娛樂滿紛 26FUN's Archiver

我愛章小慧 發表於 2007-9-13 12:41 PM

大宋王朝最害怕的 "天龍" 人物關係 :

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mhkk 發表於 2007-9-13 01:07 PM

宋朝王帝個個都掛住玩
Q)`}Pi 邊會理政事

mhkk 發表於 2007-9-13 01:24 PM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=162126&page=3#pid2339178[/url]
Ec"U8X}!z^8e%N :cry:

mhkk 發表於 2007-9-13 02:46 PM

衰甘W%if4~:Xj$P [)k9e8t/|"^
人間精發

155220 發表於 2007-9-13 03:40 PM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2007-9-13 13:07:
c6Mr(O/T#S?p6d 宋朝王帝個個都掛住玩+H'y zbJ
邊會理政事 [/quote]
)ewg:t*x2m9~u
+T pU.a/y1N-g 唔係嫁,宋中期有幾個皇帝都勤政,如宋神宗,只可惜皇帝唔易做。

我愛章小慧 發表於 2007-9-13 04:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wer 發表於 2007-9-13 06:45 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-9-13 15:40:
f;S z3l] d 7M d hWq"UDn L&qJ)o
7}6N3M"St^sy
唔係嫁,宋中期有幾個皇帝都勤政,如[color=Red]宋神宗[/color],只可惜皇帝唔易做。 [/quote]
9N-D7CD r 一個屎皇帝,理唔理政事都一樣

155220 發表於 2007-9-13 07:12 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-13 18:45:
_)MNB_ ?"C6l}`)Hs*]&b
一個屎皇帝,理唔理政事都一樣 [/quote]
0K$@W-?!GQ 0ca&C"?4U1]&p"WU8M
你估宋朝皇帝真係咁差咩?我覺得神宗,英宗和哲宗也不是昏君,只可惜局限於黨爭之中,未能大長拳腳。

我愛章小慧 發表於 2007-9-13 07:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wer 發表於 2007-9-13 07:31 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-13 19:23:
#JC&_H4B(iP ;l,D1Y&H sTnn {.@%d
佢地無大改大革之才 , 所以受環境所限 ... [/quote][M l+zSF/{:{+a&fT
:agree::agree:
!v/M Q-vJ$F/l 非常同意6ffv|1S`j
北魏孝文帝推行漢化改革時,一樣有人反對,但最後孝文帝咪一樣成功.p$^2~W,J
嗰d皇帝一有小小問題就放棄新法
6g;oIxR#wr 做事不能貫徹始終,想成功,難矣

wer 發表於 2007-9-13 07:33 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-9-13 19:12:
[ _"Cq9B/ccn K~C}#{&|G"q&M
&Yt(d ybpD3~ w)H
你估宋朝皇帝真係咁差咩?我覺得神宗,英宗和哲宗也不是昏君,只可惜局限於黨爭之中,未能大長拳腳。 [/quote]
J7|sz7Rj 照你咁講,咁多年的皇帝無一個是差的

我愛章小慧 發表於 2007-9-13 07:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-9-14 05:28 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-13 19:31:
H#`pVc
tq.M(sa2|A :agree::agree: Px(f&I e m
非常同意E5D`2h] sF5@
北魏孝... [/quote]
e J0m-}"` `2z-h2[O'O*Z^u
孝文帝成功?我覺得有爭議性,因為佢既改革也學了不少漢族文化的渣滓,而且為後來北魏分裂留下伏線。 og)Q`)}7@o

$oIh2Q.nwz 仲有,班皇帝無因小小問題而放棄新法,第一,果幾代皇帝登基時年紀尚輕,會受到太各的牽制;第二,舊黨在朝政的影響力很大,不能輕易得罪他們;第三,王安石變法當中也有一定的問題,一來操之過急,二來用人不當。加上變法很多時是因君主的變更也停止,而不是全部都在同一君主在位時被停止。"d1o E4t i'r

?*|7D{'IyQz [[i] Last edited by 155220 on 2007-9-14 at 05:34 PM [/i]]

我愛章小慧 發表於 2007-9-14 05:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-9-14 06:23 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-14 17:39:
+f*v1wQh EW3[|~#fz2B
孝文帝改革也可以說成對民族的出賣
(K/Xu:Z)u1I/k)_3r 原本是 他+鮮卑族 是統治層 , 漢人 是被統治層
YO2v.RWg:K4C ^ 改革就 他 是統治層 , 鮮卑族+漢人 是被統治層 [/quote]A+v@Gv.Y1mg
F.rVB3KcH
再者,你認為改革對強國的幫助大嗎?

wer 發表於 2007-9-14 09:43 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-13 19:41:
%D+]Fd].A 0r r2t\g)ay
這又不能這麼說 , 王安石新政亦有其問題
5CJ,zH4D(jn 而 哲宗 重新政 , 只是沒排解好黨爭QF;Pf O.}Y(H
所以到其死後 , 便引發出大問題~~ [/quote]*A4LRs K;B)@+fY
做大事及用人要三思而後行,這些皇帝做不到,是他們的問題
(n+Xu+F q 更何況,決定權在皇帝手中,王安石只是提出意見,不能全說是他的錯

wer 發表於 2007-9-14 09:47 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-9-14 17:28:
La i,X,f Y*u!h
)x&n2aZ!J {&pRN6DfG.o
x2z^]:]mK 孝文帝成功?我覺得有爭議性,因為... [/quote]
7Ff)wNv!J-Lv 我指的成功是他有自已的主見,不受人影響:haha:

我愛章小慧 發表於 2007-9-14 10:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

155220 發表於 2007-9-14 10:23 PM

[quote]Originally posted by [i]wer[/i] at 2007-9-14 21:47:2pY1kVTn#k

b#} h}+e+Z K"b3W 我指的成功是他有自已的主見,不受人影響:haha: [/quote]
f#Z[7\|s0b M-L-bWT ? Ta{Y;Bdn
真的能不受人影響嗎???孝文帝漢化都受到別人的影響,更何況宋代時黨爭激烈...你估皇帝真的是萬能人麼?

wer 發表於 2007-9-14 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]我愛章小慧[/i] at 2007-9-14 22:07:!{:Vq;~.m z
fJM.ztk4[
那你口中的好皇帝 , 只有1%吧~~:haha: [/quote]P)s:iO7J$Ne
不止皇帝,做人也是

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.