娛樂滿紛 26FUN's Archiver

我愛章小慧 發表於 2007-9-13 12:41 PM

大宋王朝最害怕的 "天龍" 人物關係 :

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mhkk 發表於 2007-9-13 01:07 PM

宋朝王帝個個都掛住玩Zv4N[L'A z
邊會理政事

mhkk 發表於 2007-9-13 01:24 PM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=162126&page=3#pid2339178[/url]
5[c&kik#S :cry:

mhkk 發表於 2007-9-13 02:46 PM

衰甘bD],} {Gd'k2t
人間精發

155220 發表於 2007-9-13 03:40 PM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2007-9-13 13:07:B$W ~1GJ}7x\%E
宋朝王帝個個都掛住玩
-w,d.N{3X#Ur 邊會理政事 [/quote]u+Uk#L|"y,Z

B}J-u.N,Q yp 唔係嫁,宋中期有幾個皇帝都勤政,如宋神宗,只可惜皇帝唔易做。

我愛章小慧 發表於 2007-9-13 04:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wer 發表於 2007-9-13 06:45 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-9-13 15:40:W(a/Dc hsJ U
a"Kg~:~"{-d

,n a|;?8ubA `6J i/^ 唔係嫁,宋中期有幾個皇帝都勤政,如[color=Red]宋神宗[/color],只可惜皇帝唔易做。 [/quote]
VnvN3X;I y 一個屎皇帝,理唔理政事都一樣

155220 發表於 2007-9-13 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-13 18:45:
#u2Cv*J"ibu
ucT6E9?K2X1C~ 一個屎皇帝,理唔理政事都一樣 [/quote]#P ~7EN|x~3i1G
!?H!c!N-r
你估宋朝皇帝真係咁差咩?我覺得神宗,英宗和哲宗也不是昏君,只可惜局限於黨爭之中,未能大長拳腳。

我愛章小慧 發表於 2007-9-13 07:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wer 發表於 2007-9-13 07:31 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-13 19:23:d Y0J'j U^%i
p:e8W @(~#B'Cs;K
佢地無大改大革之才 , 所以受環境所限 ... [/quote]
h0NM-e v:L6hO%C^ :agree::agree: uWY w,w J/cBV
非常同意L"SM"kgy%W
北魏孝文帝推行漢化改革時,一樣有人反對,但最後孝文帝咪一樣成功rL ?5R'A CA3F-y
嗰d皇帝一有小小問題就放棄新法
*H{!YI^Q#t 做事不能貫徹始終,想成功,難矣

wer 發表於 2007-9-13 07:33 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-9-13 19:12:
.{V&W pp9nq!^
)z6P"Z x|m,XY
9P:YlV2T,~#| 你估宋朝皇帝真係咁差咩?我覺得神宗,英宗和哲宗也不是昏君,只可惜局限於黨爭之中,未能大長拳腳。 [/quote]N:qB9H"Dn Fp
照你咁講,咁多年的皇帝無一個是差的

我愛章小慧 發表於 2007-9-13 07:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-9-14 05:28 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-13 19:31:oTg#r&H6P,|
r^ {&e1C4{k
:agree::agree:a,h_ t*f5v1n YSa
非常同意'm$FibO HC4m"b
北魏孝... [/quote]4DYk"Z F_8g

C W IfL:j-~@ 孝文帝成功?我覺得有爭議性,因為佢既改革也學了不少漢族文化的渣滓,而且為後來北魏分裂留下伏線。8W Kw}"~7\IsT4}

!p FI(TZ8E:? 仲有,班皇帝無因小小問題而放棄新法,第一,果幾代皇帝登基時年紀尚輕,會受到太各的牽制;第二,舊黨在朝政的影響力很大,不能輕易得罪他們;第三,王安石變法當中也有一定的問題,一來操之過急,二來用人不當。加上變法很多時是因君主的變更也停止,而不是全部都在同一君主在位時被停止。:M(w^ u q

O7D7C3hR"D Cp2a-bG [[i] Last edited by 155220 on 2007-9-14 at 05:34 PM [/i]]

我愛章小慧 發表於 2007-9-14 05:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-9-14 06:23 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-14 17:39:m:A7BVrx9A

oS s"R"Z+k 孝文帝改革也可以說成對民族的出賣
P;U4H9kUNp:Q3N 原本是 他+鮮卑族 是統治層 , 漢人 是被統治層
N&L*p}l-K zU]-O 改革就 他 是統治層 , 鮮卑族+漢人 是被統治層 [/quote]NR;c?q
.e({E SQ
再者,你認為改革對強國的幫助大嗎?

wer 發表於 2007-9-14 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-13 19:41:
!@HOYr+[
9wx6pAl(d3~2\ R!O 這又不能這麼說 , 王安石新政亦有其問題JIu#c lz$\;r
而 哲宗 重新政 , 只是沒排解好黨爭VM\J.m5Ot
所以到其死後 , 便引發出大問題~~ [/quote]h9iy*j J i^0s
做大事及用人要三思而後行,這些皇帝做不到,是他們的問題
&m0W+J.ew^ fH 更何況,決定權在皇帝手中,王安石只是提出意見,不能全說是他的錯

wer 發表於 2007-9-14 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-9-14 17:28:
*OL'?EC$m;W zW^8A wzI
p.Y)y|KVo
孝文帝成功?我覺得有爭議性,因為... [/quote]
h2J+M v$O@ 我指的成功是他有自已的主見,不受人影響:haha:

我愛章小慧 發表於 2007-9-14 10:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-9-14 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-14 21:47:(O?b-V$} t
JN(C*Bg
我指的成功是他有自已的主見,不受人影響:haha: [/quote] tZ1yW n:wO#c&H \

hj?r;u.O6] H~e 真的能不受人影響嗎???孝文帝漢化都受到別人的影響,更何況宋代時黨爭激烈...你估皇帝真的是萬能人麼?

wer 發表於 2007-9-14 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-14 22:07:5[]LKw.j [
2r cD7` bM
那你口中的好皇帝 , 只有1%吧~~:haha: [/quote],xMq[B
不止皇帝,做人也是

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.