娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Legendrick 發表於 2007-9-13 11:01 PM

你地有冇寫日記既習慣

寫日記係為左交待.. 其實,人生就係為左交待..所以有唔小人寫日記交待自己.. 方便多年之後,諗番過往既事情 , 係進步左定話退步了..證明自己做過乜野。+c`'F)GJQ_%n;lQCW

F.B$VGg;PJ.M O.D^
Bli;cC&Iz$Jw 我自己就有寫  唔知你地有冇為自己交待呢!:P

SCM 發表於 2007-9-13 11:03 PM

[quote]Originally posted by [i]Legendrick[/i] at 2007-9-13 11:01 PM:G@7G Wh|b(j
寫日記係為左交待.. 其實,人生就係為... [/quote]hwD+jQSL[
BLOG就唔係太想寫 k:O2G| l;T [k"ex
普通日記細個嗰時都有寫

capicapi 發表於 2007-9-13 11:58 PM

其實我覺得blog同手寫日記係兩件事吧

發表於 2007-9-14 02:26 AM

到底寫blog既人咩心態...&D3~*DIk3`;P
人寫我寫?表現自己?記低難忘事?尋找別人認同?發牢騷?j@.S7K)|}["N1O
寫日記既應該都係比自己回味/檢討:noway:
[5D:S3f3B!dLex 寫blog既有幾多毫無隱瞞將心底話打出黎?:secret:
@)[2H,d)sp\f 日記比自己睇,blog寫比人睇

發表於 2007-9-14 02:32 AM

[quote]Originally posted by [i]Legendrick[/i] at 2007-9-13 11:01 PM:m8vU}7Sk%@
寫日記係為左交待.. 其實,人生就係為... [/quote]4X [/j9bL\/}S2y
我諗住寫自傳一次過交待,日記無聊野多,我唔信你日日都精彩:dev:

lastwing 發表於 2007-9-14 11:08 PM

係我角度睇日記唔需要日日寫亦唔需要精彩...
i? F ]fkd 只不過將一d特別既野記低,流水帳既野寫低都無意義1g#j5HU R` DO0\ NP+p
............(G*V(nqy
我開始寫日記都係玩下玩下,之後見到有趣野會寫低G8B3^6kA)?
或者有d咩屈係心度都會寫出黎*~PZY&qqg
睇返之前既日記會覺得自己好on居...
c[Ji0Fl2s 因為有一段時間我將玩game既進度寫入日記.....(笑)
8Bi.o}k!`y.P g 不過我對寫blog就無興趣+Nx+E\0C2U~
blog同日記完全唔同

阿感 發表於 2007-9-15 12:32 AM

我日記同blog都冇寫過RL-w J{#P;Jr w

8R;o L L[,F$} 寫blog o既目的一般都係為左向外界抒發自己感受(vOx7I.~4m0k5J
'`|{\ R6N
我間唔時都會隨機咁睇下人d blog,發覺唔少寫blog o既人都好感性,有d人重會寫埋詩(新詩,打油詩),不過好多都係stephy填詞般o既水準,用字看似華麗,但係都唔知自己想表達d乜,睇完都打冷震

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.