大宋王朝最害怕的 "天龍" 人物關係 :
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 宋朝王帝個個都掛住玩Zv4N[L'A z邊會理政事 [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=162126&page=3#pid2339178[/url]
:cry: 衰甘bD],} {Gd'k2t
人間精發 [quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2007-9-13 13:07:B$W ~1GJ}7x\%E
宋朝王帝個個都掛住玩
邊會理政事 [/quote]u+Uk#L|"y,Z
唔係嫁,宋中期有幾個皇帝都勤政,如宋神宗,只可惜皇帝唔易做。 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-9-13 15:40:W(a/Dc h sJU
a"Kg~:~"{-d
唔係嫁,宋中期有幾個皇帝都勤政,如[color=Red]宋神宗[/color],只可惜皇帝唔易做。 [/quote]
一個屎皇帝,理唔理政事都一樣 [quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-13 18:45:
一個屎皇帝,理唔理政事都一樣 [/quote]#P~7EN|x~3i1G
!?H!c!N-r
你估宋朝皇帝真係咁差咩?我覺得神宗,英宗和哲宗也不是昏君,只可惜局限於黨爭之中,未能大長拳腳。 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-13 19:23:d Y0J'j U^%i