娛樂滿紛 26FUN's Archiver

逃犯2 發表於 2007-9-12 01:20 PM

兩個老婆點算

香港的法律固然必須以英國的習慣法為依據,但原來1971年以前,中國法律(即‘大清律例’)在香港法律中佔有重要地位,例如有關家庭的法律。1971年,香港通過了廢除納妾的法例,又廢除只許男子繼承財產的封建觀念。
[Q&c{8I3k0vcT:` 如今,幸福地有兩個女人都想嫁比你,你點算:cry::cry:

d228216 發表於 2007-9-12 01:24 PM

[quote]Originally posted by [i]逃犯2[/i] at 2007-9-12 01:20 PM:
,Q-f N2{X6| 香港的法律固然必須以英國的習慣法為... [/quote]A$A#XH(O6T
移民去阿联酋..可以娶12個老婆

Maxson85 發表於 2007-9-12 01:57 PM

有兩個女人都想嫁比你,都要睇下你有无本事搞到头家和和气气先得架~~K7H1p B1|hI1d
如果兩個女人嫁左比你,但系大家有心病机就无谓喇~
2Gr4i^/U7A Zh i 有兩個女人都想嫁比你,都未必系一件好事黎既。。。。

奪命老妖 發表於 2007-9-12 05:13 PM

同居而唔結婚,好似賭王咁,有幾多個姨太都得

kiki12345 發表於 2007-9-12 06:12 PM

冇所謂的~ p j6wi];qH
照結lol~!| x*D+qV+g*~0b8Y
如果佢地協調到既話~ cF*FO\ lj

bg C3Lx 同居唔登記都得姐~
,Y9Q9\5Ld8x 不你咁out 嫁~
9d&J[&{(L%M 仲講結婚~
rQ7KKu0X]oV M 依家興同居ma~

阿感 發表於 2007-9-12 07:26 PM

有兩個老婆咪享盡齊人之福囉(當然係指典故本義,唔係後來演變左o既定義)

head 發表於 2007-9-12 07:58 PM

兩個都唔娶  一齊同居:P:win::dev:

逃犯2 發表於 2007-9-13 08:26 AM

深入研究

各位都有方法解決結婚登記等普遍的問題,即喺準備好有兩個老婆,但生活上的問題真是奈人尋味:D:Di Aa JQ
比如兩個老婆一張床,都唔喺容易安排:confused::confused:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.