 發表於 2007-9-11 06:03 PM

不知...好似墨魚- -

head 發表於 2007-9-11 06:49 PM

[quote]Originally posted by [i]QuiGonJinn[/i] at 2007-9-11 15:44:@jnVaF-e
寫明usb手指...........  =.= [/quote]
xq7bJN9B-j"l^ #T"?x#UDk]

W? Qce'@
QL*c-v2Z*dt?JqA 仲係 512MB記憶容量:lol::win:

gergerger 發表於 2007-9-11 08:40 PM

haha, when the data is transfering, it will have a blue light

SCM 發表於 2007-9-11 09:08 PM

[quote]Originally posted by [i]12d3[/i] at 2007-9-11 04:23 PM:eUx8W&B;h

9qamq*J PLO%[0R%l9o)j_*b_J
可能樓主想考我地日文 [/quote]NDnu!X&ZXW
唔識日文都識前面3個英文字母la

clkgtr 發表於 2007-9-11 09:30 PM

重要係海鮮價添噃 :dev:

QuiGonJinn 發表於 2007-9-11 09:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

阿感 發表於 2007-9-11 10:00 PM

乜唔係墨魚咩??:redface::redface::redface::dev:
uo` Bj4n/F t K0zfO1~
[[i] Last edited by 阿感 on 2007-9-11 at 10:04 PM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.