娛樂滿紛 26FUN's Archiver

^^優之良品 發表於 2007-9-13 07:29 PM

:clap::clap::clap:福如東海,壽比南山:clap::clap::clap:

jesus1016cheung 發表於 2007-9-13 07:59 PM

生日快樂~~~~~~~~~~~

loklok117 發表於 2007-9-13 08:09 PM

[color=Red][size=6]掟蛋糕lu[/size][/color]:D

SCM 發表於 2007-9-13 08:49 PM

我都講返句生日快樂先
T`8L:I!d-nA*d#jM N8Kd:KqQ3T0jq
再將呢個post升格做一個party

勇勇 發表於 2007-9-13 09:10 PM

      [color=Blue][size=6]:clap::clap:生日快樂啊!祝你有水又有女啊!:clap::clap:[/size][/color]o3v&Z}Y4Q
[color=Green][size=4]:dev::dev::dev:我最鐘意D開心野!如果早D比我知道你牛一,我一定CALL一大班女同你PP佢,下一年記住早2日出POST喇!:dev::dev::dev:[/size][/color]

hitmecomecome 發表於 2007-9-13 10:14 PM

生日快樂
DCcaZ,? 十分幸運,我都係9月13日出世架,仲要係黑色星期五呀

lauric318 發表於 2007-9-13 10:52 PM

happy bday ~~

tommytan 發表於 2007-9-13 10:53 PM

生日快樂:cheers::cheers::cheers::cheers::cheers:

shehboy 發表於 2007-9-13 10:57 PM

生日快上 !!

flyinghorse 發表於 2007-9-13 10:58 PM

Happy B-day!

'nice' 發表於 2007-9-13 11:07 PM

生生性性,快高長大啦!

wcchan886 發表於 2007-9-13 11:21 PM

Happy Birthday
^|0V6s$P] 生日快樂U4s7cmUZQ^
最緊要健康

hold_find 發表於 2007-9-13 11:22 PM

多謝多謝*C*OMXG,@7qC
多謝晒大家支持5F0h4_k k y-T

8fL:Q1C f ye 咁都有分加,真係意外既生日禮物4b+kY1rURo
多謝版主
.T&wX.^,j E7Xy U
};_I `[q;E [[i] Last edited by hold_find on 2007-9-13 at 11:27 PM [/i]]

mycomic2005 發表於 2007-9-14 01:26 AM

Happy Birthday
"OwIkx\7_6M)N'u 生日快樂

ktkwan 發表於 2007-9-14 02:03 AM

生日快樂!

ak66 發表於 2007-9-14 02:31 AM

生日快樂,萬事如意!!

Edgar_Davids 發表於 2007-9-14 06:47 AM

Happpppppy Birthdayyyyyyyyyyy......... :P:P:P:P:P

harvey22 發表於 2007-9-14 07:36 AM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2007-9-13 11:22 PM:
\Nd tZ1F%u\ s1Tp Z$~ 多謝多謝
Gw.}} a*yk o 多謝晒大家支持}v'p4q]!zj
0o5\7o4S7o?
咁都有分加,真係意外既生日禮物}%~!}1K/j {ets
多謝版主Bm Fv t:A,H6p%x#AA

7xU {-lH*|B:C [[i] Last edited by hold_find on 2007-9-13 at 11:27 PM [/i]] [/quote]'oF.^T4UB(?!aQ#I!i
^(O5n(e-{J4R
Why dont u tell us how old~ then i know what to say :lol:

Triangel 發表於 2007-9-14 08:40 AM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2007-9-13 11:22 PM:
D9h emX*s1W/Gl 多謝多謝 yua6If3H2b
多謝晒大家支持
jc`5Im!\/^T 'W6o3hP%`m,I
咁都有分加,真係意外既生日禮物
G+C%W6JU+F 多謝版主!_N J9h HW

7FkJ)g2X MMA5P5y [[i] Last edited by hold_find on 2007-9-13 at 11:27 PM [/i]] [/quote]
,K Ec~9bq3Q#Q W\sW sOh6pwP
生晨快樂
6mL_4AE$r%`  又大―歳就唔好叫好煩la5GG%}'I,[n3B.G
    [color=Blue][Tri +12][/color]

chris46 發表於 2007-9-14 10:41 AM

生日快樂!:clap:

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.