娛樂滿紛 26FUN's Archiver

haukwankin 發表於 2007-9-11 05:37 PM

喉嚨痛...

我想問下有咩方法會快d好,我已經痛o左成三日,,吞口水都好痛,簡直生不如死...:giveup::giveup::giveup:
6n^*M/VzR0a/A.uW Hi,r,|,c IF
仲有我想問下人既氣管會唔會生飛滋?因為頭先我去照鏡睇下自己個喉嚨,發現條氣管度有幾粒白色既點,好似飛滋咁...我懷疑就係呢幾粒類似飛滋既物體搞到我咁痛...:cry:
o` k9{d{ i
,L+g-Es9X d 可能係我平時餐餐都食辣野,積埋積埋而家一次過發晒出黎...:mad:事關我咁大個仔都冇乜點生過暗瘡...

sakura310 發表於 2007-9-11 05:59 PM

我唔係醫生,所以我講ge野你當係參考啦(陣間教錯你就唔好啦 XD)
.]!{rr8a` 我諗可能係你作感冒,當然,喉嚨痛都唔一定係作感冒geG'Kn'nA!eaBt-a
h4Y o cx
因為我都試過你講ge情況.~2^:eCrl/y-T

3t0N b']7_*c(z*z4A 哥時我都估我自己中左招,感冒黎之前5kW N~8ur6r
先係喉嚨痛,之後個喉嚨好d,d鼻水就會黎得好勁*]R`z bQ2`

:O\)i'F%N G 我哥時係狂食喉糖,最緊要揀最勁薄荷味哥隻 XD"`.a*`W$j%P+Z!W
我又唔想睇醫生,唯有當佢地真係糖咁食,如果想即時舒服d ge,咬碎佢大啖吞落去(勁爽的說XD)
!c_d$D;V{:[lz%v 想食耐d,梗係含啦,我哥時差唔多一日含10粒...一粒含15分鐘,之後差唔多捱到45分鐘
|hzc%X!kuB$~k"Z
S-R$t.{t Z 呢幾日飲暖水應該會好d,當然係等個喉嚨舒服d先飲啦(例如食完喉糖後,我係keep住食的<=好一個變態=.=)
~Z+P)^5Mck 女孩子就怕水腫,我係男仔我就唔係好理呢d,所以訓前我會飲一大杯暖水X7p!jSf M \
第二朝起身又係先飲一杯暖水,我哥時唔飲水連野都講唔到XD}V,ri,c;O1R6R S9?a

5F8i6QU.E 聽人講飲鹽水會好d,不過我頂唔順,太鹹,所以唔飲,有興趣可以試下
G/h9u4V @ q xz F6n4e5uQ Y-Z+pr
廢話完畢了,我又飄走的說

mayin 發表於 2007-9-11 08:43 PM

喉嚨痛左一排唔好就要去睇醫生,t8CO_1rP
我上個月喉嚨痛左成個week都唔去睇醫生dAIdvl
結果失聲

阿感 發表於 2007-9-11 09:55 PM

醫神教你呢健事, 得果定喉片有效消炎殺菌v+G@2d b^4|
[url]http://www.youtube.com/watch?v=zC3FvZHuReA[/url]/J&Z[C*Q
不過千祈唔好試得果定cool,會食到好多痰Fh&I+j6B@7b-G
'~9KL E$_ kOJz NJ
潤喉糖珮夫人呢隻都幾好,性質温和,食梗時/完喉嚨好舒服
/s1}| b'x}'{Q!w [img]http://hk.image.auctions.yahoo.com/users/3/0/1/7/priscilla9302002-img200x200-1175959459_______j__________-1.jpg[/img]

tottifung 發表於 2007-9-11 10:24 PM

喉嚨出現白點,小心係白喉‧‧‧

kakeidevil 發表於 2007-9-12 12:21 AM

喉嚨有白點應該係喉嚨發炎!!:giveup::giveup:
"e#he5~w 唔好自己亂食啲消炎藥:fight:去睇醫生吧喇~:photo:Or#C'G ~,Z {n8V3g
病向淺中醫,睇醫生最穩陣~:agree:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.