娛樂滿紛 26FUN's Archiver

feiku 發表於 2007-9-14 01:43 PM

生日快樂!:clap::clap::clap:

hubingandtvb 發表於 2007-9-14 02:25 PM

生日快樂 版主送大禮

AWU 發表於 2007-9-14 02:28 PM

HAPPY BIRTHDAY~
)|f"^-B*NUc4el
]A,bj;p&\UG"^:w 送6分比你做禮物:P:P

vv1668vv 發表於 2007-9-14 05:38 PM

生日快樂 生日快樂 生日快樂 生日快樂 生日快樂 生日快樂 生日快樂

hold_find 發表於 2007-9-14 06:22 PM

再一次多謝大家同加分俾我既版主
-xn0{$P"r 大家好想知我幾歲?:dev::dev::dev:
'Y;~ Q$pM u$}h [color=White][size=-2]今年小弟20歲啦[/size][/color]

lsx6954 發表於 2007-9-14 07:50 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2007-9-13 12:13 PM:!v\;Z;m P'G0w8N
好凡好凡, 路過+3 [/quote] v5m(Qi6SIo

$|v2Rk0zJ 5\-wyMI"s%l0e
wa ... 生日有分加架?!   我係九月八日生日架... 有冇得補加???ha ha

小火山 發表於 2007-9-14 08:16 PM

小弟向樓主講聲生日快樂~

hkcchk 發表於 2007-9-14 08:41 PM

生日快樂 !  Mine is two weeks later !

norming 發表於 2007-9-14 09:17 PM

生日快樂:D

犯人 發表於 2007-9-17 07:26 PM

祝你生日快樂4\!Tz i:o K{
祝你生日快樂j4G XwJ }9X
祝樓主生日快樂
0U+c@` w$S(a 祝你生日快樂

sk 發表於 2007-9-18 12:38 AM

Bonne Fete!
!yldJ$HE%Jg2eF 2E*~0v~@#a7x%D|:{F
[Happy birthday in French (Canada)]

ckyckk 發表於 2007-9-18 02:11 AM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2007-9-14 06:22 PM:
A/Md0U~!s@+d 再一次多謝大家同加分俾我既版主i#M6EG Y-X
大家好想知我幾歲?:dev::dev::dev: SY Y(aE]
[color=White][size=-2]今年小弟20歲啦[/size][/color] [/quote]
4wh9x(lG6p7~l%P
6}}"_ I x$i0Ekq [ + 20 ] Happy Birthday
^%Oq8p ](bm T { :dev::dev::dev:

小心兒 發表於 2007-9-18 02:22 AM

:cheers::cheers::cheers:唔知過左未  點都好
a!xP~O T#dW1| [size=6][color=Red]生[/color][color=Blue]日[/color][color=Green]快[/color][color=Navy]樂[/color][color=Red]呀 [/color][/size]:clap::clap::clap:

新村代表 發表於 2007-9-18 03:14 AM

生日快樂呀生日快樂呀生日快樂呀

暗行御史 發表於 2007-9-18 11:00 AM

HAPPY BIRTHDAY

thomsonhui88 發表於 2007-9-19 06:14 PM

hi

happy birthday

傻妹豬 發表於 2007-9-25 11:14 PM

生日快樂呀~

傻妹豬 發表於 2007-9-25 11:20 PM

生日快樂呀~

頁: 1 2 [3]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.