娛樂滿紛 26FUN's Archiver

155220 發表於 2007-9-13 07:09 PM

矯正近/遠視一問

我想問,如果一個近視患者長期配戴"突"透鏡(convex lens),久而久之能否減輕近視度數?Rxm q ?!\4p Gc
同樣地,一個遠視患者長期配戴"粒"透鏡(concave lens),又能否改善視力?#S#V'GVV

Y*Yel!?.m8` r8n? 如果以上方法不行,又有何方法能減輕近/遠視度數?

mhkk 發表於 2007-9-13 07:25 PM

[quote]Originally posted by [i]155220[/i] at 2007-9-13 07:09 PM:Q kTe5Vj8O(J
我想問,如果一個近視患者長期配戴&quo... [/quote]
|6l|2s `8vO8jD$~ 相傳得
Dg;N%eOXu] 但專家說唔得 Xb SpF
2+只有激光嬌視能減輕近/遠視度數

chong2002 發表於 2007-9-13 07:35 PM

[quote]Originally posted by [i]mhkk[/i] at 2007-9-13 07:25 PM:
C%_E}1},I6V:{ y ?@ O9Z(bW_ Pk
相傳得
9D,}8K @.bu}"L8} 但專家說唔得
%pQ9O&t1b kp,qc"L:y 2+只有激光嬌視能減輕近/遠視度數 [/quote]
a&E4OHdM(i;Y-m-G 有時發育可以減/增加近視,(減既機會好低,多數係加近視多,我就係)身邊有幾個fds 佢地近兩年既近視無啦啦減左100-200度=.=
-TG"]Om6d1D 如果遠視更加正,只要你係咁打機就會唔使帶眼鏡架啦:clap::clap:

阿感 發表於 2007-9-13 07:48 PM

激光矯視*yj$M3a8W_@[

W]%h0v*v4s+R/I1ybM] [url]http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%BF%80%E5%85%89%E7%9F%AF%E8%A6%96[/url]U#{e&d mN(T^4YC2K:z
[quote]雷射視力矯正指以雷射永久改變眼角膜的弧度,達致矯正視力的目的。
"CdM4@[Qp s
Vj;N8J p(e Wr 雷射視力矯正可矯正近視、遠視、散光及老花等視力問題。最高可矯正度數有一定限制,並受到病人角膜厚度等因素所影響。
!z#L(``.y'gJ%[)O u1~V \$z:Dg Y
所謂的雷射視力矯正其實是一個統稱,實際包括以下幾種手術方法:
3T!z+vwO)C I)xPwh
J%~Uh;u!\ _O wk PRK 2M(w(d:] m Raa
LASIK
,C k Y6w^(P%Z LASEK G:\u&G3j4Kn1Z-H
醫生會因應病人的條件選擇適合的手術方式,近年以LASIK最為普及。[/quote]
N-F V4Q0zF0E D Y8e$Eh(q 4@u TAd~p
[url]http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007080700200[/url]3s$Ywmi{~n
Vj@JH(U.Y
[quote]唔係看價錢,是看醫生經驗.....散光都可以減的...
r}/Td,lI[o 本人做了激光矯視手術(LASIK)己11個月了,本來左眼450度近視,右眼400度近視+50度散光,做完LASIK之後,近視還有25度.都ok 啦,唔需要帶隱形眼鏡,因帶隱形眼鏡整到雙眼好乾,
(z!J p^"~ I~ j#i 做激光時真的好痛,痛只是15分鐘,=普通肚痛,都可以忍到的.同我做激光矯視手術的醫生是我做護士朋友所介紹的,幾好架,好多在私家醫院做既姑娘都會找這位醫生做激光,價錢$20,600.00 元,如果係護士可減$3,000.00 元,我就唔係啦所以冇得減.
m3q;Df4F 如果你夠21歲(因21歲後度數隠定不會太大變化),要經醫生驗眼(驗眼費$800.00),雙眼健康,就可以做手術啦.
U{m9^do7p 個個人不同,我自己就沒有後遺症啦,,,,,後遺症, 包括眩光及鬼影[/quote]

tommytan 發表於 2007-9-13 10:52 PM

我ar sir話望得綠色野多可以...
8NI#r'^'^#b D5x 佢話佢ar爸日日望..
"d{ b zW6N 望幾幾廿年..
,I$J2BMud'Q%LC L 好返:good:

阿感 發表於 2007-9-13 10:58 PM

.........
$E6~,T4vsT&MCx2K w
O4u!UIL+b^8GA8S [[i] Last edited by 阿感 on 2007-9-13 at 10:59 PM [/i]]

155220 發表於 2007-9-14 03:27 PM

[quote]Originally posted by [i]chong2002[/i] at 2007-9-13 19:35:
H w-J\#K)u
eY q1p v} 有時發育可以減/增加近視,(減既機會... [/quote]
S(v T S0y;C
/U;p0{9Y*g8v#G,}*}j'i 首先多謝幾位版友既回答,我宜家14歲半,2年前都無咩近視既,但宜家就120度...很不想戴眼鏡呢...)sp}-Nu.p8O6T
你果2個fd減近視既時候係幾多歲??,e'h*W0s?8I5h5M
~V Qb3^C;f
[[i] Last edited by 155220 on 2007-9-14 at 05:09 PM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.