娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hold_find 發表於 2007-9-13 11:14 AM

大家好 小弟今日生日

大家好 小弟今日生日
1C I:O!X#~ 同我講聲"生日快樂"吖W+Zg7pKJm
thx~

米多人不怪 發表於 2007-9-13 11:21 AM

[color=Red]生日快樂 :good::good::good:[/color]

kalos 發表於 2007-9-13 11:25 AM

生日快樂呀~

Shermen 發表於 2007-9-13 11:30 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

小妖 發表於 2007-9-13 11:38 AM

生日快樂,飲杯慶祝先! :cheers:

mayin 發表於 2007-9-13 11:54 AM

生日要比人con喎:good:

Maxson85 發表於 2007-9-13 11:54 AM

系 26FUN 开生日 party 要扣分架嚄~~~:D:P:naughty::dev:
"uN%e.CdI(Z 哈哈~~生日快乐~~~!!!:agree::clap::cheers:

specificness 發表於 2007-9-13 12:08 PM

年年有今日!!!生日快樂!

d228216 發表於 2007-9-13 12:13 PM

好凡好凡, 路過+3

大優勢 發表於 2007-9-13 12:16 PM

[quote]Originally posted by [i]Maxson85[/i] at 2007-9-13 11:54 AM:
K:n#coZpQ 系 26FUN 开生日 party 要扣分架嚄~~~:D:P:naughty::dev:ZC;z1}iE9{ US.Z
哈哈~~生日快乐~~~!!!:agree::clap::cheers: [/quote]Sp1^"F2QL.](OqQ&v

#T-Dz!j{|'[ t,e
8qH8g-v:\,P%X :D:D 樓主咁高興
}P)X@|(I*| $X\nht&S{
扣佢分都抵啦
)s"P^8O&a
,G.H!U7lS%[B3LE Fd B%m6cA,L+X q
生日快樂呀 :clap::love::win::kiss::help: T cD;QA'OfH[ D%K

BY"X$Ol'eg 錫左女性朋友未

逃犯2 發表於 2007-9-13 12:45 PM

生日

今晚去邊:kicking::kicking:

d228216 發表於 2007-9-13 12:49 PM

[quote]Originally posted by [i]大優勢[/i] at 2007-9-13 12:16 PM:
vf(Q*LXU`6J x _]MG-d
BYdK_$[%c,BMk

5tl@1n f:S^@J"~ :D:D 樓主咁高興u/V8S*q?a$|~
vS"E`gSKG
扣佢分都抵啦
.{0zjc#cI1Y
$A+~7l,p&W Uu EiI \5w |'z!P8E
生日快樂呀 :clap::love::win::kiss::help: C#Q;y \RC7fG
o^Ri u
[color=Red]錫左女性朋友未[/color] [/quote]
9ZV_e_b1ox#^#k*km :drool::drool::drool:

大優勢 發表於 2007-9-13 01:08 PM

[quote]Originally posted by [i]逃犯2[/i] at 2007-9-13 12:45 PM:&mLXP1iY
今晚去邊:kicking::kicking: [/quote]5GW,` Si2bi9Wi

v)@.fx`3w6HBum%mQ Ad0OlQ(y6| E
:D:P 我又去呀

fabric 發表於 2007-9-13 01:10 PM

生日快樂:gun:

12d3 發表於 2007-9-13 01:57 PM

生日快樂, 歲歲有金蕉

Foxcom 發表於 2007-9-13 02:11 PM

生日快樂, 恭喜發財:cheers:

155220 發表於 2007-9-13 03:38 PM

生日快樂,祝你年年有今曰,歲歲有今朝^^

sakura310 發表於 2007-9-13 03:55 PM

呢排真係多人生日
g[1B$Z;ZS -i{lbO]s
:naughty::naughty::naughty:3n&_F'y~8aD` gS
樓主識做啦,今晚請食飯走唔甩啦:lol::lol:x-vN \_rh8\h
我留定個肚黎食自助餐呀:drool::drool::drool:

wer 發表於 2007-9-13 06:38 PM

[img]http://www.chirurgie-online.at/fun/cards/images/birthday.jpg[/img]? J Bx2e7R
[img]http://www.visionaryvoyages.com/cards/images/birthday.jpg[/img])[e(W]D3^ qIP

:\,Ct2R(Ce [size=6]r/Uj(r#E ff-w$G
[b][color=Red]生日快樂[/color][/b][/size] z \:U`-c{}p b

'O2a.eL M"J"P :P:P:P

saronabc 發表於 2007-9-13 06:54 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.