娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Legendrick 發表於 2007-9-13 10:57 PM

大家係咪應該環保D..買小d衫呢?

我自問以前係天生購物狂 見到有d靚衫靚褲就乜都唔理係咪咁
~/P3w'Kl1B#y
q sad/OY9F)Z:T 但係買得多 財赤顧言係一個問題..  但係買咁多著唔著得曬呢.. 有d仲可能擺係度未著過添..
7Zv%a!Y"n Og5U7ck7io CE
而家環保問題好嚴重 我希望大家買衫之前停一停 諗一諗 唔好亂買 有需要先買..環保之餘又可以幫自己慳錢..
f M.m({j%m etV xy)LQb
其實我知講環保好似好囉唆咁..:o  但係我都唔會放棄環保呢個理念!!:P:P

kalos 發表於 2007-9-14 12:34 AM

我都覺得呀~ 所以我2個月無買衫褲lor~ 開始o個時好困難嫁~ 要好忍得手~

ktkwan 發表於 2007-9-17 08:14 PM

著到爛為止先買:D(P_\WR1Hg~T&m
有件衫都著左3年啦:agree:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.